Fortrukne netshops

Hej Alle

Mine fortrukne netshops er www.billigvvs.dk når det er vvs og el artikler og www.multikoeb.dk når det er værktøj de har et utroligt stort udvalg samt deres service er i top og de ved sgu hvad de snakker om.

Steder man skal holde sig fra er efter min mening www.lavprisvvs.dk og www.toolworld.dk da det er meget sjældent de kan give den service man ønsker sad har i andre nogle erfaringer i vil dele med en ivrig "lav det selv" mand
Hej Alle Mine fortrukne netshops er... Vis hele indlægget
32 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har været meget tilfreds med bygmax.dk, som jeg har brugt til at købe byggematerialer til mit kælderprojekt. De bor i hovedlandet (Rødding), men leverer gerne hjem til mig i Valby. Jeg har fået super service (og der skal noget til, før jeg roser), f.eks. med aktiv opsøgning af alternative lagervarer fra en tømmerhandel på Sjælland, da en producent (sundolitt) var løbet tør for det, jeg havde bestilt. Restpartiet blev taget retur med en mindre dekort - men uden ekstra transportudgifter.

Til gengæld har jeg dårlige erfaringer med lavprisvvs.dk. De havde godt nok det bredeste sortiment og kunne også give den bedste pris på min ret store bestilling. Men det hjælper jo lige fedt, når jeg måtte bestille (og betale!) en indbygningscisterne to gange, fordi den simpelthen ikke ankom. Lavprisvvs mener, at antal kolli svarer til de køresedler vi har skrevet under, men det ændrer altså ikke på, at cisternen ikke kom - og at lavprisvvs blot trak på skuldrene...
Billigvvs og lavprisvvs får maks minuspoints af mig...

De havde begge tilføjet mig deres mail liste selvom jeg ikke havde tilmeldt mig noget + plus det ene firma påstod hårdnakket at jeg havde placeret en ordre hos dem og det var derfor de havde mig i mail kartoteket... LØGN OG LATIN
Det har jeg også oplevet det der med der pludseligt ligger et nyhedsbrev det er dårlig stil og vel heller ikke lovligt. Men tror desværre det er mere reglen en undtagelsen. Har lige købt en Garageportåbner er købt et sted jeg tidligere har anbefalet som et godt sted at købe værktøj. Stadig god service der sendes en mail når de har modtaget penge med forventet levering samt sendes der en mail når varen er sendt. 2 dage efter varen er kommet sendes der en mail med faktura. Det er god service det ser man ikke mange steder
Hej,
Kunne vi ikke bare få et forum som hedder "hit eller skidt" i forbindelse med netbutikker - så var vi da fri for den evindelige diskution om der er tale om reklame eller ej.
Personligt lytter jeg da hellere til erfaringer fra et medlem af LDS end bare at springe ud i områder man ikke har forstand på.
Blot et forslag.
Med venlig hilsen
Vangsøe

Vangsoe
Har det så meget at sige om det er reklame enhver må jo selv gøre sine erfaringer. Til de der vil handle godt og billigt til vedligehold af træværket www.morsmaling.dk
Annonce
Hør Erik, er der ikke noget om at det er dig der står og blander malingen på netop Mors Maling ?
Billigvvs.dk har jeg kun positive køb fra. Hvorimod lavprisvvs.dk er noget af det mest langtrukne firma jeg har handlet med ! Købte for 6000 kr i dec md, har siden modtaget varene løbene og har først modtaget den sidste vare for 14 dage siden ! de beklagede meget, men må indrømme det er aller sidste gang jeg handler der ! Det skal bare ik ta 4 md at modtage sine vare. Selv om de bestiller det direkte fra deres grosssist lager og senere gir dem skylden.
Har kun godt at sige om både lavprisvvs.dk billigvvs. Der ud over kan jeg anbefale vvs-shoppen.dk de var flere tusiende kr. billigere på min Axor Steel badeserie :-)

En anden ting som kan anbefales er bordpladen.dk - de har alle typer af bordplader og vi har lige modtaget vores Corian bordplade til badeværelset til tiden som i øvrigt blev annonceret både pr SMS og mail. Jeg var også possitivt overrasket over at de først efter levering bad om lov til at trække pengene (12.000,-) fra deponerings kontoen.

God ide med en link side mange efterspørger de samme ting eks. tyske byggemarkeder, svenske trælaster osv.

I må alle ha' en god bygge-weekend smile

 Bungalow... Nu med helt ny 1.sal. - www.plusa.dk/hus

Citat fra Håndværkeren

Hør Erik, er der ikke noget om at det er dig der står og blander malingen på netop Mors Maling ?

Jo det er det, og det har jeg aldrig lagt skjul på, folk må jo stadig selv bestemme hvor de køber deres træbeskyttelse
Citat fra Esthers Erik

Jo det er det, og det har jeg aldrig lagt skjul på, folk må jo stadig selv bestemme hvor de køber deres træbeskyttelse


Alene at du reklamere for dit eget firmas interesse her gør at jeg vil ALDRIG selv købe jeres lort og jeg vil fraråde alle jeg kender om at gøre det... Det siger sku meget om et firma hvordan de markedsfører sig... Og i lige præcis denne tråd vil jeg finde det forkasteligt...

Til Frank Kruse... Kan du ikke lige kigge på dette link og fortælle mig hvilken en af disse Frank Kruse er du...?

http://www.krak.dk/Person/Resultat.aspx?Who=frank+kruse&Area=%C3%A5rhus&WhoOnlySearch=false

Jeg synes der er langt at køre for en smed i Århus hvis han bor i Skive, Bagenkop eller for den sags skyld Brøndby...? Men du kører måske Lupo og får kørselsgodtgørelse af firmaet...?

Og en lille ting mere - Du er godt klar over at Århus ligger i Østjylland og ikke midtjylland som der står i din profil...?
Der er yderligere 12 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også