Hvis mig din garage.

Da tiden nu snart er inde til at bygge ny garage, kunne jeg godt tænke mig at se jeres garage og hvor i evt. har lavet det og evt indrettet jeres garage evt. med værksted eller
plads til plæneklipper-havetraktor-cykler m.m.
smile

Med venlig hilsen

Søren
Da tiden nu snart er inde til at bygge ny garage... Vis hele indlægget
44 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det var lige præcis dit bygningsværk jeg mente, det er faktisk meget sjovt at du nævner lavpristræ i køge da jeg før har handlet en del trykimp. træ dernede... det ligger også kun 3 km fra hvor jeg bor smile men hele problematikken omkring mit ønskede projekt er at jeg er nødt til at bygge op ad skel pga husets og indkørslens placering på grunden, så jeg kommer nok til at have højde problemer.
Støbte du også selv fundament osv ? du har vel ikke nogen billeder fra selve bygge processen ? Jeg sidder herinde og prøver at blive teoretisk klogere på hvordan sådan en bygning hænger sammen, men det er ikke helt nemt når der altid er 1000 måder at gøre tingene på smile Har du forankret muren og taget med bånd eller noget i den stil ? det er nemlig noget jeg har hørt omtalt herinde..
Men det er super med sådan et forum hvor man kan lære en masse og ikke bare være overladt til en tilfældig ekspidient i byggemarkedet!
Jeg har lært en masse om at skrue på mine biler fra andre hjemmesider, så nu er turen kommet til at lære noget om GDS ting på huset!
Jeg vil da gerne lige smidde et par billeder ind af mit garage project.. det er en gammel stald fra 1800 eller der omkring og den er ikke helt færdig endnu men det er da begyndt at ligne lidt.. jeg har været igang siden foråret. og er løbet ind i ret mange problemer.. (murværket var Meget dårligt) men nu begynder det at ligen noget..

God arbejdslyst..
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
lidt fler billeder
[Indlæg slettet]

Med venlig hilsen

Søren
jeg har billeder af hele processen, men skal lige ændre format, da de fylder for meget.
Jeg har selv støbt fundamentet, faktisk ikke så slemt som man tror, når man først kommer i gang gir det hele sig selv.
remmen er forankret med gevindstænger som sidder i midten af lecablokken, 3 pr side, og limet i fundamentet med limanker.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Yderst interessant emne!!!cool

Næste forår skal jeg selv igang med et sådant projekt, dog savner jeg inspiration til garagen, da der skal ligge en terrasse/ altan ovenpå, som der gør det idag.
Jeg er så bare lidt i tvivl om hvilke materialer jeg skal bygge den af......
( billeder af eksisterende kommer snart )

Hilsener

/Pawha
Imponerende bygning. Hvem er den nydelige herre i de mørke arbejdsbukser, som er med på næsten samtlige billeder?
hehe Sluppermand Senior

Ja han kommer hele tiden forbi... ved sgu egenlig hvad han laver.... men der er aldrig flere øl når han kører...

Tak for hjælpen far biggrin
Der er yderligere 14 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også