Hvad er dette?

Hej.

Jeg fik en mail med følgende billede tilsendt.
 Det er fra en legetøjstraktor, som ikke vil køre.

Jeg er ikke klar over, hvordan han har fundet ud af at det er denne, det er galt med. -Men nu vil jeg også gerne vide hvad det er for noget.


Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Hej. Jeg fik en mail med følgende billede... Vis hele indlægget
108 svar
 Følg tråden
Der er 80 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Dybest set er der jo tale om to skæbner,den kleine er på flasken og den store William som går med aviser er blevet til Lord.
René
og tænk, samtidig og helt tilfældigt er der på LDS denne tråd, hvor kalibreringsværktøjet til PSMB 317 er vist, og hvor ejeren ikke er bekendt med værktøjets anvendelse.
Det skulle vel aldrig være det værktøj du h enviser til, som har et skaft på 180 cm og en tværsliggende plade af træ i den ene ende med påmonterede, 8" lange, røde kunsststoftråde? På pladen står der VIKAN???
PS nu hvor jeg er i kontakt med eliten i DK indenfor højteknologi, kunne jeg måske få løst en gordisk knude, der har skabt sig her i huset: min kone påstår hårdnakket, at en toiletrulle skal afrulles fra toppen, hvor min viden og sinde fornuft siger mig, at rullen skal afvikles fra bagsiden og nedad. Hendes beisførelse er, at hun har set dronningens rulle på kongeskibet of min er, at man med min metode er betydeligt tættere på arbejdsområdet, og herved sparer en masse tid. Jeg mangler at indskyde, at min evt, præmie vil være, at jeg IKKE skal sove i garagen i nat.

 

Uldal vedr. papirrullen er der mig bekendt ikke et entydigt svar. Såfremt der er en klap med en skarp kant, som papiret kan rives af over, bør rullen være forhængt for at sikre bedst muligt anhold mod klappen. Er der til gengæld ikke en klap bør rullen være baghængt, da "rullefriktionen" så skal muliggøre at den ønskede længde kan rives af.
Annonce
Lars! Det er et geniat svar! Jeg springer straks ud på badeværelset og river klappen af!

 

Har du fået skiftet den sikring, Næstformanden - eller er du død af grin i mellemtiden 

God sommer!

Skrevet af uldal på 01 jul 2012 19:13
Lars! Det er et geniat svar! Jeg springer straks ud på badeværelset og river klappen af!

om ikke andet kan du jo hævde, at det er mere "feng shui" uden klap :-)

Mht den der Vikan ting, så er det vel et glimrende tidligt eksempel på et navn opfundet af en spindoctor. For hvis nogen spørger; "Hvem skal feje" Så svarer de fleste jo garanteret: "Du kan" og ikke "vi kan".
Jeg troede at VIKAN var et kost-tilskud....

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Vedrørende lokomsrullen -som her er af papir, men også kunne være af bomuld eller plastic:
Der findes en anordning, et apparat, som kan løse denne i mange ægteskaber gordiske knude. Ofte findes den i lav højde ved siden af tønden, og bruges til opbevaring af reserverullen:
Den lodrette holder. Så kan de venstreorienterede have flappen ud i luften og de højreorienterede kan komme op ad væggen. Eller omvendt.
Desværre har skilsmisseadvokaterne nedlagt fogedforbud mod at denne løsning udbredes, men jeg tager chancen og risikerer et sagsanlæg.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Der er yderligere 18 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis