Jeres værste værktøj.

Jeg fik en ide til at man kunne anmelde det værste stykke værktøj man har købt.

Mit er en teleskob geringssav fra bilka. Pris 699 nedsat 300.

Den kan overhovedet ikke lave et snit der svarer til gradindstillingen, den flosser træet, jeg har før været heldig med en billig gerringssav af navnet Güde, så jeg lod mig ikke afskrække.

Hitter ideen kunne vi jo lave et indlæg der hedder det bedste ikke mærke værktøj.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Jeg fik en ide til at man kunne anmelde det værste... Vis hele indlægget
65 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra JørgenE

Dejlig side, hvor man også kan få lov til at kritisere og lære af andre - ikk`


Helt sikkert... Det ville være dumt at 2 lavede den samme fejl hvis det kan undgås! smile
Nemlig! Og vi lærer og husker hele tiden.

Mvh. JørgenE
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
en udtrækkelig aluminium vaterpas. til 49 kr. fra jem & fix med masser af slask og små libeller og er uprecis allerede den er pakket ud af emballage.!!!
Hej.

Købte for år tilbage, en klup til at skære rørgevind. Hver eneste gang jeg skar gevind, så flækkede / maste skærebakken røret, som om at skærebakken var mindre, end standartdiameteren for rør.. Sættet kostede vist 350kr, og det var penge ud af vinduet.

Har senere investeren i en Rothenberger el-klup, fra 1/2" - 5/4" den virker helt upåklageligt :-)

Hilsen Sømanden.
købte en elektrisk flisekærer i Bauhaus. Godt nok den billige model af de to slags de har. Dvs også den med færrest watt og det skulle vise sig at være en kæmpe fejl.... Den kan ikke skære i noget som helst der ligner en flise uden at den går i stå. Den kan til nøds skære i tyndt gasbeton... Men med en masse stop undervejs hvor man lige skal have gang i skiven igen. Den er så svag i mototen at jeg ikke ville være specielt bange for at tage imod et væddemål hvor det galt om at stoppe den med hånden... Jeg kan ikke forstå at de ikke har ofret en motor ala den jeg har i min discount billig billig vinkelsliber. Den kan nemt trække igennem en flise m.m. Og jeg gav vist 80 kroner for den vinkelsliberen.

mvh jan
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
gevind skære set til 149 kr er noget skod. men udemærket til at rense gevind.!!! snavs og male arbejde.?

Ikke for at træde i det men!!. hvad forventer man af en vinkelsliber til 80kr eller en geringssav til 699 o.s.v

Man får altså hvad man betaler for.

Skrevet af Bai7200 den 23-04-2009 22:04

Ikke for at træde i det men!!. hvad forventer man af en vinkelsliber til 80kr eller en geringssav til 699 o.s.v

Man får altså hvad man betaler for.



Ja selvfølgelig, men andre gange kan man også være heldig.

Mit værste værktøj var en El-Høvel fra Jem og fix.
Var ved at sætte nye mahogni vinduer i mit hus, og opdager at det ene vindue er 10 mm for bredt.
Skynder mig ind efter en El-Høvl, hjem igen, når næsten at få høvlet den ene side af vinduet til, el-høvl brænder af. Ind og bytte. Med den næste får jeg høvlet den ene side færdig samt kommer halvvejs igennem den anden side inden den brænder af.
På det tidspunkt har Jem og fusk lukket, så skynder mig i Harald Godt Nok og henter en billig en der - og den har virket upåklageligt siden.
Nu er dette dog ikke et stykke værktøj i alm. forstand, men i og med jeg bruger det dagligt, er det et værktøj for mig.

Samsung CLP-300N farvelaserprinter.
Første udskrift er fuld af fejl, bl.a. hvide streger.
Ringer til Samsung "support" som fortæller at jeg bare skal banke lidt på farvepatronerne, hvilket ikke hjælper. Derefter konkluderer de pr. tlf. at det er tromlen der er defekt, "support" oplyser dog at denne del ikke er omfattet af garantien.
Efter 1½ tovtrækkeri frem og tilbage med Samsung snakker jeg med en butik, de har smidt Samsung på porten af samme grund (Samsung vil ikke stå ved sin garanti)
Jeg har nu købt en Brother som bare kører! Den har kostet det samme, og forbruget er ca. det samme.
Den kører perfekt, og jeg ved fra andre tilfælde at Brother nærmest ligger på knæ for deres kunder!

Samsung er 100% bandlyst fra vores hjem. Jeg har bl.a. også købt 2 stk. Samsung 160gb harddiske på samme tid, som stod af med én uges mellemrum (blev brugt til billeder)
Mine WD og Seagate harddiske som er flere år ældre, kører stadigt som de skal!

Mhs. til printeren, så er min plan at pakke den sammen og sende den over til Samsung Danmark.. De må sgu selv skaffe sig af med deres affald!
tivoli skruetrækkere. de er bløde i stålet.
Der er yderligere 35 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også