Plastikbolde...

Ja hvor høre dette spørgsmål så lige til???
Nogen der ved hvor man kan købe plastikbolde???
Ca. 50mm. hule bolde i "mange"tal..Jeg ved faktisk ikke om jeg skal bruge 100 eller måske 200 stk..
Hilsen
sniffer

Ps..jow..har søgt i øst og vest.. :lol:

Sniffer  
Ja hvor høre dette spørgsmål så lige til??? Nogen... Vis hele indlægget
55 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
ThomP------hmmmm..hvad har du lige gang i?? Styr da din fantasi lidt, her i dette noble forum... :lol: :lol:
Det var iøvrigt BOLDE jeg spurgte efter.... :roll:

Sniffer  
Ja helt ærligt ThomP :oops: Der havde du nær forårsaget en kaffekvælning :lol: :lol: :lol: Her sidder man som den rene uskyldighed og så :shock:

Nå jeg overlevede tongue Og jeg er slet ikke blevet nysgerrig efter at høre om formålet med alle de kugler øh jeg mener bolde...
Er det ikke dem man bl.a. bruger til at smide i swimmingpoolen, så de holder på varmen.

Pas på ikke at sluge for mange, de er svære at få ud igen smile

Mvh. JørgenE
Hvis 100 kugler af ø5cm er nok til at dække en pool.... Så kaldes det vist ikke en pool, men nok nærmere en balje :lol:

MVH Njord
Citat fra Sniffer

ThomP------hmmmm..hvad har du lige gang i?? Styr da din fantasi lidt, her i dette noble forum... :lol: :lol:


Det gør jeg da også, og jeg er godt klar over, at ingen i dette noble forum ville drømme om at kigge i den slags smudsforretninger! Det er jo tydeligvis Google, der har svært ved at styre sin fantasi :lol: :mrgreen:

Citat fra Sniffer


Det var iøvrigt BOLDE jeg spurgte efter.... :roll:


Ja ja, men det hedder jo ikke et "boldrum", vel?! 8)

I øvrigt snakker du udenom smile Hvad er det, de bolde skal bruges til :?:
Annonce
Hmmmm...frækkerter......
Nu skal jeg så lige lukke kæ**** effektivt på jer....
Jeg skal bruge BOLDENE til at lave en KUGLEDYNE til en psykisk syg person og det er ikke for sjov...Og heller ikke noget man indvier andre i, da forståelsen for psykisk syge i Dronningeriget Danmark, kan ligge på et meget lille sted----tværtimod noget som menigmand-og kvinde griner lidt af, bare de syge holder sig væk fra dem. Og det er slet ikke sjovt, når samfundet skal spare SÅ meget, at der ikke er penge til at hjælpe dem ordentligt - men - bevares...de klager jo ikke og der er ingen "stemmer" i dem til et valg, så ud til højre med dem og lad dem klare sig som de bedst kan, er vi "heldige" skyder politiet dem på et tidspunkt..
Sniffer

Sniffer  
Enig Sniffer, jeg kender det godt, jeg arbejder selv inde for psykiatrien.

Hvis der er nogen der er gemt væk, så er det de syge.

PS. Alle de der skide weekendnarkomaner, skulle sku på besøg på vores lukkede afdelinger, for at se hvad stoffer kan udrette, tænk at være født med en velfungerende hjerne, og så brænde den af. For så at tage pladsen og pengene fra dem der er født med sindslidelser.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Nej, det er ikke sjov sad Du skriver, at det ikke er noget, man indvier andre i... Jeg beklager meget, hvis du har følt dig presset til at skrive det - jeg opfattede din kommentar til PeterR som "drillende hemmelighedsfuldhed", men nu kan jeg jo godt se, at det betød "det rager ikke jer", hvilket selvfølgelig er i orden. Det kan bare nogle gange være svært at tolke ud fra skrift alene.

I øvrigt tror jeg, de fleste tager afstand fra psykisk syge i afmagt - psykisk sygdom er meget svært at tackle/forholde sig til, når man ikke er uddannet til det. Det er selvfølgelig en ringe trøst for de syge, men jeg tror trods alt, det er de færreste, der for alvor griner af deres sygdom. Jeg har selv arbejdet som plejemedhjælper (rengøring) på et plejehjem for "mildt" psykisk syge, og det var da svært at spore sig ind på mange af beboerne, men man lærer det da hen ad vejen.

Derudover er jeg enig i, at det var en skændsel at se, hvordan de blev behandlet/opbevaret. Plejehjemmet var endda åbent, så jeg går ud fra, at det er endnu værre på lukkede afdelinger - og så er der jo alle dem, der bare får lov at passe sig selv, indtil det slår helt klik for dem sad sad
Kugledyner kan udlånes fra hjælpemiddelcentralen, prøv at høre din kommune.
De kan også købes, men de er rimelig dyre:
http://www.protac.dk/Default.aspx?ID=8
Jeg kender flere (børn) der har stor glæde af dem.
I skolen kan man også sidde på kuglepuder, hvis barnet har svært ved at sidde stille.
mvh
Kurt
Hold da op hvor er i nysgerrige... :lol: ..Nej, jeg føler mig ikke presset til at fortælle noget, men synes jo nok det hele havnede i den forkerte grøft og så var jeg vist lidt sur :oops: never mind - selvfølgelig skal vi ha noget sjov har på siden - også selvom det jo altid er alvorlige ment spørgsmål (tror jeg da nok)
Kurt Hansen...dynerne er jo ikke sådan lige at lokke fra kommunerne, (har forsøgt) der skal jo spares og her er oplagte emner fordi de ikke brokker sig. dynerne kan også lejes - dyr løsning ligesom køb----------deraf mit spørgsmål om BOLDE.. Plejer jo at kunne fremstille alting billigere selv :lol:
Hilsen
sniffer

Sniffer  
Der er yderligere 35 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis