Erfaring med Bedst og Billigst vinduer

Nu havde jeg overvejet at købe vinduer via Jysk Vindueskompagni, men mange har grimme historier om disse. Så jeg prøver at se på alternativer og fandt Bedst og Billigt (www.bedst-biligst.dk) som har et glimerende tilbudssystem, hvor man kan regne ud prisen på vinduerne.

De opfylder DVC's standarder og det er et plus i forhold til JVK. Der skulle være 80% kernetræ (DVC kræver mindst 60%).

Det ser jo lovende ud, men vil gerne høre jeres erfaringer, hvis i har handlet gennem Bedst og Billigst.
Nu havde jeg overvejet at købe vinduer via Jysk... Vis hele indlægget
84 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det klæder bestemt ikke nogen at gå efter manden, istedet for bolden. Hvad man hedder er irelevant i forhold til argumentet. et navn er ikke et argument i sig selv, med mindre at navnet er blevet synonymt med en en bestemt holdning eller adfærd.
Ja - føj for S.... Men B&B viser jo nu med al tydelighed, at når de bliver presset, kan de
ikke stå for det. Skal man udstille folk, skal man FANDEME have styr på fakta! [undskyld - men det er bare ikke i orden]

De har ellers her haft en gylden mulighed for at rette op på en af deres tilsyneladende mange "ups'ere" - og måske hente en anelse "street credit" tilbage. Men man kan jo så glæde sig over, at søgemaskinerne fungerer super (prøv f.x. at søge på [bedst og billigst erfaring]) og ærgre sig på Denise's vegne over, at det nok bliver en lang sej kamp gennem retsvæsenet.

Denise - smid Ankenævnets afgørelse ind hurtigst muligt, den er et vægtigt og sagligt argument, som vil støtte dine synspunkter.

Mvh.

Jan R.
Sandsynligvis sidste inlæg....

Vi har forsøgt på bedste vis at opnå dialoger her på forummet, men det viser sig gang på gang, at det vigtigste for flere, simpelthen er at brokke sig med usaglige kommentarer og skøre fantasier. Og dette gider vi ikke spilde mere tid på.

Heldigvis er størstedelen af danmarks befolkning fornuftige mennesker, der har andre vigtigere ting at se til end at sidde i sofaen og skrive negative indlæg hele dagen.

Vi har 1000 vis af tilfredse kunder, og dagligt modtager vi rosende ord, men her er det åbenbart vigtigere at tale om et par uheldige tilfælde, som vi iøvrigt er i gang med at rette op på eller som allerede er blevet ordnet. Tingene har ændret sig meget, og vi satser nu på færre montører og har kun beholdt de dygtigste.

Vi har kunder der har set indlæggene her og har meldt positivt tilbage.
De færreste finder kommentarerne saglige.

Vi håber at de personer der er afhængige af daglig dosis brok og usaglige kommentarer vil komme op af hullet og få en god tilværelse som alle andre.

Held og lykke fremover.

B&B

Bedst-billigst - vinduer og døre

Tak for en grundig indføring i Jeres mentalitet.

Stakkels Denise!

Med venlig hilsen
ktm

 

Puha da for en tråd... som jeg læste fordi jeg skal skifte vinduer og døre i hele hytten - ikke fordi jeg ikke har "andet at lave end at sidde og skrive indlæg..." eller hvad det var den der BB "medarbejder" skrev.

Et firma som kan føre sig frem / repræsentere firmaet, med den "dialog" (kaldte de det vist...!) viser tydeligt et tegn på at HVIS der opstår en fejl, så er det ikke dem man skal i "dialog" med.. Og der sker fejl, i alle firmaer - men bukkene skilles fra fårene i måden disse fejl bliver håndteret på.

Tænk over det, når I vælger en leverandør - uanset hvad de levere.

Mange hilsner
Polite
 
Annonce
Skrevet af Bedst-Billigst medarbejder på 19 nov 2009 09:53
Sandsynligvis sidste inlæg....

 Tingene har ændret sig meget, og vi satser nu på færre montører og har kun beholdt de dygtigste.

Er det dem i betaler 20kr.i timen eller hvad?

Mon ikke Denise kunne have glæde af at lægge et link til denne tråd ind på sin hjemmeside?
Jeg synes da ellers vi forsøgte at skabe lidt positiv stemning, da "medarbejderen" viste tegn på vilje til en mindelig løsning, men så gik "naturen over optugtelsen" så at sige!

Jeg gad nok vide, hvor meget en sådan tråd betyder for b&b, hvor det efterhånden må stå klart, at det nok ikke er Denise, der blot er en almindelig kværulant. Polite lader jo ikke til at være varm på at handle der!

Med venlig hilsen
ktm

 

Ja - det bliver jo nok ikke BB vinduer vi smider i stueetagen :-) Tror jeg vil spille et lidt mere sikkert kort.

Det er befriende at se, at Bedst og Billigst nu endelig viser deres sande ansigt - så alle kan se hvordan de behandler deres uheldige kunder og andre som tillader sig at sige deres mening om B&B´s arbejde og metoder.

At de kalder alt det de har ødelagt på mit hus for "usagligt" og at jeg er et "uheldigt tilfælde" fordi jeg tillader mig, ikke at ville finde mig i at de har ødelagt mit hus!!! FØJ!

Men det glæder mig, at B&B nu ligger som de selv har redt. Mon de dog har så mange tilfredse og glade kunder? Eftersom Benny Kastlund måtte se sig selv udstillet på tv som en der snyder og truer sine kunder, for nogen tid siden, må man antage at der er en hel del utilfredse kunder.

B&B har ret til at forsøge at udbedre de fejl de har lavet ifølge loven, ja. Det har de også fået lov til. Flere gange endda! Resultatet var, mere ødelæggelse, bl. a vores mursten som blev fræset op og hakket i stykker!

Sjovt nok, det er 3 år siden B&B satte vinduer og døre i. Vi har lige fra starten forsøgt at få det hele repareret. Forgæves, bortset fra de nye ødelæggelser! FØRST DA JEG LAGDE HELE SAGEN UD PÅ DISSE SITES OG LAVEDE EN HJEMMESIDE MED DERES GRIMME ARBEJDE, KONTAKTEDE DE MIG! 
UNDERLIGT NOK!!!!!!!

Jeg kan forsikre B&B at jeg har masser af andre ting at lave end, at vise sandheden om dem på nettet. MEN JEG SER DET SOM MIN PLIGT AT ADVARE MINE MEDMENNSKER OM, HVILKET HELVEDE B&B SLÆBER DERES KUNDER IGENNEM, SÅ DE KAN LØBE LANGT VÆK! 

Hvis B&B virkelig mener at de vil afhjælpe dette problem, så bør de ikke spille smarte overfor mig, men indrømme fejlene og få nogle proffessionelle til at lave det. Drop alle de evigt dårlige undskyldninger, som er de samme om og om igen:
så er der for mange montører, så er der for få montører, så er den ene dårlig, så er den anden dårlig osv osv. 
OG I STEDET FOR AT LYVE, SÅ INDRØM AT KVALITETEN AF JERES ELEMENTER OG ARBEJDE HAR VÆRET SKOD.
DE PASSER JO IKKE ENGANG I STØRRELSEN!.. OG I TOG ENDDA SELV MÅL!!!
MALINGEN SKALLER AF OG FLÆKKER, HAR MASSER AF FEJL GENERELT. OSV!!!

I HAR JO SNART MANGE PÅ NAKKEN, OG MÅSKE SKULLE JEG OGSÅ KONTAKE MEDIERNE IGEN - OG VISE DEM DISSE SIDER???



 


Bedst og Billigst snyder og bedrager sagesløse kunder.

Gør det...
Jeg er personligt glad ved at få baggrundsviden om et firma.

Ikke at jeg ved om det er det B&B laver men, forretningsfolk som snyder os alm. borgere og bagefter begraver deres regninger og gæld til skat, steder hvor skatteborgere eller uheldige kunder kommer til at rydde op efter dem, er nogle s....


Mange hilsner
Polite
 
Der er yderligere 34 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også