Fortrukne netshops

Hej Alle

Mine fortrukne netshops er www.billigvvs.dk når det er vvs og el artikler og www.multikoeb.dk når det er værktøj de har et utroligt stort udvalg samt deres service er i top og de ved sgu hvad de snakker om.

Steder man skal holde sig fra er efter min mening www.lavprisvvs.dk og www.toolworld.dk da det er meget sjældent de kan give den service man ønsker sad har i andre nogle erfaringer i vil dele med en ivrig "lav det selv" mand
Hej Alle Mine fortrukne netshops er... Vis hele indlægget
32 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra znapster

Alene at du reklamere for dit eget firmas interesse her gør at jeg vil ALDRIG selv købe jeres lort og jeg vil fraråde alle jeg kender om at gøre det... Det siger sku meget om et firma hvordan de markedsfører sig... Og i lige præcis denne tråd vil jeg finde det forkasteligt...

Til Frank Kruse... Kan du ikke lige kigge på dette link og fortælle mig hvilken en af disse Frank Kruse er du...?

http://www.krak.dk/Person/Resultat.aspx?Who=frank+kruse&Area=%C3%A5rhus&WhoOnlySearch=false

Jeg synes der er langt at køre for en smed i Århus hvis han bor i Skive, Bagenkop eller for den sags skyld Brøndby...? Men du kører måske Lupo og får kørselsgodtgørelse af firmaet...?


Hej Znapster.
Du behøver nu ikke være så hellig, jeg kan se at du har haft en gammel bil til salg, som du har reklameret for her. Er det bedre??
Venlig hilsen
Esthers erik
Citat fra Esthers Erik

Hej Znapster.
Du behøver nu ikke være så hellig, jeg kan se at du har haft en gammel bil til salg, som du har reklameret for her. Er det bedre??
Venlig hilsen
Esthers erik


Det er fuldstændigt korrekt - men ikke i en tråd om foretrukne bilhandlere - men i en tråd hvor en person direkte efterspørger en Mazda 323... Så ja jeg synes der er tale om en hel anden sag...

Firmaer køber bannere - private annoncere...


Ps. Læser du alle trådene igennem på de folk som konfrontere dig for at finde snavs... Det er flot gjort - Det er virkelig et klassefirma du driver - Lidt mudderkastning er altid godt...

Pss. Jeg har solgt en sofa gennem Gul & Gratis i en gratis annonce - er det også et problem???
Så vil jeg da tilslutte mig denne tråd!

Jeg har forsøgt at handle med Prishammeren.dk. Jeg havde set en DeWalt Accu-skruemaskine. Min første mail fik jeg svare på. Men mail nr. 2 blev aldrig besvaret, trods jeg rykkede for et svare!

Basaltset var spørgsmålet i min mail nr. 2, om der fulgte time-lader med, som der stod i beskrivelse til skruemaskinen? Jeg undrede mig nemlig over, at man som tilvalg i shoppen kunne ændre standard laderen til en time lader - mod betaling. Men, mail'en blev som sagt aldrig besvaret! Derfor har jeg ikke købt noget der...! Og, jeg kommer nok heller aldrig nogen sinden til det!!!

/Brian
Lige en tilføjelse.

Hold jer i den grad fra at købe fra http://vvsweb.dk/.

Vi fik leveret en defekt brændeovn fra dem. Den blev leveret i regnvejr af danske fragtmænd til min højgravid kone som desværre skrev under på modtagelsen. Hun var simpelthen ikke i stand til at pakke den ud og det ville også være ærgeligt at den efterfølgende skulle stå i regnvejr uden indpakning.

Ifølge reglerne skriver vi under på ved modtagelsen at vi tager imod pakken i den stand den er. Og vi så først skaden efter den blev pakket ud.

Skaden var så stor at vi umuligt selv kunne have forvoldt denne.

Men for at gøre en lang historie kort så var VVSweb meget ubehøvlede og snakke samt skrive med til trods for at vi havde klare beviser. De kørte sagen i langdrag og efter 3 mdr sendte de endelig en montør som reparerede den på under 10 min.

Meget dårlig kundeservice.
hej allesamme ja så fik jeg sku mine pcer op og køre igen, hehe det er ikke alt man skal gøre selv rolleyes .

Nå men jeg har brugt Mors Maling et par gange og uden at overdrive vil jeg nok sige de lave en af de bedste tag malinger, og mine vare kommer at tid efter en lille uge ca så de er helt ok

Og jeg ville nok holde mig fra rosendale varme vvs, de hedder godt nok nået nyt nu men det er samme surdej
Annonce
Hej Morten/Mariager.
Der er heller ingen der siger noget om at Mors Maling er noget skidt, det der er problemet er at vil firmaerne have reklamer ind på LDS. så må de betale for banner reklamen og ikke luske sig ind ad en bagdør.

V.h. Håndværkeren
Citat fra Håndværkeren

Hej Morten/Mariager.
Der er heller ingen der siger noget om at Mors Maling er noget skidt, det der er problemet er at vil firmaerne have reklamer ind på LDS. så må de betale for banner reklamen og ikke luske sig ind ad en bagdør.

V.h. Håndværkeren


Præcis - den slags accepteres ikke... Jeg vil ihvertfald gøre mit for at folk ikke køber fra firmaer som anvender den fremgangsmåde...

Og hvor blev frankiedrengen af... Skal vi ikke bare konkludere at han er fra det svindler firma af...? Der mistede de lige en kunde i mig...
Kan fraråde folk at købe ved toolworld.dk. Bestilte nogle ting ved dem, men pakken jeg fik fra dem manglede halvdelen af det bestilte (ifg. mailen de sendte om hvad der skulle være i pakken). Man får heller ikke nogen reaktion når man skriver emails til dem.
Citat fra znapster

Præcis - den slags accepteres ikke... Jeg vil ihvertfald gøre mit for at folk ikke køber fra firmaer som anvender den fremgangsmåde...

Og hvor blev frankiedrengen af... Skal vi ikke bare konkludere at han er fra det svindler firma af...? Der mistede de lige en kunde i mig...

jeg gider da ikke sidde at svare på hvilken der er min adresse, hvis du har en mærkelig trang til at opsøge folk på adressen, så er det vist et andet sted du skal gå hen! Som jeg også har skrevet er jeg i gang med at renovere hus og det er vigtigere for mig end at deltage i din paranoide verden! Tror heller ikke de omtalte firmaer ønsker dig som kunde, hvem skulle det?
Med venlig hilsen Frank Kruse
Hej....
har lige siddet og kigget lidt priser på multikøb og hold da op nogle priser de holder sig, hvis jeg skulle købe mit værktøj der så viile jeg hurtigt blive fattig kommer lige med et par eksempler en multi akku pakke fra dewalt (skrumaskine, sav osv.) den koster 9699 kr. hos multikøb og hos carlras vil de have 5122,50 kr.
en billig gipsskrumaskine (powercraft) 498 kr hos multikøb og det er den samme som man kan købe i jem og fix til 149 kr
og jeg kunne blive ved.... så multikøb vil jeg nog aldrig handle hos
ang. billigvvs så vil jeg foretrække lavprisvvs har tidliger samlignet priserne hos de 2 og lavprisvvs er næsten altid billigere og så syntes jeg de har en kanon service
men det var bare min lille mening
Bjørn

Bjørnen

Smil og vær glad.... husk det nu.....
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også