robot støvsuger

Trægulv, hund og en stor stue og spisestue. Så skal man da næste ha en robotstøvsuger. Men er der nogen der har erfaring med sådan en. Hvilken skal man købe. Jeg kender ikke nogen der har en. Så jeg vil gerne høre fra folk der har erfaring med sådan en. Jeg er klar over at den ikke kan tage hjørnerne. Men med lyse møbler og en sort hund. og med små børn der kravler over det hele. Så er der hår over det hele. Jeg er ikke krakilsk, men mener dog sådan en fætter kan mindske spredningen af hunde hår.
Trægulv, hund og en stor stue og spisestue. Så... Vis hele indlægget
58 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
JørgenE... det er da ikke noget problem... du fjerner da bare spisebordet og ruller tæppet sammen, bærer det ind i et andet rum, stiller bordet på plads, sætter Roombaen i gang, når den efter 1 time er færdig, gør du det bare omvendt... det er da let

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Det er en rigtig hund det der Flot bamse må jeg sige
Mange tak Mathiasen.
Med farer for at dette udvikler sig, får i lige et billede mere, så i bedre kan se hans hovede, som jeg selv syntes er rigtigt flot

..oo00 I Hate Signatures 00oo..

Sådan... det er en rigtig "herre-hund"... flot.... sådan én ville jeg gerne have.... men den æder mig vel ud af huset

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Annonce
Skrevet af jbr på 21 nov 2009 16:16
men den æder mig vel ud af huset
Kun hvis du har robot støvsuger


..oo00 I Hate Signatures 00oo..

Haha.... ja, men som sagt står den på loftet...

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Nu er der så også andre mærker på marked.

Iclebo plus A den nye model der lige er kommet, der er monteret topsensore så den ikke "kiler" sig fast under sofa/radiator mm.

Nu må jeg så også sige at jeg er forhandler af Iclebo robotstøvsugere, så jeg kan nok ikke holde mig helt neutral, men mener det er den bedste på marked pt.

Hvis man er i tvivl om robotstøvsugere er noget for en, kan man prøve den her før man bestemmer sig

http://toprobot.dk/prvln-robotstvsuger-p-107.html?osCsid=6c5baecb7bc321ede3a13450f02b65db

Den er på juleudsalg til Kr. 2995,-
Hvilket jo er en vanvittig høj pris i forhold til f.eks. det amerikanske marked for robotter....

Du skal være velkommen til at komme forbi hos mig og demonstrere, at din robot-fætter ikke laver Roomba "ting"... så som at kile sig fast, hænge på div møbelfødder osv.

Jeg tror ikke på det, før jeg ser det.... og nej jeg satser ikke 3 K på at du har ret...

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Der er yderligere 28 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis