"Alternativ" indtjening...

Hej med dig i "æteren"... smile

Det er jo lige vejr til at sidde her ved computeren, efter en ordentlig gang regn..., det er jo lige før man skal have både kajak og vaders hvis man kunne tænke sig at komme i haven :roll: , så det må vente...

Så derfor var der lige noget jeg blev fristet til at "kaste i æteren" på denne regnvejrsdag...

:wink: Er der mon også nogen af jer, der syntes at regningerne tager lidt for meget af ens surt opsparede skillinger...

:wink: Eller hænger sommerferien i "en tynd tråd" fordi der lige er noget der skal fixes hjemme på matrikkelnummeret...

:wink: Eller hvordan mon man finder overskud til at få sig en fornuftig opsparing, så man ikke skal risikere at arbejde til man bliver 90, hvis man ikke har så mange penge at lægge tilside her og nu...

:wink: Hva' søren gør man, når man har søgt job for 117' gang, og ingen tilsyneladende kan bruge en, på trods af at man har været ret aktiv og stadig ønsker at være det...

:wink: Hva' gør man dog hvis man er så uheldig, at være gået konkurs, og sidder med en skyhøj gæld, og alting ser håbløst ud...

:wink: Hva' gør man når banken har lukket i for muligheden for at låne nogle penge så man kan komme på fode igen...

:wink: Hva' gør man hvis man er udbrændt - og godt og grundig træt af sit job, men ikke kan undvære pengene, og der ikke rigtig er andre valgmuligheder end at tage sig sammen og komme afsted...

:wink: tja... egentlig kunne jeg blive ved med at stille spørgsmål, som rør' sig i mit liv....

:?: Ja men er der så reelt nogle muligheder, som vi ikke kender til...

:idea: Ja, for nogen er der, og det er for dem, som virkelig leder efter noget...
Det gjorde jeg selv for år tilbage, og pussigt nok var der lige pludselig en venlig sjæl, som gav mig et godt og spændende "vink med en vognstang"...

For første gang i mit "lange" liv, blev jeg præsnteret for en ide, hvor jeg kunne bygge en forretning op stille og roligt i min fritid...

Nååå, tænkte jeg hvordan mon det kan lade sig gøre???

Jeg blev inviteret til et møde hvor jeg kunne få syn for sagen...

Og jeg var både "sulten" og ret "nysgerrig" - men samtidig var jeg også meget skeptisk..., for som jeg tænkte "der er ikke nogen der skal komme og tage mig i bagdelen, fordi mit liv har slået en koldbøtte"...

Men jeg så en mulighed for mig selv... og jeg tænkte i mit stille sind... "Det er bare en genial ide, og jeg er vist godt tosset hvis jeg ikke går med", så må det tage den tid det tager...

Og det gjorde jeg så, og har fået rigtig mange gode oplevelser undervejs
også...

:? Måske er du også et sted i dit liv, hvor du kunne bruge et "alternativ", men ikke kan regne ud hvad det skulle være...

biggrin Men så skal du være velkommen til at skrive til mig, for netop fredag d. 10. juni , bliver der en kæmpe happening i Danmark/ Kbh. med mellem 8-10.000 deltagere.

:arrow: Hvor du vil få mulighed for GRATIS og UFORPLIGTENDE adgang vha. af nærnere aftale med mig :!: ...

:!: Man får en stor indsigt i hvordan man bygger noget op for sig selv men ikke alene, men i samarbejde med andre, som har erfaring og gerne vil hjælpe...

Nøgleord: Du får adgang til at spare penge..., hjælpe andre til at gøre det samme på udgifter man har hver eneste dag / altså reducere udgifter...
Samt tjene ekstra penge og hjælpe andre til samme mulighed...

Man kan opbygge de i sit nærområde - i hele landet - i udlandet...
vi er pt. i 18 lande og på 3 kontinenter..., så muligheder er der nok af...

Men jeg kan lige så godt her sige, at det kræver både mod / iværksætterånd / udholdenhed / evnen og lysten til at modtage hjælp og oplæring fra allerede erfarende ledere i branchen / du må kunne sætte dig mål... / du må være ret meget selvmotiverende og vil noget med din indsats... / du må være ansvarlig både overfor dig selv og dine samarbejdspartnere / du må have stor lyst til at hjælpe andre / lede og motivere på en positiv og imødekommende måde... mm.

:!: Du skal ikke være "super-sælger" / du skal ikke være dybt konservativ og gå med "livrem og seler" / du skal ikke tro at dette er "at blive rig i en fart system" / her kan man ikke snyde sig til succes og resultater / man skal have moralen og etikken i orden / man skal have bil, computer, telefon...

smile Da jeg selv tager dette meget seriøst, vil jeg også sætte stor pris på at de henvendelser jeg får, også er med en seriøs interesse, og jeg håber inderligt I er med på den...

biggrin Må dine valg give dig det i livet som, gir' dig det du sætter pris på...

De bedste hilsner fra... mig som syntes dette er en fin ide, og som gerne giver plads til andre... biggrin

kreative have-ideer, er altid interessante.
mv-have hilsen
Siff
Hej med dig i "æteren"... Det er jo lige... Vis hele indlægget
54 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skiller ACN sig ud fra MLM/NM mængden ved ikke at henvende salg og hvervning til nære relationer?

Nej og det har jeg heller ikke på noget tidspunkt påstået.
Det er jo tanken i hele branchen MLM/NM, at der arbejdes med relationer = ens personlige varme marked...

For mit vedkommende kender jeg stort set hele byen, da jeg har været selvstændig i ret mange år, og rigtig mange kender mig, er det vigtigt for mig at opføre mig ordentligt, hvis ikke vil jeg være slagtet på 48 timer, så hurtigt går jungletrommerne, og hvem gider det...

Og når jeg møder folk på gaden, falder vi da tit i snak, og der er jo tit mange ting man kan tale om, hyg'ligt nok...

afh. af situationen, spørger jeg da nogen gange folk: "Om de kunne tænke sig at spare lidt penge på deres regning, samt få mulighed for at tale gratis med deres venner mv.? Nogle gider ikke - nogle kan ikke finde ud af det - nogle vil gerne vide mere..., det er ren "sortering" - nogle vil og nogle vil ikke, det er vilkårene, og fair nok...

Andre gange går snakken på, at folk har ondt i økonomien, og så kan jeg jo spørge dem "Om de kunne have lyst til at se på en mulighed hvor de kan tjene sig lidt ekstra penge" Igen nogen gider ikke - og andre vil da godt høre om det...

Fint, så mødes vi da bare over en kop kaffe, hvor de får et overblik - og igen / nogle skal lige hjem og tænke over det - nogle siger nej lige på stedet - nogle vil være med...

Folk har alle mulige grunde til at gøre som de gør - og her kommer den helt store udfordring for os alle sammen - RESPEKT for folk's valg...

For mig at se, efter 5 år i branchen, med børnesygdomme, masser af ting der skulle rettes til mv.
"Jeg har rigtit tit følt mig som en elefant i en glasbutik" - for der var uhyggelig meget jeg ikke vidste, for jeg kendte ikke en pind til NM, og jeg har været tæt på at løbe min vej mange gange - for denne branche er virkelig spækket med "up's and down's" - så jeg har "klamert mig til dygtigere folk i systemet, og lært alt hvad jeg kan af dem...

Jeg har aldrig følt mig ladt i stikken, og hvis har det været min egen skyld.
Jeg bor rigtig langt væk fra min nærmeste up-line (ca. 3½ time i bil), så vi sidder aldrig lårene af hinanden...

Lige som så meget andet her i livet, kræver dette og seriøsitet - respekt - moral - vedholdenhed - selvdiciplin, og for alt i verden, gøre sig klart "Hva' er det egentlig jeg vil med denne mulighed" - for hvis man ikke sætter sig et mål, bliver det typisk ikke til noget.. mv.
Men man har ingen boss der puster en i nakken, og siger hvad man skal gøre, det kan være svært for mange, for det er langt de fleste af os jo vandt til...

Der var én der skrev, at 1% i provision på en kundes regning, er jo ingen penge, og det kan jeg da godt medgive isoleret set - men den ene % kommer bare måned for måned - år efter år, så længe kunden bruger servicen...

Og det var rigtig "morsomt" at få min første provisions-check på 65,- kr. efter 3-4 mdr., på det stadie er der mange der løber skrigende bort...

Men det gjorde jeg heldigvis ikke, for der er også andre måder at blive "aflønnet på" - ikke at jeg ikke gider at forklare det her, men det er fordi det ganske enkelt ikke lader sig gøre - man skal have et stykke papir foran sig, så man har en chance for at følge med i hvad der bliver forklaret/fortalt " Det vi kalder en enkel oversigt som kan gøres på 10 min. over telefonen eller ansigt til ansigt...

Det er et godt redskab, for over tlf. kan jeg jo fortælle min ven kusine i Frederikshavn, eller for den sags skyld en bekendt i Australien, hva' det er for noget, uden hun skal køre langt, og det skal jeg heller ikke... kæmpe styrke...

Jeg vil under ingen omstændigheder foregøjle, at dette er noget for alle mennesker, for det er det slet ikke...
Men menneskers livssituation ændres måske pludselig, fra den ene dag til den anden,

Jeg bor selv i et område, hvor der ikke er nogen gode og spændende job's at få "Sidste mand lukker og slukker som vi siger'" - men vi skal jo stadig betale vores regninger mv., + jeg er alene med en datter på 11 år, så jeg kan ikke føjte land og rige rundt, som sælger i et job, men jeg kan arbejde hjemmefra, og samtidig tage vare på min datter...

Så jeg har valgt, det må tage den tid det tager, og så må jeg lægge det i det jeg kan...

Mange mennesker har helt sikkert en anden historie at fortælle, igen jeg ønsker ikke at overbevise nogen om noget - men jeg deler gerne en mulighed med nogen...

Specielt fordi jeg selv har været "banket ud af livet" hvilket var ganske gyseligt, og heldigvis var der en god ven der spurgte mig om dette var noget jeg havde lyst til at kikke på..., og heldigvis var jeg på det tidspunkt åben nok til at få stillet min nysgerrighed...

Jeg forstod selt ikke det hele i første hug, men det jeg forstod var nok til at tænde mig, jeg ville være med, og siden da har jeg "tumlet rundt med de redskaber jeg har fået"

Nogle mener det er helt hen i vejret at skulle betale en licenc for at komme igang - tja..., det er jo en holdning at have, men for de penge får vi multi adgang til support - servicering af vores kunder - vores forretning - netværk - adgang til websites - træninger mv...

Den licens kan man dog tjene hjem igen på 14-30 dage med fortjeneste lige pt.

Det kan sammenlignes lidt med McDonnalds, for at drive sådan en butik, skal man også betale en licens/ Franciace afgift, for at få adgang til at benytte sig af konceptet. men det er ganske andre penge vi så taler om, 3-5 mill. skal investeres, og over 1 mill skal være i kontant kapital (altså ikke lånt i banken) + 25% af omsætningen af de vare der går over disken, skal genereres tilbage til McDonnals Koncernen..

Dér ville jeg aldrig kunne få et ben til jorden...

Hos ACN er det pt. 3000,- kr + moms, penge som de fleste henter hjem igen = starter gratis op...

Ja, jeg kan kun sige, kontakt mig gerne hvis du har lyst til at få et overblik, og jeg vil gøre hvad jeg kan - men så skriv til min mail, så det bliver en privat sag...

Tak for "sludren / dialogen" og hav en super god dag!!!

kreative have-ideer, er altid interessante.
mv-have hilsen
Siff
Held og lykke til dig og din forretning.

Den grundlæggende foskel på hvordan du og jeg opfatter NM/MLM og "din historie"er, at du synes du fortæller om hvordan man lige bliver økonomisk fri og uafhængig osv. men s mine ører hører salgsgas....linie efter linie......indlæg after indlæg.

Tro mig, der er ingen sammenligning mellem den "licens" du betaler til ACN og hvad du betaler af franchise fee til McDonald (og det er ikke beløbet jeg tænker på).

Opstartsgebyr (som i nogen grad går til at betale de folk som træner den nye) og franchise fee som betales for brug af varemærker, good will etc. er slet ikke det samme.

Nuvel.....

Lars

-------------------------
Citat fra siff

Skiller ACN sig ud fra MLM/NM mængden ved ikke at henvende salg og hvervning til nære relationer?

Nej og det har jeg heller ikke på noget tidspunkt påstået.
Det er jo tanken i hele branchen MLM/NM, at der arbejdes med relationer = ens personlige varme marked...

Og her er så den store forskel på dit netværk og mit.

Jeg har nære relationer i mit privatliv og i en eller anden grad også her på LDS, hvor vi gensidigt trækker på hinandens ressourcer og erfaringer både menneskeligt og praktisk.

Du har nære relationer, som derforuden er dit personlige varme marked.

Jeg får en underlig smag i munden ved tanken om, hvad det ville betyde, hvis (eksempelvis) jeg eller en anden i nedenstående tråd havde været personligt involveret i salg af bagemaskiner:

http://www.lav-det-selv.dk/phpbb2/viewtopic.php?t=7203&highlight=bagemaskine

Jeg kan godt betro dig, at jeg ikke havde følt mig så begejstret og taknemlig for den store respons, hvis ikke jeg havde følt tillid til debattørernes uvildighed - og formentlig er det en gensidig tillid, da flere "hoppede med på vognen" p.g.a. denne debat.

Dét er etik for mig - og den kan ikke købes for penge, uanset hvor stort behov der er for en PlanB. Man kunne også trække på gaden - men jeg tvivler på, at sex ville blive bedre af at blive delt med mange og betalt.
helt sikkert dø af sult...

Hvilken paralel...

MLM og NM er et alternativ til de 2 indtjeningsformer vi er mest bekendt med, nemlig lønmodtager eller selvstændig erhvsdrivende...

At man kan købe sig ind i et koncept, og trække på al den hjælp der ligger der, for et latterligt lille beløb....

Enhver ved da, at hvis man vil starte en selvstændig forretning, koster det ufattelige investeringer både økonomisk men så sandelig også personligt, langt de fleste arbejder som nogle vanvittige de første 5-7 år hvis de vil etablere sig som selvstændige, og der er ikke ret mange steder man kan henvende sig for at få hjælp eller support, uden det bare koster kassen...

Man kan jo ikke bare gå over til "konkurrenten og spørge ham til råds - det vil han da selvfølgelig ikke ud med"

Men i NM er det ganske anerledes, og det er vildt svært at forstå for de fleste - her kan man hente support og hjælp i sin "pipeline" -for hvis vi ikke hjælper hinanden af et ærligt hjerte falder hele skidtet til jorden, og der ligger udfordringen for de fleste...

Ja, jeg snakker, for jeg syntes det er en god ide...., og det vil jeg syntes til mine dages ende, og jeg gider bare ikke starte en ny udd., og ende med at så ret bagerst i køen sammen med hundrede andre, hvem gider at ansætte en "halv-gammel-kone" til noget som helst? ingen tror jeg..., så hvad er alternativet... offentlig forsørgelse, hvor fedt er det??? ikke vældig syntes jeg...

Så lad dog folk gøre hvad de føler matcher deres livssituation, som de føler de kan leve op til, istedet for at tage modet fra dem, jeg er en af dem som har oplevet rigtig mange slag i livet - men behøver det at blive ved?...

Hvem tjener det mon...

Jeg ønsker mig et nyt liv, og har set en mulighed som matcher det jeg kan magte, hvorfor skal man mon nakkes og mistænkeliggøres fordi, man har fået en Knock out her i livet, men ønsker sig at komme ovenpå...,

Sorry, men jeg kender alt til hvor fedt det kan være at træde på folk der allerede ligger ned, det er pære let, men at hjælpe folk på fode igen, er en ganske anden sag, det er der ikke mange der bruger krudt på...

Jeg ønsker slet ikke at nakke nogen overhovedet, for det kan jeg ikke bruge til noget som helst...

Lad os dog give mennesker plads til at udfolde de ressourcer de kan lægge for dagen, i de valg de vælger for dem selv...

Der er rigtig mange i vores samfund, som ikke aner hvor de skal gå hen for at blive set-hørt-hjulpet på fode igen..., vi er vildt gode til at lukke vores øjne...

Vi er så gode til at "hytte vores eget skind" - men i det lange løb holder den holdning bare ikke - der er ikke noget skønnere end at hjælpe nogen op igen, og det kan gøres på utallige måder...

lad os for Guds skyld ikke være en flok egoister, lad os gøre noget for at andre mennesker også føler der er plads til dem, ved at lytte til dem, bakke dem op, være der for dem mv...

Lad os dog også skabe et forum, hvor folk som føler sig mast/famlende mv. kan henvende sig, og komme i dialog med andre, at de kan opleve at der er et netværk, hvor man kan vende mange af livets svære hurtler uden at blive fordømt og sat i bås....

Det kunne være spændende hvis dette "over-hækken-forum" kunne give plads til at mennesker turde komme ud med - What ever uden at blive fordømt" - for måske kan det netop være en livline for nogle som sidder meget alene med livets problemer mv...

Måske kan dette også være et forum, hvor folk "tør komme med det de ligger inde med" - og at der er nogen der gider at bakke dem op...

kreative have-ideer, er altid interessante.
mv-have hilsen
Siff
Citat fra siff

Det kunne være spændende hvis dette "over-hækken-forum" kunne give plads til at mennesker turde komme ud med - What ever uden at blive fordømt" - for måske kan det netop være en livline for nogle som sidder meget alene med livets problemer mv...

Måske kan dette også være et forum, hvor folk "tør komme med det de ligger inde med" - og at der er nogen der gider at bakke dem op...


Der er ingen her, der fordømmer dig eller andre! Men vi er åbenbart nogle stykker, der er skeptiske overfor det koncept du præsenterer.

Hvis vi ser bort fra produktet og slutkunden, og kun ser på det som en mulighed for at skabe sig en levevej, synes det er et problem, at du i din præsentation lægger det ud som en god mulighed for at komme på benene igen, hvis man "ligger ned"! Faktum er, at MLM lever af, at de nederste i hierarkiet betaler til de øverste. Som jeg ser det, vil folk, der ligger ned, alt andet lige nemt havne på de nederste niveauer i kæden og dermed blive "føde" for dem, der har flere ressourcer! For hvis man skal rejse sig igen er jeg sikker på, det kræver præcis de samme styrker at gøre det gennem MLM, som det kræver at rejse sig på alle mulige andre måder.

At man "hjælper hinanden af et ærligt hjerte" har jeg en mistanke om primært skyldes de økonomiske interesser... Faktum er jo, at man betaler en større eller mindre del af sin indtjening for den hjælp - og i realiteten betaler man af på "gælden" i al fremtid, også selvom hjælpen for længst er ophørt og man er blevet selvkørende, hvis man da nogensinde når så langt...

Hvis ønsket om at hjælpe sine medmennesker af et godt hjerte er dybfølt, så kunne man vel gøre det uden at tage betaling for det - det er det, de fleste gør i forhold til familie og venner i deres netværk.
Annonce
Jeg kan ikke svare på hvordan det fungere i andre netværk, for det ved jeg ikke nok om...

Men i vores Netværk er det ikke tilfældet at vores investering går til andre som ligger højere oppe i systemet... det vil jeg gerne på det kraftigste pointere...

Altså siger jeg det gerne igen, hvis der stadig skulle være nogen der er i tvivl.... MAN får INGEN penge for at rekrutere en ny... der kommer først afkast når man har været på banen, og træne/hjælpe den nye rep' og vedkommende har har opnået sin første kvalifikation... hvilket vil sige der skal kunder i butikken = omsætning...

Det betyder hvis der ingen omsætning er kommer der heller ingen penge rundt i systemet....

Og omsætningen kommer fra de kunder vi skaffer til butikken, så lige som så mange andre "butikker" skal vi også have "kunder i butikken som forbruger en vare", uden kunder ingen forretning, det tror jeg de fleste kan sætte sig ind i...

kreative have-ideer, er altid interessante.
mv-have hilsen
Siff
Kære Siff,
Jeg betvivler ikke, at du har fundet noget, du synes er godt. Al ære og respekt for det - kan kun ønske dig al mulig held og lykke med det.

Mit problem er stadig, at du og mange andre MLM/NM-kolleger ikke vil kalde spaden for ... en spade.

Den eneste årsag til at gøre dette, er PENGE. Næstekærlighed, folk der ligger ned etc..... nej, I/vi er alle i dette spil for at tjene penge. OG DET ER SQ FAIR! Man betaler ikke brødet hos bageren med "god vilje" og gentjenester.

Så kom ud af busken, sig "jeg har et fedt produkt, en kanon back-up organisation og vil du være med, kan det være til fordel for os begge".
Det kan man forholde sig til.

Men dine indlæg her (i denne tråd) minder mig om præsten i kirken. Ret beset er han ikke helt overbevist om produktet, men han gentager det så mange, lange gange, at man til sidst skynder sig at smide lidt ekstra i kollekten i håb om at få ham til at tie stille.

Mvh.

Jan R.
Hej Jan R...

Tak for dit friske svar biggrin

Selvfølgelig er jeg da med for at tjene PENGE, for mig er det da indlysende...

Ellers kunne jeg lige så godt være indsamler for en af de utallige "velgørenhedsorg", der findes, eller gå en tur i skoven mv.

Men sproget er jo en "svær én"... man giver udtryk for noget, men oplever at blive opfattet helt anerledes end det man havde tænkt sig, og tænker "what!!! - hva' er nu det for en reaktion"???

Her hvor jeg bor, drysser pengene ikke bare ned fra himlen, det ville selvfølgelig ellers være rigtig fedt.... smile

Men så "meget er jeg heller ikke på bølgelængde med vor Herre" - og nej jeg er ikke præst, det er jeg slet ikke kompetent til - men det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg er Kristen og troende, det er dog ret nyt for mig - og det er jo en helt anden snak, IK'...

Mht. support fra up-lines, har jeg da hørt adskillige historier gennem de år jeg har været med i branchen, og for at sige det mildt, er der da nogen der "ikke har taget ansvaret på sig" - øv.

Men der er også folk der går ind i branchen med dén holdning: "Jeg kan selv - jeg ved selv bedre - og vil ikke modtage hverken træning/oplæring eller hjælp... øv, for tit er det dem der så ikke får det op at køre, og så har vi brokken...

For ikke nok med de ødelægger det for sig selv, men de sætter også andres renomé i fare... ikke fedt.

Personligt kan jeg ikke klage over min "pipe-line" - for jeg får den support/opbakning jeg beder om, og vi har også et super cross-line samarbejde, hvilket gør det endnu sjovere at arbejde med, for rigtig mange af os...

Det er fedt, at være nået dertil, at jeg trygt kan sende en Gæst til den anden ende af landet, og få en præsentation, uden jeg selv behøver at køre 2-300 km. og vide, at der er nogen af mine kolleger, der vil tage godt imod dem - det gavner jo os alle sammen...

Hvis jeg ikke har besvaret det du ville vide, må du bare komme igen..., så tager vi den derfra IK'

Mht. produktet, kan jeg sige, at er i konkurrence med dem der sidder på 80% af telemarkedet, dvs. dér kan vi konkurrere, det er jo super odds...

Vi har ikke til hensigt, at være blandt de billigste (og forære vores produkt væk - det er jo en dårlig forretning), hvilket rigtig mange får galt i halsen..., det er ikke interessant at konkurre med nogen der har en niche og markedsandel på 1-3%...

Der er vel ca. 50-60 teleudbydere i lille Danmark, så mange betyder jo kun at der er et market, hvilket vi kan få en lille del af...

I USA er der vel ca. 600, også dér er der basis for at få en del af markedet...

Og når jeg gennemgår forretningen foregår det enten over telefonen, ca. 10 min. efter aftale, eller på et møde efter aftale... sådan virker konceptet bedst for alle parter...

Hav' en god dag...

kreative have-ideer, er altid interessante.
mv-have hilsen
Siff
Hej Zephirine: gå ud i det gode vejr og nyd din have, istedet for at bruge tid på ANC-MLM, du nævner i dit indlæg d. 16. juni, noget om at trække på gaden, det kan vi 2 da ikke tjene mange penge ved ?? biggrin biggrin biggrin biggrin , de første jordbær er lige ved at være røde, god weekend mvh Benny.

Benny N.
Jamen Benny - jeg er to skridt foran dig (nej jeg har ikke været ude og trække på gaden - der kommer ikke så mange herude på landet :lol: ).

Jeg syntes også at vejret var til at gå i haven - Brændesgårdshaven altså :wink: Jeg fik dog ikke lejlighed til at fotografere så meget af havekulturen, for jeg havde familien med...

Røde jordbær - jada det har jeg haft de sidste 10 dage - i drivhuset , uhmmmm :lol:

Men imorgen, så går den slendrian ikke længere. Så skal jeg nemlig have gang i at dekorere den gamle brønd med husløg og andre stenbedsplanter (hvis familien tillader).

Så jeg har hverken tid til ACN eller at trække :roll: Nydelige svaner, du holder dig.
Der er yderligere 14 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også