Hvis du frit kunne vælge en ny skruemaskine....

Konen siger ja og og du kan frit vælge på alle hylder !

Hvilken tager du så ?

Tror godt jeg kunne bruge en Makita [URL="http://www.bn-elektro.dk/default.asp?VareID=231&Parent=41"][/URL]BDF450RFE eller dens storebror biggrin
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
38 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Milwaukee har altid været fedt.
Milwaukee.... uden tvivl..

Mvh Jan J
Citat fra njord

Klart en Makita med 3 gear, slag og Li Ion batterier.....

Og allerhelt et af deres KIT... så har man det meste med batteri.. super fedt.

Kig evt hos www.prishammeren.dk


Godt nok nogle fine priser - tror da faktisk at julen kommer tidligt og min bosch må ligges på hylden !

Men hva faen er forskellen på en BDF451 og en BHP451 ud over dybdeanslag ?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
ja den ene har slag og den anden har ik, det er forskellen


Har selv købt sådan et 18 V sæt fra Makita, og det er bare kram biggrin
Annonce
Hej

Har selv lige købt en Makita BHP451 hos Prishammeren.dk med kuffert og 2 batterier. "Dyret" oser af professionel kvalitet og er dejlig at arbejde med. Li Ion batteriet (18 V, 3.0 A) er kraftigt og holder rigtigt længe. En opladning tager kun 24 min. Slagboring i murværk og beton er intet problem. Det kunne min gamle AEG slet ikke klare.

Det er selvfølgelig mange penge - men man får et stykke accu værktøj som man kan glæde sig over rigtigt mange år fremover og som kan klare stort set alle opgaver. Klart at man skal kigge på sit behov inden man køber. Selv er jeg ved at total renovere en 70 villa. Gider derfor ikke billigt værktøj som ikke kan holde i længden. Er behovet mindre er der også mange gode accu maskiner i mellem prisklassen. Men køb dem på nettet - her er priserne lang lavere end i de fleste byggemarkeder.

Min AEG købte jeg for 6 år siden med 2 batterier - i et byggemarkede. Den er så godt som uanvendelig nu p.g.a. batterierne. Prisen var dengang vist omkring 1400,- kr. Nyt batteri koster i dag ca. 600 kr.


Hilsen
/Peter

--->> Dårligt håndværk er som at pisse i bukserne - en kortvarig fornøjelse <<--- confused --->> Det samme er billigt værktøj <<--- rolleyes
Blå Bosch helt klart deres 18 v. serie, kan kun anbefales

BJ Multibyg
Brian
Jeg har Makita og Dewalt - maskiner jeg er meget glad for. De virker upåklageligt og ladetiden er fornuftig, hvilket jeg synes er ret så vigtigt.


mig og knægten holder helt klart på black&decker og bosch......

Kom nu igang for fanden,klokken har ringet

heg hælder også til milwaukee, havde en atlas der var færdig efter 10 år, og købte 18v serien fra milwaukee, det er kram.. ellers ta en tur i carl ras og prøv de forskellige mærker i hånden inden du vælger.
Der er yderligere 28 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis