Plastikbolde...

Ja hvor høre dette spørgsmål så lige til???
Nogen der ved hvor man kan købe plastikbolde???
Ca. 50mm. hule bolde i "mange"tal..Jeg ved faktisk ikke om jeg skal bruge 100 eller måske 200 stk..
Hilsen
sniffer

Ps..jow..har søgt i øst og vest.. :lol:

Sniffer  
Ja hvor høre dette spørgsmål så lige til??? Nogen... Vis hele indlægget
55 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Kære Sniffer.

Du må ikke fortænke os i, at vi havde en masse tanker, jeg f.eks. omkring et fuglebad jvf. Njord med det sølle antal bolde. Men i "Over Hækken" kan der jo laves spas, så havde du nævnt hvad det var til, er jeg ikke i tvivl om, at det var blevet behandlet endog overordentligt sobert. Sådan synes jeg det har været de gange, en har stillet et alvorligt spørgsmål.

Men held og lykke med at finde dem, jeg har lige sendt indlægget videre til nogle som måske kan hjælpe, ved det ikke, men måske.

Mvh. JørgenE
Aiii - PeterR - den fattede jeg ikke en brik af???? Gider du oversætte??
Tror det er varmen :oops: :oops:
hilsen
sniffer

Sniffer  
Sundae ice er en desert de serverer (eller det er måske så meget sagt med servering), og så skriver jeg, at jeg kan rapporterer direkte "on location" med nummeret fra boldrummet, via den trådløse opkobling som mc donalds tilbyder.

Capice...

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
PeterR - hmmm - tror da du får dårlig mave så........gjorde jeg den ene gang jeg "gæstede" dem - men ellers ok med mig.. Send regningen.
hilsen
sniffer

Sniffer  
Annonce
Her kom så svaret ¨på boldene:

"Jeg har undersøgt hvad vi har og vi har:
Legebolde 100 stk. til 99,95 (det er varenr. 460727), vi har både i BR og TOYS, men jeg er ikke helt sikker på at det er på lager alle steder, men jeg kan se at de for nyligt har fået en sending hjem på centrallageret."

Mvh. JørgenE
Selvfølgelig er det JørgenE der mestrer at finde svaret.....tusind tak...jeg forsøger først i Holbæk og dernæst i Roskilde, så skulle det nok lykkes for mig...Tusind tak for jeres hjælp.
hilsen
sniffer

Sniffer  
Nu kunne vi jo ikke vide at JørgenE var selveste fætter BR biggrin

Jeg svarede nu først syntes jeg.

Nå men fortsat god sommer 8) svede svede.....

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
hej ,

jeg kaster mig lige ind i debatten.
For nylig havde de kuglerne i harald Nyborg eller jem og fix. Ellers prøv BR. Men kugler til leg er lidt større end dem der normalt er i en kugledyne. måske 7cm.

Mht bordtennisbolde så er de meget lette. Kan de give den fornødne tyngde for brugeren?

Ring evt. til enn bordtennisklub og spørg hvad de gør med deres ødelagte bolde!!!

held og lykke

mibimu
ja Hej Sniffer: Kan du bruge 200/300 brugte gratis tennisbolde, kan de bruges ???????????????, det er godt nok nogle seriøse indlæg du får fra Njord, Jørgen E og Zephirine :lol: :lol: :lol: :lol: Vi har ikke hørt fra Siff i lang tid, hun er godt nok mere seriøs end de 3 nævnte. mvh Benny.

Benny N.
Der er yderligere 25 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis