Karaktermord er det ok her på siden?

Hej til Jer.
Er det i orden først at nedgøre en bruger uden sagligt indhold for til slut  at et begå et karaktermord på personen?

Både PVA lim og linoliekit opfylder kravene om vedhæftning, hygiejne og holdbarhed. Glem hvad buller har skrevet. Det er et førsteklasses tredjerangs goddag-mand-økseskaft svar. Spørgsmålet er ikke hvad der er pænt, men bedst egnet.

og glem alt om den screening buller snakker om , han har bare set sig blind på noget han har læst i billedbladet    

Følg bullers råd. Han eneste postulater er helt uden for skiven. Det minder mig om en debat om nautiske instrumenter, hvor knaldskallerne i timevis debatterede den magiske væske der kontrollerede kompasnålen.  
Det er ikke personligt, men når du giver råd der er helt på månen reagerer jeg.    

Det er rigtigt at jeg er grafiker, og du har tilsyneladende en lang videregående uddannelse i maling erhvervet på University of Google.                                                   

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Hej til Jer. Er det i orden først at nedgøre en... Vis hele indlægget
67 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Rantzau skrev den 27-07-2025 04:12:38

... og igen fatter du ikke en meter af indhold, formål og reaktion.

Og den her kommenteret af Je_ns igen rettet mellem linjerne til buller. Flot 👍

Med venlig hilsen
HjordrupHansen

Byggerådgiver/byggesagkyndig
Projekterings-, IKT og procesleder.
kovas skrev den 13-07-2025 19:05:36

Hej til Jer.
Er det i orden først at nedgøre en bruger uden sagligt indhold for til slut  at et begå et karaktermord på personen?

Både PVA lim og linoliekit opfylder kravene om vedhæftning, hygiejne og holdbarhed. Glem hvad buller har skrevet. Det er et førsteklasses tredjerangs goddag-mand-økseskaft svar. Spørgsmålet er ikke hvad der er pænt, men bedst egnet.

og glem alt om den screening buller snakker om , han har bare set sig blind på noget han har læst i billedbladet    

Følg bullers råd. Han eneste postulater er helt uden for skiven. Det minder mig om en debat om nautiske instrumenter, hvor knaldskallerne i timevis debatterede den magiske væske der kontrollerede kompasnålen.  
Det er ikke personligt, men når du giver råd der er helt på månen reagerer jeg.    

Det er rigtigt at jeg er grafiker, og du har tilsyneladende en lang videregående uddannelse i maling erhvervet på University of Google.                                                   

Jeg er kommet til den konklusion at jeg har anmeldt ham nu. At tingene skal gøres personligt og uden for relevans ødelægger trådene 

Med venlig hilsen
HjordrupHansen

Jeg er kommet til den konklusion at jeg har anmeldt ham nu. At tingene skal gøres personligt og uden for relevans ødelægger trådene 
Har du kendskab til tonen på Facebook?

fase
S. Fabrin skrev den 30-07-2025 15:45:29

Ja det har jeg. Og den er lige sådan og endnu dårligere. Og det burde denne side aldrig blive fyldt med.

Og det plejer at have konsekvenser i dette forum, så synes ikke rigtig man kan samlingen de 2 platforme. :)

Med venlig hilsen
HjordrupHansen

Annonce
Man kan vel godt sammenligne tonen på de to platforme. På fjæsbogen er tonen ofte megen hårdere, uden at der tilsyneladende bliver gjort ophævelser. Har du i din tid som murer ikke været udsat for direkte tale for nu at sige det pænt.

fase
S. Fabrin skrev den 30-07-2025 16:31:50

Man kan vel godt sammenligne tonen på de to platforme. På fjæsbogen er tonen ofte megen hårdere, uden at der tilsyneladende bliver gjort ophævelser. Har du i din tid som murer ikke været udsat for direkte tale for nu at sige det pænt.

Jo og det hænder stadig som byggesagkyndig/rådgiver.

Med venlig hilsen
HjordrupHansen

S. Fabrin skrev den 30-07-2025 15:45:29

Ret beset har tonen på facebook ikke nogen relevans i denne sammenhæng. 

S. Fabrin skrev den 30-07-2025 16:31:50

Jeg synes at når du bringer tonen fra facebook ind i den her tråd, så kan det jo nemt opfattes som et forsøg på at nedtone Rantzaus opførsel  " tonen er hårdere på facebook" så derfor  må vi ikke være så onde ved Rantzau.  Som Tusse 67 udtaler så har tonen facebook intet med den her tråd at gøre. 

Når jeg overhovedet oprettede denne tråd så var det fordi jeg sammen med en anden bruger her tidligere blev udsat for Rantzaus infame tone og vi oplevede ingen opbakning fra forum medlemmer som jeg husker det. Jeg ved at det blev anmeldt, men det skete intet med Rantzaus opførsel. det gør der nok heller ikke nu? Jeg tager det så op nu for i det mindste moralsk at støtte buller67. Og forsøge at få en diskussion om tonen her på LDS.  Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg klappede i mine små hænder da  han forlod LDS med en eller anden mærkelig udtalelse som jeg ikke kunne finde hoved eller hale i. Da Rantzau så dukkede op igen, gik der jo ikke lang tid før det så var en anden der blev udsat for samme taktik nemlig nedgør personen mest mulig og bliv  ved  til den uheldige giver op. Jeg har snart været med her på LDS i 20 år og jeg kan ikke huske at andre har opført sig så dårligt som Rantzau.LDS er jo ellers et hyggelig sted at være, men på det sidste har jeg mere og mere mistet lysten. Havde det været  mit forum var han smidt ud på r'v og albuer. Så fantastiske  er hans påståede faglige kvaliteter heller ikke.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Der er yderligere 37 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også