Fortrukne netshops

Hej Alle

Mine fortrukne netshops er www.billigvvs.dk når det er vvs og el artikler og www.multikoeb.dk når det er værktøj de har et utroligt stort udvalg samt deres service er i top og de ved sgu hvad de snakker om.

Steder man skal holde sig fra er efter min mening www.lavprisvvs.dk og www.toolworld.dk da det er meget sjældent de kan give den service man ønsker sad har i andre nogle erfaringer i vil dele med en ivrig "lav det selv" mand
Hej Alle Mine fortrukne netshops er... Vis hele indlægget
32 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Hej... Husk lige at Carl ras priser er eks moms og multikøb oplyser priser inkl moms multikøb er stadig i den høje ende men hos carlras er det en kampagne pris. hvor bormaskinen er en mindre model end den ved multikøb pris ved Carlras 6497,50 og multikøb har en til 8399 og en anden til 9699 den til 8399 er den der kommer tættest på men her er der en anden boremaskine i så det er vel ikke fair at sammenligne. på den måde bjørne har gjort. Vedr. det med jem og fusk så ligger priserne på nette på gipsmaskinen på ca 300 kr ved bla tollworld mf. jeg har lige købt gipsskruemaskinen ved multikøb og der tog de 299 for den 419 er deres vejl pris ... der findes faktisk et godt sted at handle P.lindberg - hurtig levering og ingen pis.

Mvh Frank
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også