Jeres værste værktøj.

Jeg fik en ide til at man kunne anmelde det værste stykke værktøj man har købt.

Mit er en teleskob geringssav fra bilka. Pris 699 nedsat 300.

Den kan overhovedet ikke lave et snit der svarer til gradindstillingen, den flosser træet, jeg har før været heldig med en billig gerringssav af navnet Güde, så jeg lod mig ikke afskrække.

Hitter ideen kunne vi jo lave et indlæg der hedder det bedste ikke mærke værktøj.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Jeg fik en ide til at man kunne anmelde det værste... Vis hele indlægget
65 svar
 Følg tråden
Der er 60 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af hans2.hansen på 08 sep 2009 19:32

jeg har stadig "legetøjet" endu en powercraft 12 volt. til 128 kr.
fra jem & fix. den virker endu.! men dens primære jop er under hagen
forand tv.et men den kan snart ikke holde på strømmen længere.!
den er snart 1 år gammel.!



Når den ikke har mere strøm, har du set nok tv
Jeg syntes da det er godt at den har kunne holde strøm i 1 år

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Ja, jeg ved det er en forkert tråd, men i al denne tristhed over værktøj der ikke virker synes jeg der er behov for en positiv historie.

For et par uger siden dukkede en bekendt op og spurgte om jeg havde noget gammelt motordrevet værktøj som enten ikke kunne bruges længere eller som trængte til lidt eftersyn. Han skulle bruge det til lidt privat motorlære for nogle knægte i området, der savner lidt at tage sig til. Da initiativet jo er prisværdigt fik han lidt gamle skruemaskiner m.v., som de kunne gøre med hvad de ville samt min gamle husquarna 45 kædesav, der kunne trænge til en kærlig hånd. Til dagligdagens små skæreopgaver er det enklere og mindre larmende i et villakvarter, at bruge elsaven, så husquarnaen havde desværre ikke være i aktion længe.

Forleden fik jeg saven tilbage, rengjort, filet, nyt tændrør og justeret tomgang. Fornøjelsen ved at have et godt og veltjent værktøj i hånden kom allerede da jeg trak i snoren første gang, og behovet for at prøve saven i træ var overvældende. Det korte af det lange er, at det gamle blommetræ, der var begyndt at få svamp og kun havde få blommer, nu ligger i en nydelig stabel i stykker af ca. 30 cm. Fruens opfattelse af vores enighed om at træet skulle væk var så at vi talte om lidt længere sigt, men det får nu være.  
Under alle omstændigheder var det en udelt fornøjelse at køre med husquarnaen, der bare kører lige igennem i hele sværdbredden 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
fwm.

ja "legetøjet" jeg lader den op når den er ved at "døde ud" så skal den jo lades op.!
power craft 12v. modellen den grå udgave med en gear. og "stort" batteri.!
Skrevet af Lars ON på 09 sep 2009 14:27

Ja, jeg ved det er en forkert tråd, men i al denne tristhed over værktøj der ikke virker synes jeg der er behov for en positiv historie.

For et par uger siden dukkede en bekendt op og spurgte om jeg havde noget gammelt motordrevet værktøj som enten ikke kunne bruges længere eller som trængte til lidt eftersyn. Han skulle bruge det til lidt privat motorlære for nogle knægte i området, der savner lidt at tage sig til. Da initiativet jo er prisværdigt fik han lidt gamle skruemaskiner m.v., som de kunne gøre med hvad de ville samt min gamle husquarna 45 kædesav, der kunne trænge til en kærlig hånd. Til dagligdagens små skæreopgaver er det enklere og mindre larmende i et villakvarter, at bruge elsaven, så husquarnaen havde desværre ikke være i aktion længe.

Forleden fik jeg saven tilbage, rengjort, filet, nyt tændrør og justeret tomgang. Fornøjelsen ved at have et godt og veltjent værktøj i hånden kom allerede da jeg trak i snoren første gang, og behovet for at prøve saven i træ var overvældende. Det korte af det lange er, at det gamle blommetræ, der var begyndt at få svamp og kun havde få blommer, nu ligger i en nydelig stabel i stykker af ca. 30 cm. Fruens opfattelse af vores enighed om at træet skulle væk var så at vi talte om lidt længere sigt, men det får nu være.  
Under alle omstændigheder var det en udelt fornøjelse at køre med husquarnaen, der bare kører lige igennem i hele sværdbredden 

Hej  Lars On,

Du har besudlet vores højt hellige grædemur, med ovenstående solskinds historie!

jeg var slet ikke forberedt den slags og er blevet dybt rystet.... 

Hvis du ikke kan tåle mosten, tag solbriller på og skynd dig forbi denne tråd!


Arneen






<p>&#160;Man kan ikke ødelægge noget der allerede er gået i stykker!</p>
en hobbykniv en lorteværktøj der sender en i tremmer i den nuværene kniv lov.!
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også