Hvis du frit kunne vælge en ny skruemaskine....

Konen siger ja og og du kan frit vælge på alle hylder !

Hvilken tager du så ?

Tror godt jeg kunne bruge en Makita [URL="http://www.bn-elektro.dk/default.asp?VareID=231&Parent=41"][/URL]BDF450RFE eller dens storebror biggrin
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Konen siger ja og og du kan frit vælge på alle... Vis hele indlægget
38 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra SlettetBruger-202005

Konen siger ja og og du kan frit vælge på alle hylder !

Hvilken tager du så ?

Tror godt jeg kunne bruge en Makita BDF450RFE eller dens storebror biggrin


jeg ville helt klart nappe en go makita!

der hvor jeg var ansat før fik vi 2 gode makita maskiner, som holdt i knap 8 år blev brugt i al slags vejr, og omgivelser, men til sidst gav batterierne op, chefen overvejde milwaukie 24v men gik bort fra dem da de rent faktisk er for kraftige, desvære valgte han så 2 bosch, mangen til L.... skal man lede længe efter, elendig patroner, besværlig isætning i lader, kort holdbarhed osv.

før vi fik dem var bosch en farvorit fra min side da min aller første maskine var en blå bosch, fik den da jeg var 16 og har den endnu selv om batterierne er godt døde wink

efter en lille rundspørge i det firma jeg i nu, går 90% efter en makita og de sidste 10% efter devalt, Bosch vil de hverken eje eller ha.

min firma maskine er en makita med lys og slag, og min private er også en makita men der har sneget sig en billig devalt ind men ikke en jeg er vild med, den var bare billig og jeg ville prøve.

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Der er desvære ikke lavet den ferfekte skruemaskine endnu, der er fordele og ulemper ved alle mærker og typer, det er ligesom med nye biler de er sku også fyldt med fejl og mangler. noget er godt på den ene med bedre på den anden osv.
Men ja Makita er også et utroligt godt valg. de nye modeller, de gamle holdt ikke i gierkassen
Devalt er noget l... pisse tunge og en stor gang plastiklegetøj og deres batt. holder ikke længe
Hej derude i gørdetselvland.........

Hnrik her.........
Jeg er ny her så bær over med mig...hvis jeg ikk lige ka hit u`a det

Jeg er en "ældre" herre "49 år" der er begyndt at arb. som tømre (selvlært)sammen med sønnike som er uddannet,så det er lidt sjov at være "stikirenddrengkuli"rolleyes og nu er jeg så på jagt efter den efter mine ønsker BEDSTE skruemaskine.....
er faldet over en Makita BDF450RFE 14,4 el.18w ved ikk.....
lille let stærk og rigtig god balance den virker top ti,og div. sælgere roser den til ug+.... nu spør`jeg JER........ er der nogen der kan sige noget om den og er der nogen der har set den til en GO pris......:p

PÅ forhånd tak og splinter i Æ`røv
Annonce
SlettetBruger-202005 spørger direkte om en skruemaskine, hvis det er det han ønsker, og ikke en akkuboremaskine vil jeg foreslå Bosch GSR 10,8.
Den er meget let, har en god trækkraft og batterierne holder godt.
Jeg har set den til ca. 700 kr med to batterier og en lampe der bruger samme batteri.
Jeg har brugt den professionelt hver dag i snart et år.

Hilsen Aksel
Er det ikke et ret ok tilbud XL-byg har i øjeblikket?
Makita 6339DWFE MXT 14,4v til 1598 +moms. Den samme koster 2837 inkl moms hos prishammeren.

Er der bedre alternativer til prisen?
Citat fra MultiManden

Devalt er noget l... pisse tunge og en stor gang plastiklegetøj og deres batt. holder ikke længe


Nu siger du, at du godt kan lide Bosch og Dewalt er lort - hmmmm Bosch ejer Dewalt lige til din information wink


Citat fra Thomas Hjort

Nu siger du, at du godt kan lide Bosch og Dewalt er lort - hmmmm Bosch ejer Dewalt lige til din information wink

Min gamle radialarmssav er af fabrikatet DeWalt...
En del af Black & Decker......

MVH Njord
jeg går også at overvejer at få en afløser for min Harald Nyborg model. Denne gang skal det være en ordentlig én - og det skal være med de nye lithium batterier. Lithium batterierne holder bedre på strømmen, så når man kommer efter 3 uger og skal bruge maskinen er batterierne ikke døde. Desuden kan de nye batterier oplades på 15-25 minutter.

Jeg har forelsket mig lidt i nogen af Makita's nye maskiner. Jeg synes dog at de er temmelig dyre - i al fald her i DK. For hvis man kigger på priserne i USA så er det cirka halv pris, godt hjulpet af den lave dollarkurs. Lidt søgning gav dette tilbud http://www.toolbarn.com/product/makita/LCT300W/ - dvs en 18Volt boremaskine, en 18 volt slagskruetrækker, 2 batterier, en 15 minutter lader, en lygte og en taske for 289 dollar ~ 1500 dkr. Jeg synes det er billig!

Er der nogen der har erfaring med at importere fra USA...?

mvh Janus
Der er yderligere 18 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis