Skrevet af Bedst-Billigst medarbejder på 20 apr 2010 14:11
Det er svært på nuværende tidspunkt, at håndtere sagen på anden måde.
Vi kan desværre ikke gå tilbage i tiden, selvom vi gerne ville.
Med venlig hilsen
Bedst&Billigst
Dette er simpelthen for tykt - et kursus i damage-control ville ikke være spildt på jeres direktionsgang!!!
Hvis I ville lukke denne sag, så gjorde I det! Jeg havde for nogle år siden en sag med et TripTrap gulv, der ved defekt ved levering, men aht. til kundens indflytning og fejlens art valgte jeg at lægge det alligevel. Kunden havde selv indkøbt gulvet (var ret specielt), fik besøg af salgschefen 1 uge efter reklamation og blev tilbudt nyt gulv incl. montering. Det blev i stedet til en god og ret billig terrasse ;-)
Den historie har saftsuseme solgt mange gulve!!!
Anyway - som jeg vidst har skrevet i et andet indlæg om dette - man kan jo hygge sig med, at googler man "bedst billigst", kommer denne tråd op som nr. 5