Erfaring med Bedst og Billigst vinduer

Nu havde jeg overvejet at købe vinduer via Jysk Vindueskompagni, men mange har grimme historier om disse. Så jeg prøver at se på alternativer og fandt Bedst og Billigt (www.bedst-biligst.dk) som har et glimerende tilbudssystem, hvor man kan regne ud prisen på vinduerne.

De opfylder DVC's standarder og det er et plus i forhold til JVK. Der skulle være 80% kernetræ (DVC kræver mindst 60%).

Det ser jo lovende ud, men vil gerne høre jeres erfaringer, hvis i har handlet gennem Bedst og Billigst.
Nu havde jeg overvejet at købe vinduer via Jysk... Vis hele indlægget
84 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hold da op!!! Bedst og Billigst stopper bare aldrig med alle deres frækheder og forsøg på at tørre deres egne fejl af på kunden!

1. Hvis Bedst og Billigst havde villet skynde på sagen for kundens skyld, kunne de så bare ikke have fulgt Håndværkets Ankenævns kendelse, der blev afsagt for 2 år siden til kundens fordel? Her blev det estimeret, at der skulle laves udbedringer for næsten 100.000 kr! Jeg skal gladeligt lægge kendelsen ud på vores hjemmeside, så folk kan læse den! Den fylder godt for der er jo temmelig meget påtalt! Så bliver det jo nemt at se hvad det er Bedst og Billigst prøver at slippe fra så billigt som muligt!

2. Der blev ikke snakket om alt hvad der skal gøres da deres fagmand gik og så på huset sidst. Det er ikke nødvendigt, eftersom vi bare vil have det ordnet som står i kendelsen. Det er jo proffesionelle håndværkere der har synet arbejdet for Nævnet og de ved hvad de snakker om, når de beskriver alle fejl og mangler samt skader! Vores advokat var kun til stede for, at sørge for, at der ikke skete nogle små "overraskelses-angreb" fra Bedst og Billigst side. Bedst og Billigst var der, fordi de ville se hvad det drejede sig om, selvom de har været her mange gange før, f.eks da Benny Kastlund selv var her og ikke mente der var noget Bedst og Billigst skulle gøre!

3. Vedrørende Bedst og Billigst punkt hvor de beskriver en såkaldt "forårs-vedligeholdelse" : Sagen er den, at vi lige fra at elementerne blev leveret, klagede skriftligt til Benny Kastlund selv, over at elementerne så farlige ud af knaster. Vinduerne og døre skulle have været hvide men de var fuldstændig leopardplettede.
Ud over dette var der mange andre skader på malingen. Der var eksempelvis flere tydelige fingeraftryk, som var blevet sat da malingen endnu var våd på fabrikken. Der var også hakker og skrammer og mange ujævnheder i malingen, som kunne minde om at der ligger fint savsmuld under malingen!
Yderligere, allerede 3 måneder efter at elementerne var monteret, begyndte de at skalle af på ydersiden. På alle sider af huset. Malingen boblede også op flere steder.
Ikke nok med dette, malingen flækker også på indersiden! Det kan vel ikke være vind og vejr der forårsager det?!
Vi havde vel krav på ordentligt nymalede vinduer, når det var det vi betalte for! Men næh nej, Bedst og Billigst vil nu have, at vi selv skal bekoste at få ordnet dette og det er en svinestreg af format at nu kalde det "FORÅRS- VEDLIGEHOLDELSE"

Enhver kan med al tydelighed se, at Bedst og Billigst med al magt bare forsøger at slippe udenom. De vil kun lave få og små udbedringer, der ikke koster dem noget særligt. Men det kan jeg som kunde ikke bruge til noget. Mine vinduer og døre hænger i laser!

Og ja, jeg så også helst at en uvildig, proffesionel håndværker kom og lavede vores vinduer. Bedst og Billigst viser jo ikke vilje til, at gøre arbejdet ordentligt.

Jeg skal hurtigst muligt lægge kendelsen fra Håndværkets Ankenævn samt nogle af Bedst og Billigst "generøse" tilbud ud på min hjemmeside. Så kan folk ved selvsyn se, hvad Bedst og Billigst gør for at slippe for at tage ansvar for hvad de laver. Hjemmesidens adresse er www.bedstbilligst.mono.net

Bedst og Billigst snyder og bedrager sagesløse kunder.

Vi ønsker blot at få orden på denne sag og mener at vi først skal have lov til at udbedre skaderne (som vi har ret til) hvorefter I kan se og vurdere resultatet.

Imellemtiden mener vi ikke der er mere at diskutere - se dog udbedringerne først.

Vi kan ikke gøre andet end at kigge fremad og få orden på de sager, der opstod, da det var umuligt at finde kvalificeret arbejdskraft, selvom folk havde deres arbejdspapirer i orden.

Dette er heldigvis ikke tilfældet idag, hvor vi har færre, men meget dygtigere montører.

Med venlig hilsen

Bedst&Billigst


Bedst-billigst - vinduer og døre

Hej b&b medarbejder??

Jeg tror sgu ikke jeg i Denises ville have Jer inden for mine døre igen.

Hvad finder I ikke på næste gang? Et eller andet, hvor I kan holde Denise som gidsel?
Som et tænkt eksempel, pille nogle vinduer ud dagen før f.eks. Jul og forlange en underskrift fra Denise på at alt er i orden, hvis blot de fjernede vinduer kom i igen???
Huha, det turde jeg ikke binde an med.

Det lyder ikke som om I rigtig har fattet alvoren i at sjofle en kunde på den måde.

Hvis I meget skyndsomt accepterede at sætte et andet firma til at udbedre skaderne iflg. skriftet, hvorefter I er dømt, og så betalte dem for det, ville vi andre måske begynde at fatte lidt tillid til Jer.


Med venlig hilsen
ktm

 

KTM - Klaus Terman, vi vælger at se bort fra din sidste besked - vi troede ikke din fantasi var langt ude. Men det ville måske være din egen løsning.

Vi ønsker blot at få orden i sagerne og vi har selv ret til at udbedre tingene ifølge dansk lovgivning.

MVH

Bedst&Billigst

Bedst-billigst - vinduer og døre

Lige den ret skulle i nok ikke holde på.

Det skulle være sket dagen efter isætningen imens kunden stadig tror på jer. Klart at der kan ske menneskelige fejl, det gør der alle steder. Ikke alle medarbejdere er lige gode. Derfor ville jeg mene at der skulle være rettet op på alt sammen med det samme. Der er ingen grund til at holde på jeres ret til at sende en håndfuld dårlige håndværkere igen. Tænk hvis i havde givet den fejlaktige opgave videre til pålidelige lokale håndværkere. Så fandtes historier som denne slet ikke. Måske det ville have været pengene givet godt ud mange gange. Ikke alle opgaver kan man tjene penge på når personerne som udfører det ikke er proff.


 

Annonce
Vi ønsker blot at få orden i sagerne og vi har selv ret til at udbedre tingene ifølge dansk lovgivning.

MVH

Bedst&Billigst


Her giver jeg Nif fuldstændig ret!!

Selvfølgelig har jeg selv lavet fejl som håndværker. Man skal aldrig være bange for at indrømme sine fejl. Men man skal gøre alt for at rette op på dem igen.
Dog tror jeg i har pisset så meget på denne kunde at i ikke har en chance for at rette op på det!
I levede fedt da det gik stærkt. Der ignorerede i kunder og tog bare ud til nye, istedet.
Det er det der bider jer i røven nu!

Hvorfor er i så opsatte på selv at rette de fejl?
Mig bekendt er i jo ikke multihåndværkere (Baseret på billedmateriale og historier)
Hvorfor lader i ikke en prof, og kundegodkendt håndværker reparere de ting der er tale om?
Er det fordi det nu ikke skal lyde som om man kan få noget ud af at klage?
Jeg tror pengene vil være givet godt ud!


Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Skrevet af Bedst-Billigst medarbejder på 18 nov 2009 16:52
KTM - Klaus Terman, vi vælger at se bort fra din sidste besked - vi troede ikke din fantasi var langt ude. Men det ville måske være din egen løsning.

Vi ønsker blot at få orden i sagerne og vi har selv ret til at udbedre tingene ifølge dansk lovgivning.

MVH

Bedst&Billigst


Ja ja, aggressiviteten ligger lige under den polerede overflade!

Tror sgu mere og mere 100% på Denise's udlægning.
 
Huha huha!

Med venlig hilsen
ktm

 

Skrevet af Bedst-Billigst medarbejder på 18 nov 2009 15:48

Vi kan ikke gøre andet end at kigge fremad og få orden på de sager, der opstod, da det var umuligt at finde kvalificeret arbejdskraft, selvom folk havde deres arbejdspapirer i orden.


Tillad mig at citere fra en artikel fra fyens stiftstidende:

"Benny Kaslund har i de senere år især været i fokus, fordi han i juni 2004 fik en dom for at have haft to polske arbejdere ansat ulovligt. De arbejdede igennem flere måneder med at bygge glasfiberjoller for en timeløn på 16-20 kroner, og det kostede en bøde på 90.000 kroner til både Benny Kaslund selv og til hans firma Bedst & Billigst."

"Arbedspapirer i orden..." - Pffffff..  Det er ikke ligefrem charmerende  oplysninger der kommer frem ved at google Benny kaslund og bb! Sikke en gang bræk!

Jeg vil da gerne lige tilføje at KTM IKKE er Klaus Terman, jeg har såmænd forholdt mig ganske stille som i så fint købte mit til kære bedst og billigst. Men jeg skal da være ærlig at sige at jeg nyder den fine opmærksomhed i får for jeres dårlige service. I må jo ride stormen af men stakkels jer medarbejdere som skal tage slæbet med det. Jeg ville nok kunne finde noget bedre at tage mig til ;-) Pøj pøj med at rette op på jeres image iøvrigt, jeg nyder min fine terassedør som jeg iøvrigt er meget tilfreds med (nu den passer). Mvh. Klaus Terman
Skrevet af kterman på 18 nov 2009 19:44
Jeg vil da gerne lige tilføje at KTM IKKE er Klaus Terman,

Ja jeg undrede mig også en kende, hvad man mente med det.
Troede måske at det var den anonyme medarbejders navn.
Men altså endnu en kunde man lige ville svine!!

Jeg tror meget på at Denise er kommet i "menneskehænder"

Med venlig hilsen
ktm

 

Der er yderligere 44 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også