Dårlig markedsføring

Jeg er forarget over at firmaer bruger dette forum til at fremhæve deres egne produkter... Hvis den slags "markedsføring" er tilladt herinde så kunne vi jo lige så godt tage ned i byggemarkedet og spørge... og personligt synes jeg det siger en hel del om de folk der driver forretning på den måde... Nogle mennesker kender bare ikke til begreber som etik og morale

Derfor vil jeg gerne vide - synes du at det er ok at folk bruger GDS som deres private lille reklamesøjle...
Jeg er forarget over at firmaer bruger dette forum... Vis hele indlægget
33 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Mit proplem er at når man har med "professionelle forhandlere" at gøre så er deres råd altid farvet lidt af egne produkter hvilket ikke altid er det bedste - faktisk langt fra... Jeg har et problem med at tage det seriøst når spotvvs svar ser sådan ud som de gør med varernr og alt muligt... Hvis man skulle kunne tage hans råd seriøse bør han (og andre) se bort fra deres evindelige kamp for at krejle kunder...

Havde hans profil nu heddet "klaus" som han gør og hans avetar "proff vvs forhandler" og hans henvisninger til produktets navn frem for hans eget lagernummer.. så skulle folk nok selv finde det... Om han så linker til hans hjemmeside inde fra selve profilen er i mine øjne ligegyldigt - alternativt kunne han jo få hans små fedtede fingre op af lommen og købe en banner ligesom alle andre erhvervsdrivende...
Har ingen problemer med den måde Spotvvs henviser til varenumre. De fleste, hvis ikke alle er jo blot det vvsnr. som varen har fra leverandørerne, så derfor kan de ikke betragtes som Spotvvs's vare/lagernumre.

Jeg må indrømme denne tråd er langt ude.
Det kan godt være tråden er langt ude men tilsyneladende er jeg ikke den eneste der er imod at folk bruger forummet til deres markedsføring...

Derfor mener jeg at der skal tages stilling til det en gang for alle om det er tilladt eller ej... På den måde slipper vi for at bruge vores seriøse tråde til at diskutere det fremover...
Ja efter at ha siddet og læst nogle af Znapsters indlæg får jeg en fornemmelse af at du enten ikke har noget fornuftigt at skrive eller spørge om, måske lidt maveonde, eller bare en trang til at være sur. om det er fordi du ikke selv har en forretning, eller om det bare er generel misundelse ved jeg ikke. i stedet for at "svine" dem til som har et link eller laver lidt reklame her, så ignorer det dog og lad være med at handle hos dem.
vi er da nogen der synes det er fedt med en som spotvvs.dk der både kan hjælpe med varenumre og evt billeder af varen*

og er det så ikke ved at være slut med alt de mudderkast her, det er jo snart værre end folketinget.....
¨
www.rtmaskintransport.dk
Hej med jer alle.

Min gennerelle opfattelse af diverse debatører her på siden er at de holder sig indenfor det der er rimeligt.
At have en enkelt henvisning til hvem man er er i min verden helt OK. Men der skal bare mere på end kun en henvisning. Vi skal ned og kigge i hvad de enkelte skriver. Fx er der da en hel del proffer her på siden der giver ganske gode og konstruktive råd.

Konstruktive råd kan være alt fra direkte henvisninger 7 forklaringer på hvordan man løser konkrete problemer / opgaver. Det kan også være henvisninger til leverandører eller komponenter. Husk på at der også er folk her på siden der efterspørger hjælp i form af håndværkere. Og så kan jeg ikke få ondt i rumpen over at de så fortæller at de kan løse opgaven / eller fortæller at de kan levere varen. Hvis det ellers er debatører der yder hjælp på anden måde.

Jeg vil ikke nævne nogen af de debatører jeg helt klar mener er OK, men de er en hel del stykker. Debatører som fx "engelskservice" vil jeg da omvendt klart tage afstand fra... der er ikke andet end anprisning af egne kvaliteter, ikke noget der kan kaldes gode råd.

Lad det blive som det har været... et forum med en høj grad af egenmoral. Et sted hvor ordet er frit men meget seriøst. Et sted hvor brugerne er i focus og bannereklamerne er i et helt acceptabelt niveau.

MVH Njord
Annonce
Må indrømme, at jeg er en af dem, der har støttet znapsters korstog med et nej på afstemningen.. Men må også indrømme at jeg fik det smidt afsted lidt for hurtigt, og inden jeg overvejede brugere som spotvvs..

Synes det er helt i orden at spotvvs har sit firmanavn som profilnavn. Så ved man da hvad manden står for. Hvis man ikke bryder sig om det, så ignorer da mandens indlæg. De indlæg jeg har læst af hans, synes jeg bærer tydeligt præg af, at de er skrevet af en hjælpsom gør det selv mand, og ikke en ond kapitalist.

Desuden, hvis folk ikke har nok selvstændig tankekraft, til at undersøge forskellige tilbud før de køber, og generelt stille sig kritisk til hvad de læser på nettet, så er efter min mening selv ude om det, hvis de skulle blive snydt..

Mvh

Mark Herskind

Min pointe er netop at vi har en del ganske seriøse debatører der også har et sammenfaldende proffesionelt virke... Den har jeg stor respekt for, og vil gerne beholde dem på siden!

De få der falder igennem, ser jeg også gerne væk....
Det tror jeg også de gennerelt kommer. Enten direkte som følge af den respons de får fra andre brugere. Og hvis ikke det stopper dem har "vores" JørgenE jo magten til at ekskludere dem.

(Indrømmet jeg har selv anbefalet at der var en nekelt bruger der blev ekskluderet via en PB til JørgenE) rolleyes

MVH Njord
For at undgå lignende pjatafstemninger uden reelt indhold, synes jeg, at vi bør højne vores moral til at have en 3. svarmulighed, for ikke på lignende måde en anden gang være tvunget til en eller anden 's korsfarertog. Jeg kan ikke gennemskue om denne afstemning er en direkte anklage mod dem som vedligeholder forum'et, og som efter min mening har en fin måde at rette til uden at være "første-skolelærer", eller om det er for at skrigekoret "JØRGEN" skal hyle på endnu mindre grundlag - eller om det er et barnligt forsøg på at dele yderligere spark ud - fordi vennekredsen ikke var stor nok?
Så nej - jeg deltager ikke i denne afstemning - ikke fordi jeg ikke har en holdning - men fordi dette forsøg på "demokratur" ikke lige er mig.
Gerhard

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

Jeg anser mig selv som et selvstændigt tænkende individ (lige som de fleste andre brugere af dette forum) og jeg vil derfor hellere sortere et par "dårlige" indlæg fra end at mangle nogle indlæg i et emne der har min interesse.

Sådan som jeg har set indlæg her på forumet har jeg det fint med henvisninger til butikker og produkter, men hvis jeg kun vil se reklame tænder jeg for TV3.

Jeg synes dog at det er væsentligt at vi holder en sober tone og at folk ikke gemmer sig i anonymitet hvad enten det er for at sælge et produkt eller for at svine andre til.
Hej alle GDS ere.
Behøver det at være så svært?
Hvis man har stor aversion mod dem der afslutter deres indlæg med en web adresse kan man jo bare se forneden først og hurtigt gå videre, altså ok det er et useriøst indlæg, det gider jeg ikke at læse.
Tænk nu over at det for det meste er helt små erhvervsdrivende (de større gider ikke) der forsøger at komme med forslag til løsninger.
Jeg mener heller ikke at jeg har lagt skjul på hvem jeg er og har forsøgt at komme med seriøse indlæg. Til dem der har opfattet det anderledes og er kommet til at læse dem "undskyld ulejligheden"
Se lidt lyst på tilværelsen, nu er det blevet forår og vi skal igen igang med at male.
M.v.h.wink
Erik

www.morsmaling.dk
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også