Dårlig markedsføring

Jeg er forarget over at firmaer bruger dette forum til at fremhæve deres egne produkter... Hvis den slags "markedsføring" er tilladt herinde så kunne vi jo lige så godt tage ned i byggemarkedet og spørge... og personligt synes jeg det siger en hel del om de folk der driver forretning på den måde... Nogle mennesker kender bare ikke til begreber som etik og morale

Derfor vil jeg gerne vide - synes du at det er ok at folk bruger GDS som deres private lille reklamesøjle...
33 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg er helt enig her, hold nu op med at reklamere her, og det værste syntes jeg egenglig er de folk som ikke vil indrømme at de reklamere, men hver gang de svare på noget så for de henvist med et linkt til deres egen firma fordi de mener deres ting kan bruges der.

Men dog at sådan en som spotvvs der bare hedder sådan, jamen jo det er da reklame, men syntes ikke at f.eks han gør noget for kun at nævne sit firma.
Tak Guffi,

Nu det indlæg som Znapster referer til linker jeg ikke til mit hjemmeside, men skriver at man kan købe det på diverse netshops, det oplyste elnummer virker på alle AO netshops, der handler med el, der er ca. 50-60 stk. aktive

Til orintering kan jeg oplyse at mit brugernavn www.spotvvs.dk er fortrudt mange gange, jeg har forsøgt op til flere gange at spørge JørgenE om det er muligt at ændre det, da det giver nogle forkerte signaler, men det har JørgenE ikke haft tid til at svare på endnu sad

Venlig hilsen

Klaus
Citat fra Guffi

Jeg er helt enig her, hold nu op med at reklamere her, og det værste syntes jeg egenglig er de folk som ikke vil indrømme at de reklamere, men hver gang de svare på noget så for de henvist med et linkt til deres egen firma fordi de mener deres ting kan bruges der.

Men dog at sådan en som spotvvs der bare hedder sådan, jamen jo det er da reklame, men syntes ikke at f.eks han gør noget for kun at nævne sit firma.


Nej han henviser kun til egne varenumre og linker til egne produkter:

--------------------------------------------------------------------
De findes i nogle netbutikker under el nr. 4277100331 til ca. 67 kr. inkl. moms for 2 meter (med link til webbutik i bunden)
-------------------------------------------------------------------------------
Disse her kan monteres direkte i isolering:

http://www.spotel.dk/Default.aspx?tabid=6008&SearchStr=4242401146

-------------------------------------------------------------------------------
Selvfølgelig får alle medlemmer af LDS en rabat på 10% *SS*, noget skal i jo have for at læse mine spam indlæg *SS*
--------------------------------------------------------------------
Du kan f.eks. bruge følgende:

vvs nr.:399005008 + 399009105
--------------------------------------------------------------------
Jeg kan tilbyde dig et supertilbud på DeWalt 18v:

Du for følgende:
Slagskruemaskine
Borehammer
Bajonetsav
Rundsav
Stiksav
Lygte
samt 2 stk 18v 2,6 ah batterier
1 lader

Alt sammen koster kr. 10.500 inkl moms og forsendelse leveringtid max 3 dage
---------------------------------------------------------------------




hvis ikke det er reklame hvad er så?
Citat fra www.spotvvs.dk

Til orintering kan jeg oplyse at mit brugernavn www.spotvvs.dk er fortrudt mange gange, jeg har forsøgt op til flere gange at spørge JørgenE om det er muligt at ændre det, da det giver nogle forkerte signaler, men det har JørgenE ikke haft tid til at svare på endnu sad


Buhuuuu hvor er det synd for dig... Det er trist at den store banner i bunden hvor der står www.spotel.dk også er låst fuldstændigt fast for den har du vel også fortrudt mange gange...

Lad da være med at sige sådan noget pis når du åbentlyst ønsker at gøre opmærksom på din virksomhed... så vis da istedet at du har en smule rygrad og stå ved de ting du skriver istedet for at begynde at tude over at være så hjælpeløs... Der er ingen der har tvunget dig til at lave den banner i bunden...

Tudekiks.jpg
Jeg synes det at oprette sig alene med det formål at reklamere frem for at hjælpe og bidrage konstuktivt er noget af det værste der findes.
Jeg synes ikke spotvvs er et problem. Manden har skrevet over 500 indlæg og jeg synes ikke jeg tolker det som reklame. Varenr. er altså som regel ens på div. netshops så jeg tolker det nærmere som en venlig handling at han finder dem frem.

Men værre er fx disse profiler: (åbn evt. profil og læs indlæg=ren reklame)
hvepsefjerner
EngelskService.dk

Det er den værste og laveste form der findes og jeg føler mig dybt provokeret når der en tåbe der opfatter et GDS forum som en gratis reklamesøjle.
Profilerne er oprettet kun for reklame og alle indlæg er stort set enslydende

Mvh
Kasper
Annonce
Citat fra znapster

Buhuuuu hvor er det synd for dig... Det er trist at den store banner i bunden hvor der står www.spotel.dk også er låst fuldstændigt fast for den har du vel også fortrudt mange gange...

Lad da være med at sige sådan noget pis når du åbentlyst ønsker at gøre opmærksom på din virksomhed... så vis da istedet at du har en smule rygrad og stå ved de ting du skriver istedet for at begynde at tude over at være så hjælpeløs... Der er ingen der har tvunget dig til at lave den banner i bunden...

Tudekiks.jpg


Nu vi er igang med kiksene: http://www.kinagrill.dk/
Uden at mønte den på nogen. Synes bare den er sjov rolleyes
Rolig nu!!

Ta lige et par ekstra kiks, og tør kinderne.

Jeg har ikke egne varenumre, de varenr. jeg har henvist til kan købes alle vegne.

Det ene indlæg er 100 år gammelt, og ja du har da ret i din påstand lige netop her, men jeg linker ikke til min butik mere, bortset fra de få gange hvor der specifikt der nogle der spørger og beder om at man gerne må linke til sin egen butik.

Sidst jeg hørte fra dig, fik jeg efterfølgende ca.10-15 personlige meddelser om alt det ævl om at du tjæner 30.000 om måneden og hvor mange års uddannelse du har, samt at du ville anbefale alle dine venner om ikke at handle hos mig, jeg håber da ikke jeg skal dette igennem igen sad

Venlig hilsen

Klaus
Citat fra www.spotvvs.dk

at du ville anbefale alle dine venner om ikke at handle hos mig, jeg håber da ikke jeg skal dette igennem igen sad


Det skal du skam heller ikke - dette er ikke udelukkende møntet på dig men alle som deler din mangel på morale herinde...

Og siden vi sidst havde diskussionen har jeg advaret samtlige jeg kender der har manglet elartikler mod at handle med dig og jeg vil fortsat gøre alt hvad jeg kan for at fortsætte...
Citat fra znapster

Det skal du skam heller ikke - dette er ikke udelukkende møntet på dig men alle som deler din mangel på morale herinde...

Og siden vi sidst havde diskussionen har jeg advaret samtlige jeg kender der har manglet elartikler mod at handle med dig og jeg vil fortsat gøre alt hvad jeg kan for at fortsætte...


Fair nok, de 5 kunder kan jeg nok leve med ikke at have, fortsat hel og lykke med din mission her i livet

Venlig hilsen

Klaus
Jeg anser ikke SpotEl for at være aktiv på LDS primært for at reklamere for egen forretning, så hvis 'reklamen' forbliver på det nuværende niveau er det for mig acceptabelt.

Værre endnu end reklame er et nyligt indlæg, hvor indlægget primært går på at advare nogen om at handle et bestemt sted blot fordi skribenten af en eller anden grund er blevet sur på en leverandør. De uunderbyggede påstande, der anføres, kan umuligt bedømmes af andre, da påstandene går på nogen forhandlinger og et tilbud, som skribenten angiveligt har fået og accepteret fra den pågældende forretning. Hvis der så endda havde været tale om et produkt, som direkte kunne købes via nettet.

Så hellere reklame, for det kan man dog normalt forholde sig til.

At noget lægges ud til en afstemning som et ja/nej spørgsmål, dvs at man enten skal give forfatteren fuldstændig ret eller være fuldstændig uenig med ham, opfatter jeg som en hån mod selvstændigt tænkende personer og agter derfor ikke at afgive nogen stemme, for ingen af de to opstillede muligheder kan jeg gå ind for. Hvis man valgte den første mulighed skulle jeg altså i fremtiden ikke kunne nævne, at jeg f. eks. havde anvendt et specifikt produkt med et godt resultat, for det ville jo være en reklame for produktet.

Fri os for sådanne 'afstemninger' !!!!
Der er yderligere 23 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også