Plastikbolde...

Ja hvor høre dette spørgsmål så lige til???
Nogen der ved hvor man kan købe plastikbolde???
Ca. 50mm. hule bolde i "mange"tal..Jeg ved faktisk ikke om jeg skal bruge 100 eller måske 200 stk..
Hilsen
sniffer

Ps..jow..har søgt i øst og vest.. :lol:

Sniffer  
Ja hvor høre dette spørgsmål så lige til??? Nogen... Vis hele indlægget
55 svar
 Følg tråden
Der er 50 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Hej pipilotta.

Mon jeg kan huske det???

Jo, der var lavet kanaler i dynen.
Du skal bruge tre (gamle) bomuldslagner. De to skal være 140x x200 og det sidste river du i strimler på ca. 20cm. på den lange led.
De strimler bruger du til kanaler. De påsyes og skal være ca. 25 cm. "for korte" i enderne.
Start den første ca. 30 cm. inde og lav ca. 20 cm. imellem.
Du skal sy en kanal på begge lagner inden du tager den næste strimmel.
Slut med at sy lagnerne sammen på de tre sider - event. med skråbånd så det ser pænere ud.
Fyld boldene i og luk enden.
Boldene fordeler du bare på slump - kanalerne er jo ikke lukkede så de kan bevæge sig rundt.
Håber du forstår min forklaring.


Sniffer  
dejligt at du kunne huske det. Jeg forstår ikke helt det med at sy en kanal på begge lagner før man tager den næste strimmel. Forstår heller ikke hvorfor man skal sy strimler på. Kan man ikke bare sy de to lag sammen med syninger på langs der giver kanaler.

Nu skal jeg bare finde ud af hvor jeg billigst kan få kuglerne
Hvis du undlader kanalerne, så mister dynen en del bredde da den self. bliver tykkere når boldene kommes i. Du vil også få kuldebroer uden kanalerne.
Men det er da rigtigt, du kan sagtens sy det ene lagen med strimler, før det andet syes på.
Kuglerne køber du i legetøjsforretningerne - de såkaldte ikeakugler.

Sniffer  
Man kan få en Irish Beer på dåse, - produceret af Guiness, der indeholder en lille hul plastbold. Jeg vil tro disse vil være velegnede. Du kan sikkert få venner og bekendte til at hjælpe med at tømme dåser og pille bolde ud.
Sådan en lille hul en er for lille, de skal ha' en bestemt størrelse jo.

Sniffer  
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis