Hvis mig din garage.

Da tiden nu snart er inde til at bygge ny garage, kunne jeg godt tænke mig at se jeres garage og hvor i evt. har lavet det og evt indrettet jeres garage evt. med værksted eller
plads til plæneklipper-havetraktor-cykler m.m.
smile

Med venlig hilsen

Søren
Da tiden nu snart er inde til at bygge ny garage... Vis hele indlægget
44 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Knægten

Du er nu sikkert færdig med din garage.

Har du billeder af denne og et par kommetar/foreslag, da jeg også gerne skulle have en lift i min.

 


Med venlig hilsen

Søren

Hej sluppermand, har du egentlig nogen billeder af din garage hvor den er færdig pudset og det hele og bare står og skinner i solen? Jeg har så mange spørgsmål til dit byggeri at jeg næsten ikke ved hvor jeg skal starte, jeg har nemlig lige fundet ud af præcis hvor min bygning skal ligge og hvordan det hele kommer til at hænge sammen med hus/carport/garage placering :-) Det er faktisk nøjagtig samme materialer som du har benyttet som det er min plan at bygge med, jeg vil også have saks-spær med udhæng og kunne rigtig godt tænke mig at se et billede af dit loft indefra...

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Hej
Er der nogen der har lavet udluftning, og hvordan,,,,,,pga, af eks smeltesne vand, så garagen holdes tør.
mvh

Søren

Med venlig hilsen

Søren
Er der virkelig ikke flere der har billeder af deres garager og indretninger af dem? Kunne godt bruge lidt guf til inspiration

Mvh
Linding

Udlært Styrings & Regulerings Elektriker (Industri Elektriker)

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også