Erfaring med Bedst og Billigst vinduer

Nu havde jeg overvejet at købe vinduer via Jysk Vindueskompagni, men mange har grimme historier om disse. Så jeg prøver at se på alternativer og fandt Bedst og Billigt (www.bedst-biligst.dk) som har et glimerende tilbudssystem, hvor man kan regne ud prisen på vinduerne.

De opfylder DVC's standarder og det er et plus i forhold til JVK. Der skulle være 80% kernetræ (DVC kræver mindst 60%).

Det ser jo lovende ud, men vil gerne høre jeres erfaringer, hvis i har handlet gennem Bedst og Billigst.
Nu havde jeg overvejet at købe vinduer via Jysk... Vis hele indlægget
84 svar
 Følg tråden
Der er 60 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Fejl og mangler er blevet udbedret, samt godkendt af kunden selv og ikke mindst af deres egen valgte tømrer, der endda rosende nævnte at arbejdet ikke blot var godt udført, men rigtigt godt.

Kunden har også selv skrevet under for udbedringen (dato 8/4)

Med venlig hilsen

Bedst og Billigst - vinduer og døre

www.bedst-billigst.dk


Bedst-billigst - vinduer og døre

Denise her, den kunde som bedst og billigst har lavet deres udbedringer hos.
Afsluttende vil jeg sige, at den eneste grund til, at vi godkendte bedst og billigst såkaldte reperationer er, at vi simpelthen ikke orkede og heller ikke ønsker at spilde flere penge til advokat på sagen. Sagen har jo pga bedst og billigst uvillighed, varet i 4 lange år.
Der er ikke tilnærmelsesvis lavet de udbedringer som Håndværkets Ankenævn havde pålagt bedst og billigst. Det eneste de har gjort er, at fuge og så klattet lidt maling på hist og her. Bla for at dække over en flækket liste de havde sat på indendørs!
Når man tænker på, at der skulle ifølge Håndværkets Ankenævn skulle have været lavet udbedringer for 90.000 kr sååååååååå.... vi har aldrig fået de nye vinduer vi betalte for.  De passer ikke i størrelsen, de er brunplettede i stedet for hvide og ja... murstenene bliver jo heller ikke som før bedst og billigst hærgede.
Bedst og billigst medarbejder taler heller ikke sandt når han påstår at vores tømrer - som iøvrigt nu må reparere alt det som bedst og billigst ikke ville lave, roste deres arbejde. Nej det gjorde han ikke. Han sagde at det der var fuget så udmærket ud, når man tager de ødelagte og utroligt dårlige kvalitet vinduer i betragtning!!!
Mit råd til folk der leder efter et vinduesfirma til at levere eller montere nye vinduer er stadig HOLD JER LANG VÆK FRA BEDST OG BILLIGST. Det koster dyrt i materialer, i tid og advokatpenge! I stedet for firmaet hedder Bedst og Billigst, burde de hedde DÅRLIGST OG DYRT!
Jeg bruger dem ALDRIG igen, og jeg advarer imod dem overalt hvor jeg kan komme til det, i håbet om, at andre ikke kommer i samme rædsomme situation og får samme ødelagte, dårlige vinduer og døre som jeg var så uheldig at få.


Bedst og Billigst snyder og bedrager sagesløse kunder.

Jeres tømrer sagde direkte til vores tømrer, at arbejdet var rigtigt godt udført - og det er der ingen der kan sige noget imod.

I havde jo også alle mulighederne for at komme med invendninger - men alt blev accepteret.

Til KTM, fliserne på væggen (hvis man kan kalde det en væg) er i sin tid blevet monteret så dårligt, at der ikke er meget at gøre ved det. Et lille slag og det hele ville flade ned. Selvom der kommer nye fliser på vil det ikke holde længe - væggen kunne bevæge sig kun ved at trykke på den med en finger.

Med venlig hilsen

Bedst&Billigst


Bedst-billigst - vinduer og døre

Og endnu engang har kunden og leverandøren vidt forskellige tilbagemeldinger.
 
Billeder skal det til, så kan vi selv vurdere det leverede resultat...

Og til BB uanset standen på væggen, så er der jeres montørs ansvar hvis ikke andet er oplyst / aftalt med kunden, længere er den ikke, også selv du dårligt vil kalde det for en væg.
Annonce

det var en skam Denise at du måtte slippe på den måde , men kan godt forstå dig
og du burde hurtigst muligt oploade billeder af det resultat der er nu
inden i selv forsætter med udbedringer af skaderne.
så vi andre har mulighed for at have en chance for at vurdere det sidste
udspil fra B&B
jeg står selv for at skal skifte kældervinduer så det bliver under alle omstændigheder
ikke B&B der får ordren ,tværtimod overvejer jeg faktisk selv at lave dem,
selv om jeg er i tidsnød for det, (har gjort det før)

ha en forsat god dag Denise

Dennis


You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Det anede mig, Denise, at I blev kørt trætte.
Ingen privatfolk har nerver, fysik og penge til at kæmpe imod et sådant foretagende.
Ærgerlig at forbrugeren ikke har bedre rettigheder over for sådanne røvere.
Det gode for omverdenen er, at denne tråd formentlig kommer til at stå for eftertiden, selv om det er en ringe trøst for Jer. Vi kan jo se, at den allerede har virket efter hensigten, og vi må håbe at rigtig mange potentielle kunder læser denne tråd.
Sørgeligt for Jer at I i den grad har fået skamferet huset. Det er jo i mangt og meget uopretteeligt.

Med venlig hilsen
ktm

 

Der blev lavet en liste i fællesskab, med fejl og mangler i samråd med kundens advokat.

Alle punkterne er blevet opfyldt fra Bedst & Billigst´s side - accepteret af kunden og mere end anerkendt af kundens egen tømrer.

Når man har skrevet under og accepteret, kan man ikke længere tillade sig at beklage igen.

Mere er der ikke at sige til det - sagen er hermed afsluttet for begge parter.

Med venlig hilsen

Bedst & Billigst


Bedst-billigst - vinduer og døre

Ja man kan da læse i denne tråd hvor der ikke skal købes vinduer henne. uha uha en super kundeservice. Vi andre tør sku godt stå ved hvis vi har lavet en fejl. Uha føj da

Sydjysk Tagentreprise

7100 Vejle

60767424

Alt i tagpap arbejde

se mere på www.sj-tagentreprise.dk

Citat: Mere er der ikke at sige til det - sagen er hermed afsluttet for begge parter.

Arrhhh... Det er jo ikke helt rigtigt!!
Kunden skal stadig leve med de sindssyge minder, om et dårligt serviceniveau, hos en kunde der har taget 4 år ud af kalenderen!
At du kommer med den kommentar, bevidner bare at du stadig ikke har fattet en dyt af hele denne tråd; Denise er ved at være udkørt. Der er klaget og kørt sag mod jer.
Men uheldigvis vil skæbnen, at Denise ikke længere har kræfterne til at kæmpe for sin sag :-(

Nu handler jeg ikke ved B-B. Og kommer aldrig til det. Alle jeg kender, der skal have nye vinduer, får et link til denne tråd.
Og hvis der nogensinde kommer en lignende sag på min matrikel... Ja, så bliver der ført krig, til jeg vinder!!


Noget af det værste (Og samtidig bedste) i verden, er selvtægt.
Man kunne overveje om en eller anden utilfreds kunde, mon kunne finde på at smadre et udstillingsmiljø for B-B, påtage sig skylden for alle ødelæggelserne, og så reparere dem med en skovl og noget cement... ;-) Med henvisning til ovenstående, kan de vel ikke forlange at det skal være pænt og godkendt bagefter!


Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Der er yderligere 14 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også