Plastikbolde...

Ja hvor høre dette spørgsmål så lige til???
Nogen der ved hvor man kan købe plastikbolde???
Ca. 50mm. hule bolde i "mange"tal..Jeg ved faktisk ikke om jeg skal bruge 100 eller måske 200 stk..
Hilsen
sniffer

Ps..jow..har søgt i øst og vest.. :lol:

Sniffer  
Ja hvor høre dette spørgsmål så lige til??? Nogen... Vis hele indlægget
55 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Arrrrrr---har vist lige haft "time out"
Hejsa igen..
Benny Nielsen---laver du sjov med mig eller????
Kunne da godt forsøge med tennisbolde og ved da at de kan vaskes.....
så jeg er frisk på en aftale hvis du har dem.. Har regnet på tennisbolde og ville så skulle bruge ca. 220 stk. Læg gerne privat besked
Hilsen
sniffer
PS..er da vist selv vild med alle de sjove indlæg - verden ville blive for besværlig og sur hvis ikke jeg havde min medfødte (sorte) humor i behold.. :lol:

Sniffer  
ØV ØV ØV sad sad - købte nogle hundrede bolde i BR og må så bare konstatere at de ikke er tunge nok. Hmmm - jo - hvis jeg købte 1000 - så måske, men det fylder vist for meget :lol: :lol: Sidder nu og håber, at Benny Nielsen har løsningen liggende biggrin
hilsen
sniffer

Sniffer  
Hej Sniffer: En brugt tennisbold vejer ca 58 gram og er ca. 6,5 cm i diameter, der bliver brugt ca 8.000 om året i tennisklubben, en del får røde kors ( bliver sendt til ulandene ) en del får børnehaver og vuggestuer og en del bliver brugt til træning. de er ikke beskidte, de er gulgrønne og med reklame på. mvh Benny.

Benny N.
Hej Sniffer.

Ja vægten kendte jeg jo ikke. Tennisbolde lyder lidt vel tunge synes jeg.

Kunne man ikke bore et lille hul i plasticboldene og "som et timeglas til æg" fylde lidt fint sand i hver. Sætte tape på til man har fundet den behageligste vægt, og når den er afprøvet efter et par ugers tilvænning, fjerne tapen og sætte en klat lim i af den type der går i forbindelse med plasticen og som nærmest svejser den sammen.

Bare en tanke.

Mvh. JørgenE
Ja Sniffer en tennisdyne vil jo komme til at veje 12-15 kg. det duer jo ikke, er Krøyerkugler for lette, man pumpede dem ind i sunkne skibe i gamle dage, de koster ca 124 kr. for 100 l. bolde til indendørshockey var måske en mulighed, men dem kan jeg ikke skaffe gratis, hvad skal dynen veje ca??????????, skal boldene være ca. 5 cm. i diameter ????????? mvh Benny.

Benny N.
Annonce
Hej Jørgen: Kunne man ikke fylde boldene med isoleringsskum, med en kanyle monteret på sprøjten, eller er det for giftigt. mvh Benny. PS det er 22 gr. og solen skinner, så jeg går ud og plukker hindbær, hej.

Benny N.
Smovs - har ikke engang smagt dem i år, og jeg elsker dem.

Finder nogen om et par dage - og så fjordrejer til forret og hindbær bagefter.

Åh, jeg glæder mig.

Mvh. JørgenE
Ja Jørgen: og mellemretten skal garanteret være kalvemørbrad med nye kartofler og en rødvins eller svampesovs, som nydes mens du sidder og kikker ud over fjorden, og jeg er ikke en skid misundelig :lol: :lol: mvh Benny. er det ikke lidt svært at vælge vin til denne middag ???

Benny N.
Nope, om sommeren kan vi kun se solnedgangen og en anelse vand. Vi er jo ikke i 1. række, og træer har det med at sætte "irriterende" blade.

Nope, fordi valget er nemt - Champagne er godt til alt smile Har kun prøvet det nogle få gange, men selv til morgenmad er det himmelsk, og man bliver ikke "fuld" men glad og let ved det hele - så prøv det engang. Det behøver ikke at være ægte, men det gør det jo nok ikke dårligere, for det er ligeså meget viden om at det er ægte, og så nyder man det endnu mere fortættet, og man behøver sjovt nok ikke så meget for at få en vidunderlig oplevelse - det er nok mest tanken om noget stort, og hvilket arbejde der ligger bag med at vende flasker utallige gange, bare for "at jeg kan nyde" druen. Fantastisk

Lidt som vi prøvede engang - har jeg mon nævnt det før?? - Min ellers sparsommelige svoger købte en Mouton Rothschild på en restaurant til under indkøbspris - et fund for pengene < kr. 500. Vi var 6 mennesker, og vi var så mætte af vin efter et glas, at hvor vi ellers ville have pelset 3 flasker billig på samme aften, havde vi fået oplevelsen, som jeg aldrig har prøvet siden og så havde man det endda godt næste dag. Se det var pengene værd.

Kvalitet koster penge, men kan også give en oplevelse, man ellers ikke oplever og som ikke altid er dyrere end det billige.

Og så var det lige et sidespring i den forkerte gruppe - sorry, jeg burde vide det, men opgiv venner, jeg bliver aldrig klogere - af og til lidt for spontan, men jeg nyder det godt nok sådan, når det er mig selv der skriver :oops: men er også parat til at få en på hatten - sorry :roll:

Mvh. JørgenE
Sådan bare for at være lidt kedelig og saglig :wink: - så fås de omtalte runde tingester i Fætter BR (som vist forøvrigt er et søsterselskab til ToysRus).
Faldt lige over dem i BR i Århus (v/Magasin).

Mvh.

Jan R.
Der er yderligere 15 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis