JJ, jeg synes ikke du har helt ret i dine betragtninger.
Som det fremgår længere oppe i tråden, var der egentlig lagt op til at b&b kunne have landet sagen på en sober måde, ved at have rettet for sig. De kommer uden tvivl til at yde erstatning på den ene eller anden måde, så hvorfor ikke gøre det på en måde der ville have givet stor street credit.
De har jo ikke solgt et produkt, som angiveligt skulle være fejlbehæftet, men derimod, efter egen markedsføring, et kvalitetsprodukt, hvorfor kunden med rette må forvente at modtage et kvalitetsprodukt og -arbejde. Det er aldrig kundens opgave at vurdere valiteten at sælgers udsagn, men har lov til at tage det skrevne for faktum/sandhed.
Billederne viser så at det bestemt ikke er kvalitet, kunden har fået leveret.
B&b vælger i stedet for den sobre løsning, der kunne have været forklaret med besværligheder med at skaffe ordentlige håndværkere i den travle periode, at fortsætte sine åbenbare forsøg på at spise kunden af og viser her på siden deres sande jeg, ved at føre sig frem med grov sprogbrug, som også Denise har antydet, er den sædvanlige fremgangsmåde. Jeg vil også straks medgive, at jeg har provokeret en anelse, for at se hvorledes b&b reagerer når de bliver presset. Resultatet er som vi ser, ikke kønt.
Du har ret, det er dumt at gå ind i en debat her på siden, når man alligevel ikke vil rette for sig, men man kunne have landet sagen æren i behold, hvis det havde været et seriøst foretagende.
Vi ser her så Koluda føre sig frem på den, efter min mening mest seriøse måde, hvor man klart anfører, hvem man er, og viser sine smukke arbejder. Det giver da en enorm tillid til en sådan mand og stor gavn for os LDSfolk, at han debatterer så flittigt og tålmodigt.
Selv har jeg da været igang med at få min nabo til at lade Koluda opføre et hus for sig. Om det bliver til noget ved jeg dog ikke, men jeg ville have stor tillid et sådant projekt.
Også andre erhvervsdrivende er flittige debattørere, til gavn for os LDSfolk, men forhåbentlig også til gavn for dem selv på sigt.