Hvad er dette?

Hej.

Jeg fik en mail med følgende billede tilsendt.
 Det er fra en legetøjstraktor, som ikke vil køre.

Jeg er ikke klar over, hvordan han har fundet ud af at det er denne, det er galt med. -Men nu vil jeg også gerne vide hvad det er for noget.


Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Hej. Jeg fik en mail med følgende billede... Vis hele indlægget
108 svar
 Følg tråden
Der er 100 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hmmmm ! Mener nu at have hørt at Sofus Glatnakke havde fundet et system hvor der blot skulle dyppes i duderekskrement fra den Vestlige del af Kaukasus
Skrevet af uldal på 22 maj 2014 16:18
..... Jeg har forsøgt med de adaptere man kan få hos dyne-Larsen, men de holder ikke målene.
Hvis målet skal holdes, så skal der bruges tyggegummi. Det fandt Henry From ud af allerede i 1960.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Der er mulighed for at give lidt "hjælp" i stil med ovnstående i denne tråd også
Så er I igang igen, hva'!!
Godt at man kan være til lidt morskab :-):-)


Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Hej
@ håndværker  hvis man anvender syskrogfordeler behøver man slet ikke dit "eskrement" fra kaukasus - man kan så nøjes med at accelere mellemfordeler dirigenten så den bedre kan fermentere bøsseolien  der derved ikke klumper så meget ( i øvrigt prøvede nordmændene også at tilsætte "linieakavit" men promillen blev for høj  hos laboranten der skulle fortynde den, så det blev opgivet igen
Hilsner fra polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Annonce
Chr. Det hr. From anvendte i 60'erne var stolpe-gummi. Jeg mener det indeholder harsknet, Harper rapsolie, tilsat Asp i rigelige mængder. ASP har fra tidernes morgen været lige så universel som grøn sæbe og mastevoks.

 

Hej
@ Uldal du ved jo godt at "mastevoks" kun duer hvis det bliver skrabet af lige under bomforgreneren - ellers er det jo forurenet med skødeharpiks der jo som bekendt flyver rundt af sig selv hvis ikke det er påført med en differensrulle og derefter overkørt med boblefjerner  !
Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Polo! Det er jo netop dette, produktet fra tidernes morgen imødegår, nemlig ASP - arm-, skridt- og patsved

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis