Fortrukne netshops

Hej Alle

Mine fortrukne netshops er www.billigvvs.dk når det er vvs og el artikler og www.multikoeb.dk når det er værktøj de har et utroligt stort udvalg samt deres service er i top og de ved sgu hvad de snakker om.

Steder man skal holde sig fra er efter min mening www.lavprisvvs.dk og www.toolworld.dk da det er meget sjældent de kan give den service man ønsker sad har i andre nogle erfaringer i vil dele med en ivrig "lav det selv" mand
32 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra FRKruse

Steder man skal holde sig fra er efter min mening www.lavprisvvs.dk og www.toolworld.dk da det er meget sjældent de kan give den service man ønsker sad har i andre nogle erfaringer i vil dele med en ivrig "lav det selv" mand

Har kun ok erfaringer med lavprisfætteren.....lidt som jem & fix, man ska selv vide noget om lortet....de sælger det bare billigt!!
Hej FRKruse

Jeg kan ikke tilslutte mig din opfatttelse af Toolworld. Har brugt dem adskilllige gange - og de har altid leveret til tiden.. Og været behjælpelige ved evt. spørgsmål. Har anbefalet dem til flere af mine venner..

Når du siger service.... mener du så service afdeling... Altsp mht reperationer ?

Mvh
Niels
Profil for Multikøb.dk:
Multikøb.dk er Grundlagt af Flemming Kruse, som også ejer firmaet, 1. Januar 2007.

http://www.billigvvs.dk/info/default.asp?id=kontakt

Nydeligt billede af dig Flemming!!
Men er det ikke lidt under bæltestedet at svine andre firmaer til i dette forum, bare for at kunne sælge mere selv?

Gæt hvad jeg vil sige hvis folk spørger til dine 2 firmaer....

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Svar til næstformanden, Jeg hedder Frank kruse er Smed fra Århus og har intet med ejerskabet af billigvvs og multikøb at gøre, så du kan sige hvad du vil til dem du kender.

Svar til Niels Kau. Det der var "problemet" med ToolWorld var at en mail blev aldrig svaret, den anden mail blev med "forkert" svar, det gør jo man ikke får lyst til at handle der!!
Så bukker og underkaster jeg mig dine fødder alt imens jeg undskylder det bedste jeg har lært...!!

Synes bare det så lidt for smart ud til at du ikke skulle have gratis reklame!!

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Annonce
tanken med dette indlæg var egenligt bare at høre om der var nogen der kende til steder det var værd at handle på nettet, kan da nævne www.vvsshoppen.dk, www.multimediaeksperten.dk og når det gælder tøj www.smartguy.dk, Grunden til disse er nævt samme med de tidligere er at man får hurtige og gode svar samt hurtig levering. Håber i vil give jeres besyv med mvh Frank Rasmussen Kruse ---> for at få det hele med
Citat fra FRKruse

Svar til næstformanden, Jeg hedder Frank kruse er Smed fra Århus og har intet med ejerskabet af billigvvs og multikøb at gøre, så du kan sige hvad du vil til dem du kender.

Svar til Niels Kau. Det der var "problemet" med ToolWorld var at en mail blev aldrig svaret, den anden mail blev med "forkert" svar, det gør jo man ikke får lyst til at handle der!!

Du ska passe på herinde.....folk går i meget små sko så snart de opsnuser det de tror er reklamesmile
Citat fra ulledog

Du ska passe på herinde.....folk går i meget små sko så snart de opsnuser det de tror er reklamesmile


Især hvis der er tale om en person der kommer ind og skriver et rosende indlæg om et internet firma - og vedkommende ikke har lavet andre indlæg herinde før...

Hvis jeg lugter bare en snært af falsk reklame i dette forum så sviner jeg firmaerne til - samt boykotter dem personlig og opfordrer andre til det...

Hvis folk vil have reklame så må de købe en banner - det andet er sku for tåbeligt for det ødelægger sagligheden i præcis sådan et forum her...
Kan altså ikke genkende lavprisvvs (og jeg er ikke medejer eller andet...). Har flere gange fået leveret fra dem, også med reklamationer pga. transportskader - altid uden problemer. Eneste negative ting om dem, er at de ikke altid er billigst - så man skal selvfølgelig have øjnene åbne.
Til værktøj kan jeg anbefale www.kesa.dk og www.billigbyggevare.dk (kender kun deres værktøjs-del). Har købt godt værktøj til gode priser hos dem ved flere lejligheder, uden problemer.
Endelig er der selvfølgelig www.carlras.dk - når jeg skal have kvali er det den foretrukne.
Tak for oplysningerne Zenht dem kendte jeg ikke

Det er altid forskellige opfattelser af de har forretninger på nettet og mit kendskab til lavprisvvs er fra en telefonisk henvendelse på 2 spakar hvor vi skulle bruge en hurtig pris vi fik besked på at sende en mail, da vi sendte mailen gik der 2 dage og svaret var at den kunne de ikke sælge alligevel. også fra sidste sommer hvor der hvar et par leveringer der gik i ged,
Der er yderligere 22 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også