Græs på tag?

Hej hej,
Jeg har tænkt mig at lægge græs på mit sommerhustag, jeg har besluttet mig for rullegræs, har dog ikke prøvet det før og vil gerne vide hvad proceduren er.. og hvilke materialer jeg skal bruge, osv. håber der er hjælp at hente wink
PS. det er et eternit bølgetag.
Mvh
Miklos
Hej hej, Jeg har tænkt mig at lægge græs på mit... Vis hele indlægget
29 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Ulrik.
Altid rart at få nogle nye indput, dog tror jeg at sagen er overstået, hvis du lige tjekker datoen oppe i højre hjørne af indlægene, ville du have set at denne diskution foregik i August måned d. 18. var sidste indlæg. Det er snart 4 måneder siden.
Men som sagt er det rart at få nogle nye oplysninger og der skal nok være nogen der kan bruge det !

V.h. Håndværkeren
Og til den rutinerede håndværker kan vi bare sige at højre er der hvor tomlen sidder til venstre og omvendt!!

Datoen er øverst til VENSTRE i alle indlæg!! Datoen til højre er indmeldingsdatoen for medlemmet. (Det vidste du da også godt Håndværker!!)

Og god weekend til jer alle fra Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Åh ja !
Ded va ein smutter, til bagbord selvfølgelig.

Håndværkeren
Hejsa alle sammen,

Jeg har selv lavet et shelter med græs på taget. Faktisk behøves det ikke være så dyrt.

På spærene har jeg brædder, og oven på dem en grundmursplade som gør at træet kan ånde, og til sidst en havebassindug.

Se hele byggeprocessen i billeder på min blog.

http://simpeltliv.dk/billigt-shelter-med-graes-pa-taget/
He he, bedre sent end aldrig som man siger...
Ikke nok med at manden er sent ude, men det han kalder en shelter har intet med en sådan at gører, en ægte shelter er en lav bygning med et hævet gulv lavt til loftet lukket til tre sider og stort tag i forhold til ligge fladen. Det er jo et sted hvor der kan overnattes og det vil jeg nødigt i den model han har lavet.
Skal vi ikke bare fastslå at det ikke er tid for græstage.
Og at shelter betyder læ, skur, skærm, beskyttelsrum mod luftangreb, (herunder angreb med atombumpebærende raketter) og at folk må kalde deres bygninger hvad de vil.
tak hpox - du ved sgu hvad du snakker om. De andre useriøse svar kan man jo ikke bruge til noget!

Nu handlede emnet jo om græs på taget. Og ja, jeg ved at jeg er 4 år for sent ude, men nu fandt jeg denne tråd på google, og ønskede blot at berige andre mennesker med mine erfaringer!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis