Plastikbolde...

Ja hvor høre dette spørgsmål så lige til???
Nogen der ved hvor man kan købe plastikbolde???
Ca. 50mm. hule bolde i "mange"tal..Jeg ved faktisk ikke om jeg skal bruge 100 eller måske 200 stk..
Hilsen
sniffer

Ps..jow..har søgt i øst og vest.. :lol:

Sniffer  
Ja hvor høre dette spørgsmål så lige til??? Nogen... Vis hele indlægget
55 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Sådan Jan, men du var vist lige lidt for sent på den, han havde købt dem og de vejede for lidt, derfor talte vi om mad smile

Mvh. JørgenE
Hejsa.. :lol:
Hmmm---JørgenE...hvad er det for en "han" du omtaler??
Altzå..kunne ikke vente længere.....købte 300 bolde mere - altså 500 ialt og resultatet er bare perfekt....intet mindre og bedre en de tingester man kan købe i dyre domme....sniffers specialfremstillede slår de proff.. :lol: :lol: Den er afprøvet af "eksperten"/brugeren og han er tilfreds, ja så er jeg jo også..
Tak til jer alle for den store interresse og hjælpsomhed..og specielt tak til Benny Nielsen for dit smukke tilbud, men det bliver så ikke nødvendigt.

Har måtte "nøjes" med nyopgravede kartofler, stegt flæsk og persillesovs... :lol: :lol: og mine hindbær er først modne til efteråret cry men har da lidt jordbær endnu :lol:
hilsen
sniffer

Sniffer  
Mums - det spiser jeg næsten hver onsdag, hvor det er dagens ret (ud ad huset) hos vores nærmeste spisested. Det er usundt men skønt, når det laves rigtigt. Desværre er det uden æbler/løg.

Med venlig hilsen

Jørgen
Hej sniffer
Jeg har nogle af de plastik bolde du efterlyser, en halv kasse fuld 75 stk vil jeg tro, ihvertfald må du meget gerne få dem. Jeg bor i holbæk, så det kan jo ikke være nemmere.
venlig hilsen Tina
Hejsa byggetosse..
Hvis du læser højere oppe, vil du kunne se, at jeg allerede har lavet kugledynen og brugeren påstår, at den er bedre end de proff.fremstillede - men takker meget for tilbuddet
Hilsen
sniffer

Sniffer  
Annonce
Ved godt du er færdig osv.

Dem fra mac donald har følgende tekst (har IKKE været der, fandt en i ZOO City) :

Euro-Plus
UK. Tel 181-991-2211
Made in Denmark.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Jeg var i toys r us i går 2. august. Der havde de lige fået en ny stor sending plastik bold ind. Bare så du ved det.
Tak - tak - tak - tak.............ikke flere bolde......i er ved at være overflinke nu :lol: :lol: nå, men hvad skulle man dog stille op uden LDS???
hilsen
sniffer

Sniffer  
Ja - tro mig, jeg ville kede mig en smule, og mangle en masse jeg synes jeg kender efterhånden, og som man giver en hånd når der endeligt er lidt man kan hjælpe med. Man får 100 gange tilbage på siden synes jeg, og det er det, jeg nyder, man giver hvad man kan, og forventer ikke noget tilbage, men når man så har brug, så får man så mange "kugler", at man kun kan sidde tilfreds tilbage og sige....... alt gøres altså fortsat ikke op i penge, men at give, give og tage - ikke nødvendigvis i den rækkefølge men helst i den rangorden.


Det er jo det der gør siden så god, og så at vi ikke retter hinanden med alt muligt ligegyldigt, men altid med et smil, når vi mener vi har en viden der giver ret til at rette eller foreslå.

Godt gået, og langt over mine oprindelige forventninger, men ikke over min drøm om siden, og jeg har opdaget, man altså har ret til at drømme og så alligevel få realiseret den.

Tak til jer alle, for selvjustits - en spammer ville ikke få en chance på siden i dag - dertil er I (vi) for stærke!

Lad mig så lige sige, at efter Allan lagde reklamerne fra Google på siden har jeg fået en overførsel på kr. 700, og der kommer en del nye brugere via Google nu.

Vi er på vej til at blive selvfinansierende!

Tak Allan!

Jørgen

Mvh. JørgenE
Jeg kan godt se at det er flere år siden du lavede en kugledyne men kunne rigtig godt tænke mig at vide hvordan.   Er der lavet kassetter og hvor mange bolde har du i hver kassette og hvor store er kassetterne. Jeg går ud fra at det ikke bare er et stort betræk fyldt med kugler

Jeg skal nemlig selv prøve at lave en, jeg lider at indsovningsbesvær pga muskeluro og tænkte det måske kunne hjælpe.

Vh. Pippi
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis