Dårlig markedsføring

Jeg er forarget over at firmaer bruger dette forum til at fremhæve deres egne produkter... Hvis den slags "markedsføring" er tilladt herinde så kunne vi jo lige så godt tage ned i byggemarkedet og spørge... og personligt synes jeg det siger en hel del om de folk der driver forretning på den måde... Nogle mennesker kender bare ikke til begreber som etik og morale

Derfor vil jeg gerne vide - synes du at det er ok at folk bruger GDS som deres private lille reklamesøjle...
Jeg er forarget over at firmaer bruger dette forum... Vis hele indlægget
33 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Så har vi da fået et par "sælgere" til blandt medlemmerne

http://www.lav-det-selv.dk/forum/showthread.php?t=49284&highlight=reklame

Er det kun mig der syntes at dette er misbrug af et godt forum confused

Når der så oveni er tale om produkter, som andre leverandør har købt reklameplads på siden her for at sælge (LED) tja - så er bliver jeg sku ægerlig.....

Med venlig hilsen

Fladder
Nej det er det ikke Fladder, men det virker som om vores Administrator har opgivet at få Aberne til at forstå dette. Håber på at der kommer andre boller på suppen når vi engang får den lovede ændring/opdatering til en ny webside.

V.h. Håndværkeren
Man ved godt selv hvornår man går over stregen, har linket til min mesters side med henblik på saglighed, men fortrød det bagefter, da det efter min egen mening kunne misforståes. Der er jo ingen tvivl om hvem af ovenstående der burde pakke sydfrugterne - men hvad ved jeg ?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også