Hold da op!!! Bedst og Billigst stopper bare aldrig med alle deres frækheder og forsøg på at tørre deres egne fejl af på kunden!
1. Hvis Bedst og Billigst havde villet skynde på sagen for kundens skyld, kunne de så bare ikke have fulgt Håndværkets Ankenævns kendelse, der blev afsagt for 2 år siden til kundens fordel? Her blev det estimeret, at der skulle laves udbedringer for næsten 100.000 kr! Jeg skal gladeligt lægge kendelsen ud på vores hjemmeside, så folk kan læse den! Den fylder godt for der er jo temmelig meget påtalt! Så bliver det jo nemt at se hvad det er Bedst og Billigst prøver at slippe fra så billigt som muligt!
2. Der blev ikke snakket om alt hvad der skal gøres da deres fagmand gik og så på huset sidst. Det er ikke nødvendigt, eftersom vi bare vil have det ordnet som står i kendelsen. Det er jo proffesionelle håndværkere der har synet arbejdet for Nævnet og de ved hvad de snakker om, når de beskriver alle fejl og mangler samt skader! Vores advokat var kun til stede for, at sørge for, at der ikke skete nogle små "overraskelses-angreb" fra Bedst og Billigst side. Bedst og Billigst var der, fordi de ville se hvad det drejede sig om, selvom de har været her mange gange før, f.eks da Benny Kastlund selv var her og ikke mente der var noget Bedst og Billigst skulle gøre!
3. Vedrørende Bedst og Billigst punkt hvor de beskriver en såkaldt "forårs-vedligeholdelse" : Sagen er den, at vi lige fra at elementerne blev leveret, klagede skriftligt til Benny Kastlund selv, over at elementerne så farlige ud af knaster. Vinduerne og døre skulle have været hvide men de var fuldstændig leopardplettede.
Ud over dette var der mange andre skader på malingen. Der var eksempelvis flere tydelige fingeraftryk, som var blevet sat da malingen endnu var våd på fabrikken. Der var også hakker og skrammer og mange ujævnheder i malingen, som kunne minde om at der ligger fint savsmuld under malingen!
Yderligere, allerede 3 måneder efter at elementerne var monteret, begyndte de at skalle af på ydersiden. På alle sider af huset. Malingen boblede også op flere steder.
Ikke nok med dette, malingen flækker også på indersiden! Det kan vel ikke være vind og vejr der forårsager det?!
Vi havde vel krav på ordentligt nymalede vinduer, når det var det vi betalte for! Men næh nej, Bedst og Billigst vil nu have, at vi selv skal bekoste at få ordnet dette og det er en svinestreg af format at nu kalde det "FORÅRS- VEDLIGEHOLDELSE"
Enhver kan med al tydelighed se, at Bedst og Billigst med al magt bare forsøger at slippe udenom. De vil kun lave få og små udbedringer, der ikke koster dem noget særligt. Men det kan jeg som kunde ikke bruge til noget. Mine vinduer og døre hænger i laser!
Og ja, jeg så også helst at en uvildig, proffesionel håndværker kom og lavede vores vinduer. Bedst og Billigst viser jo ikke vilje til, at gøre arbejdet ordentligt.
Jeg skal hurtigst muligt lægge kendelsen fra Håndværkets Ankenævn samt nogle af Bedst og Billigst "generøse" tilbud ud på min hjemmeside. Så kan folk ved selvsyn se, hvad Bedst og Billigst gør for at slippe for at tage ansvar for hvad de laver. Hjemmesidens adresse er
www.bedstbilligst.mono.net