Hvad er dette?

Hej.

Jeg fik en mail med følgende billede tilsendt.
 Det er fra en legetøjstraktor, som ikke vil køre.

Jeg er ikke klar over, hvordan han har fundet ud af at det er denne, det er galt med. -Men nu vil jeg også gerne vide hvad det er for noget.


Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Hej. Jeg fik en mail med følgende billede... Vis hele indlægget
108 svar
 Følg tråden
Der er 90 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Altså chr!!! Så gammeldags er vi hellerikke her i husstande!! De ekstra ruller toiletpapir er flot placeret inde i hæklede, mangefarvede kaniner. Der står 4 på rad på gulvet. Det er til stor morskab, når en gæst brufærdigt stikker hovedet ind i stuen og spørger hvor der er ekstra papir, og man så kækt kan svare: "oppe i anus af kaninen". Min kone har tidligere hæklet potteplanter til at dække rullerne, men de blev napset af trængende gæster, så nu har altså 4 kaniner på 40 cm højde. Dem lader gæsterne stå. For øvrigt er VIKAN et ord fra en islandsk dialekt og betyder: " med hår på"

 

Min islandske svigerdatter, Hanna-Bjørk Stenbukkedottier, siger at ordet er ved at udgå af det islandske sprog, da der ikke er en eneste pige over fjorten, der har ... øh..... VIKAN.

Har I Duracell i kaninerne?

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Ohhh hendes papa er yderst kendt! Olauris stenbukkedottir sad jo på de udre jebrider og skrev adskillige kvad. Blandt de mest kendte er jo: Margir Skijolmøø Hafa fariQ Til einskis Aq hargreiQalu. Bent fabricius bjerre skrev melodien, der spilles på de udre hebriders nationaldag: den yderste dag. Mht kaniner er de montede med røde øjne der lyser via fotoceller. Alt bliver trukket af 19 1,5 volts duracell classic. Den ene kan sige fæææærdi!

 

Skrevet af uldal på 03 jul 2012 15:08
Ohhh hendes papa er yderst kendt! Olauris Stenbukkedottir ....
Meget spændende at han anvendte matronymet, altså dottir fremfor son. Det antyder jo en meget tidlig anerkendelse af kønsidentitetsudfordringer oppe på vulkanen, som andre steder fortsat er meget kontroversielle. Jeg formoder, at Olauris formodentlig er personen bag begrebet transatlantisk ?
Olauris er faktisk enestående på flere områder. Een ting er,at han er adoptivbarn fra Philipinerne. Her kan som er koriosum indskydes, at adoptivforældrene Hakki og Ydur Mekkanins blev snydt, idet de var lovet en pige. På Philipinerne løste man problemet med en kønsskifteoperation. Derfor navnet Dottir. Hanna-Bjørk er uægte datter, idet posten kom forbi. En anden ting omkring Olauris er, at han er opfinderen af vulkangeneratoren. Virkemåden er mig dog ukendt.

 

Annonce
.... Herligt. Histlorien vil ingen ende tage!

 

Skrevet af uldal på 26 okt 2012 23:13

.... Herligt. Histlorien vil ingen ende tage!
Og det gjorde den så med dit sidste indlæg, måske fordi du glemte at bruge et Kaukasisk bøsseolie smurt mahonia forlænger stykke



Altså håndværker -din bengel! Hvis man indriver syrefri bøsseolie fra Kaukasus i et stykke pudset mahogni, opstår der simpelthen selvantændelse! Desuden fåes mahogni-forlængere ikke med 3/8" witworth gevind for montering. Jeg har forsøgt med de adaptere man kan få hos dyne-Larsen, men de holder ikke målene.

 

Gustav har købt kædeolie hos Thansen.

René
Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis