robot støvsuger

Trægulv, hund og en stor stue og spisestue. Så skal man da næste ha en robotstøvsuger. Men er der nogen der har erfaring med sådan en. Hvilken skal man købe. Jeg kender ikke nogen der har en. Så jeg vil gerne høre fra folk der har erfaring med sådan en. Jeg er klar over at den ikke kan tage hjørnerne. Men med lyse møbler og en sort hund. og med små børn der kravler over det hele. Så er der hår over det hele. Jeg er ikke krakilsk, men mener dog sådan en fætter kan mindske spredningen af hunde hår.
Trægulv, hund og en stor stue og spisestue. Så... Vis hele indlægget
58 svar
 Følg tråden
Der er 50 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Som fanden læser biblen

Som også jørgenE skriver, HAR jeg fundet ud af af du ikke kan lide robotstøvsugere.

Så dette er nok min sidste kommentar til dig i denne tråd:

Hvis du nu havde læst mine indlæg med et par positive briller, ville du også have læst dette:

Robotstøvsugeren lader man køre dagligt, eller efter behov, hvis du havde læst lidt i webshoppen skriver jeg også at den ikke erstatter den alm. støvsuger
læs evt. her :  www.toprobot.dk


Men forsat god dag, og en glædeligt jul og godt nytår, når vi når dertil

Med venlig hilsen

Johnny Nielsen

Puha....nosi... det undrer mig at dit brugernavn ikke er nosy.... Undskyld, kunne ikke lade være

JørgenE.... jeg vil så lade være at kommentere dit indlæg.... man skulle jo nødigt blive slettet, fordi man ikke har den korrekte holdning

Ravnen123... så lader vi den ligge der... jeg tror forbrugerne er blevet oplyst det de skal...

Også en god jul til dig og et godt nytår


 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Har nu kun gode erfaringer med min robotstøvsuger!

Jeg har tidligere prøvet en billig "Noname" model, men nu har jeg en Roomba 581 som der kører hver dag!

Jeg har en lille blog om robotstøvsugere hvor jeg løbende vil anmelde andre robotstøvsugere også, så kig endelig forbi!

Vi har en Roomba 581, den fungere perfekt, faktisk bedre end forventet.

Vi har ingen dørtrin, så om den kan forcere sådan nogle ved jeg ikke, men kattens kradsebrædt, som er 2 cm højt, er da ikke noget problem.

Det er en rigtig dejlig ting med Ligthhausene.

Vi købte den ved robotexperten, lynhurtig levering, Service har vi ikke haft brugfor, så hvor dan den er ved jeg ikke.

Den er nem at rengøre, tros husdyr

Vi valgte Roombaen, efter at have set den i So Ein Ding.

www.youtube.com/watch?v=CGkXpGx8uIw

 

mvh jens

 

Vi har 2 stk Roomba 580 med ekstra lighthouses (4 stk til hver), og de køre fortrinligt - ikke mindst med at samle hundehår op fra vores Golden Retriever.
De kører ikke på samme etage men på hver deres.

Mht. dørtrin klarer vores fint 1 - 1,5 cm - men kan dog enkelte gange blive hængende.

Vedligeholdelse har bestået i udskiftning af cleaning heads når hundehår har slidt hul, udskiftning af børster årligt samt nye næsehjul.
Det har dog taget lidt hårdt på dem at vi har været ved at bygge om, så der har været en hel del byggestøv.

En Robot støvsuger erstatter ikke en støvsuger - men udsætter grundigere manuel støvsugning til 1-2 gange måneden.

Vi mangler bare en som også kunne klare trappen - så ville de daglige hundehår være væk.
Fjernet af moderator
(Årsag: Reklame )
Denne bruger er blokeret pga. overtrædelse af ordensreglerne.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis