Erfaring med Bedst og Billigst vinduer

Nu havde jeg overvejet at købe vinduer via Jysk Vindueskompagni, men mange har grimme historier om disse. Så jeg prøver at se på alternativer og fandt Bedst og Billigt (www.bedst-biligst.dk) som har et glimerende tilbudssystem, hvor man kan regne ud prisen på vinduerne.

De opfylder DVC's standarder og det er et plus i forhold til JVK. Der skulle være 80% kernetræ (DVC kræver mindst 60%).

Det ser jo lovende ud, men vil gerne høre jeres erfaringer, hvis i har handlet gennem Bedst og Billigst.
Nu havde jeg overvejet at købe vinduer via Jysk... Vis hele indlægget
84 svar
 Følg tråden
Der er 80 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis man nu brugte noget ordentligt træ til de "vandrete" flader ville det slet ikke være et problem. Men det er generelt at man ikke vil ofre de penge som en træsort der er vejr og vind bestandig for hele vindues industrien. (kunderne vil ikke betale det).

Som kunde må/bør/skal man ikke pille ved en vare sålænge den ikke er færdigt leveret. Man risikerer at leverandøren så ikke vil levere færdigt. Det har jeg selv prøvet med en bil. så snart man har betalt bliver leverandøren oftest usamarbejdsvillig.
er leverandøren så som i dette tilfælde her så lang tid om at nosse sig færdig er det leverandørens problem at vedligeholde det leverede.

Men lad os se nogle billeder af det færdige arbejde.

Jacob
Skrevet af Bedst-Billigst medarbejder på 20 apr 2010 14:11

Det er svært på nuværende tidspunkt, at håndtere sagen på anden måde.
Vi kan desværre ikke gå tilbage i tiden, selvom vi gerne ville.

Med venlig hilsen

Bedst&Billigst


Dette er simpelthen for tykt - et kursus i damage-control ville ikke være spildt på jeres direktionsgang!!!
Hvis I ville lukke denne sag, så gjorde I det! Jeg havde for nogle år siden en sag med et TripTrap gulv, der ved defekt ved levering, men aht. til kundens indflytning og fejlens art valgte jeg at lægge det alligevel. Kunden havde selv indkøbt gulvet (var ret specielt), fik besøg af salgschefen 1 uge efter reklamation og blev tilbudt nyt gulv incl. montering. Det blev i stedet til en god og ret billig terrasse ;-)
Den historie har saftsuseme solgt mange gulve!!!

Anyway - som jeg vidst har skrevet i et andet indlæg om dette - man kan jo hygge sig med, at googler man "bedst billigst", kommer denne tråd op som nr. 5


Mvh.

Jan R.
Jan R. den historie du kom med der var saftsuseme forfriskene at høre
selv i så trist en sag som den her er det rart at høre at der også findes
gode afslutninger (selv om vi godt ved der er mange ordentlige firmaer der ude)
så er det trist at de bliver mistænkliggjort på grund af nogle enkelte uheldige
elementer af værste type til synladende udenfor pædagoisk rækkevidde
som det så popelært bliver udtrykt i pressen i tide og utide

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Som tiden går, og der kommer meget mere åbenlyshed om diverse firmaers fusk, fup og svindel på diverse fora og hjemmesider, tror jeg meget på at man vil komme mange af disse platugler til livs.
Efterhånden bliver folk klar over, at man i dag kan google sig frem til stort set alt omkring rigtig mange firmaer og ikke mindst deres dårlige behandling af kunder.
Jeg tror også, at ordentlige og redelige firmaer vil komme til at lukrere på deres redelighed, fordi sådanne firmaer også vil optræde på google, desvære ikke lige så massivt og hyppigt som slubberterne.
Jeg selv indgår ikke i større handler med ukendte firmaer, før jeg har undersøgt grundigt på Internettet. Det er så glædeligt at opdage, at firmaer jeg har haft tillid til, optræder f.eks. på Trustpilot med alle mulige positive omtaler, og der hvor der har været misnøje, kan man af og til se, at problemer er løst i fuld offentlighed på bedste vis, lige modsat af det i denne tråd viste skolekesempel på helt forkvaklet grådighed og ligegyldighed fra leverandørens side.

Denne her sag, må vel være et skoleeksempel på rigtig sløj omtale, og total mangel på kendskab til damage control. Det er en sag som heldigvis er indskrevet i cyber space til fremtidig skræk og advarsel, og lad mig gætte på, at om 5 år eksisterer Bedst og Billigst ikke længere, hvis de fortsætter på denne skændige vis.
Der er dog ikke megen tegn på anger eller vilje til at forbedre sig, alene med den flabede tone gutten her benytter i denne tråd.

Vi som forbrugere skal så også til at lære, at kreditere gode leverandørere offentligt, når der er grund til det.
Har lige fulgt en grufuld sag om en splinterny LMC campingvogn, med en meget slem og værdiforringende produktionsfejl, som løstes til kundens 100% tilfredshed. Det blev klaret så smukt, at kunden nu er den bedste slagsrepræsentant for LMC.

R.I.P. Bedst-Billigst/Dårligst-Dyrest.

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også