Hvad er dette?

Hej.

Jeg fik en mail med følgende billede tilsendt.
 Det er fra en legetøjstraktor, som ikke vil køre.

Jeg er ikke klar over, hvordan han har fundet ud af at det er denne, det er galt med. -Men nu vil jeg også gerne vide hvad det er for noget.


Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Hej. Jeg fik en mail med følgende billede... Vis hele indlægget
108 svar
 Følg tråden
Der er 60 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Næstformand
Det der på dit billede  (som forøvrigt vender på hovedet & er spejlvendt )                          er en sikring (thermo/bimetal) som du i øvrigt godt kan erstatte med en af de autosikringer af den nye type som kaldes "maxisikringer" - har tidt gjort det på mit arbejde hvor vi også repererer sådanne kørertøjer.
Hilsner Polobjørn  

"AUTOELEKTRIKEREN"
Hvor ser I billedet henne?

Mit navn er Sasa Kovacevic - Du kan følge mig her.
Blad et par sider tilbage

 

Det er også vist fra en anden vinkel på side 1.
René
Skrevet af ALB69 på 28 jun 2012 23:49
Det er også vist fra en anden vinkel på side 1.
René
Nej, det er på side 2. Det på side 1 er spejlvendt.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Skrevet af Lars ON på 25 jun 2012 19:42
Undskyld, jeg ser nu at jeg fik spejlvendt billedet. I får den lige i den korrekte version herunder


















Jeg indsætter lige billederne herover, så nytilkomne kan sammenligne spejlingseffekten som følge af den binære paralakseforskydning omkring billedets verti-diagonale centrum. Tydeligt at se på linksgevindet, som omsonstgør brug af ornepikken, som dog altid er mere tilfredsstillende end at bruge et blødt jern.
Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Hvis der er benyttet links gevind vil en i bøsseolie indsmurt ornepik kun få tappen til at arbejde sig længere ind i modellen med rektum imod et fiktivt centrum målt fra klimax imod et radialt nulpunkt i den stjerneformede bøsning.
René
Vær blot rolig, alb69, der er lys for enden af tunnelen! Ornepikken er forberedt for montering af en forlænger, således der kan penetreres helt igennem den stjerneformede bøsning. Se iøvrigt mikrofilm over reservedele og tilbehør til ornepikke, den opdaterde udgave 1.4A. Her er der både en rød og en stainless udgave. Den sidste model er beregnet till det norske marked, hvor man har højere frostgrader. Derfor også et 120 amp batteri. Da syrefri bøsseolie vil klumpe i stærk frost, er jeg ikke helt klar over, hvilket alternativ man anvender i Norge. Måske Jodle-fedt eller den kendte "fjeld-lube"?

 

Der er yderligere 38 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis