Erfaring med Bedst og Billigst vinduer

Nu havde jeg overvejet at købe vinduer via Jysk Vindueskompagni, men mange har grimme historier om disse. Så jeg prøver at se på alternativer og fandt Bedst og Billigt (www.bedst-biligst.dk) som har et glimerende tilbudssystem, hvor man kan regne ud prisen på vinduerne.

De opfylder DVC's standarder og det er et plus i forhold til JVK. Der skulle være 80% kernetræ (DVC kræver mindst 60%).

Det ser jo lovende ud, men vil gerne høre jeres erfaringer, hvis i har handlet gennem Bedst og Billigst.
Nu havde jeg overvejet at købe vinduer via Jysk... Vis hele indlægget
84 svar
 Følg tråden
Der er 50 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Bedst-Billigst medarbejder på 19 nov 2009 09:53
Sandsynligvis sidste inlæg....

Vi har forsøgt på bedste vis at opnå dialoger her på forummet, men det viser sig gang på gang, at det vigtigste for flere, simpelthen er at brokke sig med usaglige kommentarer og skøre fantasier. Og dette gider vi ikke spilde mere tid på.

Heldigvis er størstedelen af danmarks befolkning fornuftige mennesker, der har andre vigtigere ting at se til end at sidde i sofaen og skrive negative indlæg hele dagen.

Vi har 1000 vis af tilfredse kunder, og dagligt modtager vi rosende ord, men her er det åbenbart vigtigere at tale om et par uheldige tilfælde, som vi iøvrigt er i gang med at rette op på eller som allerede er blevet ordnet. Tingene har ændret sig meget, og vi satser nu på færre montører og har kun beholdt de dygtigste.

Vi har kunder der har set indlæggene her og har meldt positivt tilbage.
De færreste finder kommentarerne saglige.

Vi håber at de personer der er afhængige af daglig dosis brok og usaglige kommentarer vil komme op af hullet og få en god tilværelse som alle andre.

Held og lykke fremover.

B&B

Garanteret i har og jeg tror nogen af dem ærgrer sig - tråden her er foreløbelig blevet fremvist ca. 7500 gange i den mest populære forum kategori på et site med over 20000 faste medlemmer og mellem 10000 og 15000 unikke hits per dag, herudover er tråden her nummer 2 i page rank på google lige efter jeres eget website - så velkommen endnu engang på toppen. /BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

OK BOFH!

Det var da en spændende oplysning, vel især for b&b

Jeg havde i min vildeste fantasi ikke forestillet mig, at sådanne oplysninger kom så vidt omkring

Med venlig hilsen
ktm

Skrevet af BOFH på 20 nov 2009 16:32
herudover er tråden her nummer 2 i page rank på google lige efter jeres eget website - så velkommen endnu engang på toppen. /BOFH

Tror det er google ranking du snakker om, page rank er en "karakter" ens site bliver tildelt af google, alt efter hvor værdifyldt ens site er, målt ud fra indgående links....

PR gives fra 0-10 hvor 10 er højest, og 0 er lavest.

Og til de interesserede så har Lav-Det-Selv.dk pagerank 3 på forummet, og PR 4 på forsiden.

Og udover en rimelig god pagerank har lav-det-selv også en rimelig god alexa rank, som den 350. mest besøgte website i danmark.

Så er for google en rimelig troværdig og vigtig informations kilde.

Mere info om LDS kan ses på nedenstående link...

Lav-det-selv.dk hos Alexa...

Jeg står generelt uforstående overfor en hvilken som helst virksomhed som vil blande sig på bloggen/forum. Dette er ikke det rette medie for professionelle at bruge PR-ressourcer idet det altid rammer dårligt og ineffektivt med risiko for bagslag. Jo mere Bedst & Billigst modargumenterer, desto dårligere og mere uprofessionelle bliver de opfattet. Jeg håber ikke, at virksomhedens ledelse ved hvad der foregår her på forum og at det blot er enkelte forsvarende medarbejdere der svarer igen på diverse indlæg.

Ville anbefale ledelsen af stoppe det nu og få løst deres kommunikationslinier samt udestående med bl.a. kunderne med det samme. Nogle siger at dårlig PR er bedre end ingen, men i denne sag er det nok ikke tilfældet.

Inden man som kunde indleder en forretning med en udbyder af produkter, bør man overveje om det, der lyder til at være et for godt tilbud til at være sandt ikke også er FOR godt. Det er dyrt at være fattig som man siger og en "stor" besparelse på noget så vigtigt i hjemmet som netop vinduer bør man ikke gå på kompromis med. For nogen kan det aldrig blive billigt nok og de indlader sig med klamhuggere der får dem til at tro, at et produkt til halv pris af normalen produceret et ukendt sted i østeuropa er mindst lige så godt. Dette sagt uden reference til den enkelte sag hér.

Om man tager mega-risikoen som nogle har gjort det i denne tråd for at spare nogle penge som i stedet bliver til et mareridt, så ville jeg personligt holde lav profil og se at komme ud af det hurtigst muligt. Når man tænker på hvor let det er at købe kvalitetsvinduer til en rimelig pris i DK produceret i landet af enten fagfolk eller store producenter, så fatter jeg ikke hvorfor man gider bruge tid på det grå marked (eller rettere sorte marked) med mindre man er professionel gambler. Det er ganske enkelt for dumt.

Er selv i gang med at finde ovenlys til sommerhuset og har ikke råd til at gamble med denne investering.

JJ

Jens.Jensen

Annonce
JJ, jeg synes ikke du har helt ret i dine betragtninger.

Som det fremgår længere oppe i tråden, var der egentlig lagt op til at b&b kunne have landet sagen på en sober måde, ved at have rettet for sig. De kommer uden tvivl til at yde erstatning på den ene eller anden måde, så hvorfor ikke gøre det på en måde der ville have givet stor street credit.

De har jo ikke solgt et produkt, som angiveligt skulle være fejlbehæftet, men derimod, efter egen markedsføring, et kvalitetsprodukt, hvorfor kunden med rette må forvente at modtage et kvalitetsprodukt og -arbejde. Det er aldrig kundens opgave at vurdere valiteten at sælgers udsagn, men har lov til at tage det skrevne for faktum/sandhed.
Billederne viser så at det bestemt ikke er kvalitet, kunden har fået leveret.

B&b vælger i stedet for den sobre løsning, der kunne have været forklaret med besværligheder med at skaffe ordentlige håndværkere i den travle periode, at fortsætte sine åbenbare forsøg på at spise kunden af og viser her på siden deres sande jeg, ved at føre sig frem med grov sprogbrug, som også Denise har antydet, er den sædvanlige fremgangsmåde. Jeg vil også straks medgive, at jeg har provokeret en anelse, for at se hvorledes b&b reagerer når de bliver presset. Resultatet er som vi ser, ikke kønt.

Du har ret, det er dumt at gå ind i en debat her på siden, når man alligevel ikke vil rette for sig, men man kunne have landet sagen æren i behold, hvis det havde været et seriøst foretagende.

Vi ser her så Koluda føre sig frem på den, efter min mening mest seriøse måde, hvor man klart anfører, hvem man er, og viser sine smukke arbejder. Det giver da en enorm tillid til en sådan mand og stor gavn for os LDSfolk, at han debatterer så flittigt og tålmodigt.
Selv har jeg da været igang med at få min nabo til at lade Koluda opføre et hus for sig. Om det bliver til noget ved jeg dog ikke, men jeg ville have stor tillid et sådant projekt.

Også andre erhvervsdrivende er flittige debattørere, til gavn for os LDSfolk, men forhåbentlig også til gavn for dem selv på sigt.

Med venlig hilsen
ktm

Skrevet af ktm på 21 nov 2009 16:29

Vi ser her så Koluda føre sig frem på den, efter min mening mest seriøse måde, hvor man klart anfører, hvem man er, og viser sine smukke arbejder. Det giver da en enorm tillid til en sådan mand og stor gavn for os LDSfolk, at han debatterer så flittigt og tålmodigt.
Selv har jeg da været igang med at få min nabo til at lade Koluda opføre et hus for sig. Om det bliver til noget ved jeg dog ikke, men jeg ville have stor tillid et sådant projekt.

Takker for de pæne ord..

Lille optimering::

Vi tror at I simpelthen har misforstået det vi har skrevet, eller også har vi ikke formået at forklare os ordentligt.

Det vi klager over er usaglige kommentarer, når vi netop forsøger at rette op på tingene.
Skulle det have været gjort nøget før?- ja, det burde det jo nok - men det blev besluttet i foråret at der skulle rettes op på de løse ender, og det er allerede blevet gjort, dog mangler der et par sager som feks. Denise.

Denise er i sin fulde ret til at skrive sin mening, selvom vi måske ikke er helt enige om alle ting, så accepterer vi fuldt hendes indlæg og ret til samme. Det er andre alvorlige kommentarer og falske beskyldninger vi stødes over.

Læs evt. hvad vi har skrevet tidligere.

Med venlig hilsen

B&B

Bedst-billigst - vinduer og døre

Er I kommet overens med Denise?

Med venlig hilsen
ktm

Pga. Denne tråd kom jeg selv lige uden om et firma jeg ellers ville have brugt FØR Google.
Det meste jeg søgte på endte på denne hjemmeside:
http://www.trustpilot.dk/

Den kan i evt. selv bruge til at ris & ros af div. forhandlere. Husk selvfølgelig også at skrive de steder der kan anbefales.

Der er yderligere 24 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også