Hvad er dette?

Hej.

Jeg fik en mail med følgende billede tilsendt.
 Det er fra en legetøjstraktor, som ikke vil køre.

Jeg er ikke klar over, hvordan han har fundet ud af at det er denne, det er galt med. -Men nu vil jeg også gerne vide hvad det er for noget.


Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Hej. Jeg fik en mail med følgende billede... Vis hele indlægget
108 svar
 Følg tråden
Der er 70 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Udgave 1.4A var den sidste der kom på mikrofilm. 2.1 var elektronisk og rummede ikke alle detaljer.Den gik under betegnelsen "grovfilen", mens den mere detaljerede var "finfilen". En pakkeløsning med begge i solgtes som en bi-fil.

Dem røde ornepik blev solgt i Sovjet og var en del af deres oprustningsplaner, mens Norge, som du nævner, brugte en rustfri, som dels ikke krympede så meget i de kolde omgivelser, og dels kunne modstå det sand og salt der blev brugt på glatte kørebaner. Endelig, ikke at forglemme, er der sortstålsudgaven med påstået ekstra længde, som bruges i Afrika. Den bruges primært til sorte huller.

Problemet med klumper i bøsseolien forsøgte nordmændene at løse ved at tilsætte etanol, som de imprortedere i store mængder fra Frederikshavn. Denne grænseoverskridende handel hedder på latin Multi Importante. Dette var dog ikke en god løsning, da friktionsvarmen fik etanolen til at fordampe efter penetrationen, hvorved ornepikken kunne sætte sig fast i bøsningen med rivninger til følge. Først med Morten Frosts (kendt fra Sport i 2'eren) udvikling af teflonbaseret jodlefedt fandt man en brugbar løsning, så vinterlegene ikke kun bestod i stangspring og kugleleje.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Åhhhh kære chr. Man bliver helt nostalgisk af at læse dine indsprøjtninger. Jeg har været helt oppe i enden af loftet og konstateret, at min husker ikke fejler noget. 2 stk. Originale Hintenhyl lamper til fremviseren af de gamle mikrofilm, har jeg liggende. Og så har de kun arbejdet med korte mellemrum. Jeg erindrer også den underlige klon af ny og gammel teknik: bi-filen. Æsken lignede mest af alt en gammel damehat. Men at de røde ornepikke skulle ruste op i sovjet, kommer bag på mig!! En lille anekdote vil vide, at Viktor Bang fra Lem opkøbte en del røde modeller fra Norge og fik dem sprøjtelakeret hvide hos en autolakerer i Tarm. Han skulle efter sigende have fået en kæmpesucces i USA i sydstaterne, hvor han solgte dem i plydsforede æsker til medlemmer af klubben KKK, så de kunne blive høje i hatten. Om de blev skruet links om i hovedet på medlemmerne, melder historien ikke noget om. Men ganske vist er det, at de fremtidige medlemmer af KKK blev noget stive i blikket.

 

Uden tvivl linksgevind!
Medlemmerne i Kar-Klud-Klam har en forskruet fatning.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Før vi nu mister fokus, må vi vist lige have et billede af indersiden af  PSMB 317:



(optaget i alm dagslys, og aftørret for bøsseolie for at imødegå refleksioner, som det ses)
DRs pandant til Frost voldsmanden Claus Porre kendt fra Formel 1 og som opfinder af det lufttomme rum har tidligere opnået så meget Kelvin at han har fået ethanol til at selvantænde på kærestens hagespids.
En undersøgelse viste senere at der også var brugt Nordsø olie og en mixtur af krudtugle og bøsseolie.
Under mystiske omstændigheder fik den norske minister Stat Oliesen lagt låg på sagen men der gik rygter om at russerne havde betalt en stor sum rubler for at det ikke skulle komme frem at de importerede tungt vand til brug på en underjordisk flådestation i Usbekistan,vandet blev angiveligt brugt til at forædle korkege så de producerede en meget tung kork der senere blev brugt i de 2 ulovlige hurtigtdykkendene søster ubåde U4711 og U1448.
René
Annonce
... Blev resterne af den tunge korkeg så brugt til propper til tunge franske vine? Forresten kender jeg tilfældigvis ham Kelvin. Han går med aviser på vores gade.

 

Ja han holder sig i god form den gamle irske skotte der i tirsdags blev 190 år,det er ikke til at se på det vedhæftede billed.
René
Hvad er forskellen på en bimetalfjeder og en ramasjangfjeder?

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Skrevet af uldal på 29 jun 2012 21:40
...  Forresten kender jeg tilfældigvis ham Kelvin. Han går med aviser på vores gade.
Store Kelvin går med aviser, men lille Kelvin, Kelvin Klein, går med damer. Jeg mødte ham for nylig hos en veninde. Underlig fyr. Han stod diskret ude på toilettet. Det var tydeligt, at han stadig er på flasken.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Bimetalfjedre er udelukkende fremstillet af omsmeltet jernskrot. Håndudbanket af kagekoner og hærdet i bilæggerovne. Ramasjangfjeren er seriefremstillet. Istarten udelukkende til krygers tivoli, som brugte dem under bremseskoen under luftgyngerne. Men idag anvendes de overalt, fra låsen i døren til værtshuset, Klø På, i Bylderup Bov i sdr jylland, til at være anvendt som optrækkerfjeder på Timex ure. Og ja..... Lille Kelvin, lille Kelvin! Det hele startede med hans hobby med at bygge flaskeskibe. Da han var oppe på 1600
-1700 stykker, manglede han en tirsdag i oktober en tom flaske. Han måtte selv tømme den. Det blev starten på lille Kelvins nedtur. Hans fremtid var ellers lys og han stod for at stige i graderne.

 

Der er yderligere 28 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis