Jeres værste værktøj.

Jeg fik en ide til at man kunne anmelde det værste stykke værktøj man har købt.

Mit er en teleskob geringssav fra bilka. Pris 699 nedsat 300.

Den kan overhovedet ikke lave et snit der svarer til gradindstillingen, den flosser træet, jeg har før været heldig med en billig gerringssav af navnet Güde, så jeg lod mig ikke afskrække.

Hitter ideen kunne vi jo lave et indlæg der hedder det bedste ikke mærke værktøj.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Jeg fik en ide til at man kunne anmelde det værste... Vis hele indlægget
65 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det værste jeg ved er at bruge stjernebits når jeg sætter gips op. kan man ikke få dem med torque?? de siger nej i mit lokale XL. Det værste er vådrumsgips, bitsen kværner kærven rimelig hurtig.


Morten

Morten    

"when your born, you get a ticket to the freakshow. When your born in america you get a front row seat"

hej msms. man kan ikke få gipsskruer med torx kærv, eller måske.

men der er ingen fordel det, fordi de vil være en milliard gange sværere at spartle bagefter. Men køb nogen dyrere bits eks. WERA. De koster måske 10-15 kr stykket men de holder meget længere og ødelægger ikke skruen.

 "mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Det er ikke bitsen der er problemet men at den ikke blir i skruen, og derved kværner kærven i skruen.
jeg mener ikke det ville være det store problem at spartle sådan et hul over. jeg ville gerne bruge tiden på det.

Og se her. fandt lige nogen der sælger dem.
http://www.elmodan.dk/Default.asp?Action=Details&Item=65

Morten

Morten    

"when your born, you get a ticket to the freakshow. When your born in america you get a front row seat"

Brug den rigtige bits til de rigtige skruer msms, så er du ude over det problem...
Vera har nogle bits hvor spidsen er belagt med diamantstøv, de bider godt fast i stjerneskruen og holder meget længe, koster ca. 40 kr/stk.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Bacho bits. de kværner skruerne for et godt ord.
sæt med bor fra harald nyborg. de var pil skæve og bløde.
borahammer bor model billig med kun to riller. kan ikke huske mærket. men de kunne ikke nå at flytte borestøvet ud af hullet.
Wera lange bits. de er ok men de holder ikke så længe da de er alt for bløde sammenlignet med deres normale bits. og så koster de en ARM.
Irwin sav klinger til stiksav. de saver umanerligt ringe til sammenligning med en orginal fra bosch. (sammen med en bosch GST 135 CE)

organizere fra raaco. der bliver ved med at være rod i dem...

generelt er der bare tænkt mere over tingene på professionelt mærke værktøj. eneste undtagelse er udstyr til Fein multi master. her syntes jeg ikke at klingerne til metal holder. heller ikke diamant klingerne til mursten har en god holdbarhed.

Jacob
Til Sten krogh

JA! det kan vi da godt blive enige om. hvis du nu gav et forslag istedetfor et ubrugligt reply.
Tak til jer andre. vil prøve Vera bitsne næste gang.

Morten    

"when your born, you get a ticket to the freakshow. When your born in america you get a front row seat"

Skrevet af robert8900_5 den 29-05-2009 22:20
ej msms. man kan ikke få gipsskruer med torx kærv, eller måske.

men der er ingen fordel det, fordi de vil være en milliard gange sværere at spartle bagefter.
OK, selv om det er imod msms' opfattelse af god tone, så er jeg altså nødt til at spørge om hvad årsagen er til, at en stjerneskrue er en milliard gange nemmere at spartle end en torx?
Det er ikke imod min opfattelse af godt tone. du stiller jo bare et spørgssmål.

Morten

Morten    

"when your born, you get a ticket to the freakshow. When your born in america you get a front row seat"

hvis man skal spartle en krydskærvsskrue skal men køre spartlen oppe fra og ned, og fra side til side. så vil kærven være dækket helt. dette vil kræve en del flere gange med spartlen i en torx kærv før det giver samme resultat.

 "mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"

Der er yderligere 25 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også