"Alternativ" indtjening...

Hej med dig i "æteren"... smile

Det er jo lige vejr til at sidde her ved computeren, efter en ordentlig gang regn..., det er jo lige før man skal have både kajak og vaders hvis man kunne tænke sig at komme i haven :roll: , så det må vente...

Så derfor var der lige noget jeg blev fristet til at "kaste i æteren" på denne regnvejrsdag...

:wink: Er der mon også nogen af jer, der syntes at regningerne tager lidt for meget af ens surt opsparede skillinger...

:wink: Eller hænger sommerferien i "en tynd tråd" fordi der lige er noget der skal fixes hjemme på matrikkelnummeret...

:wink: Eller hvordan mon man finder overskud til at få sig en fornuftig opsparing, så man ikke skal risikere at arbejde til man bliver 90, hvis man ikke har så mange penge at lægge tilside her og nu...

:wink: Hva' søren gør man, når man har søgt job for 117' gang, og ingen tilsyneladende kan bruge en, på trods af at man har været ret aktiv og stadig ønsker at være det...

:wink: Hva' gør man dog hvis man er så uheldig, at være gået konkurs, og sidder med en skyhøj gæld, og alting ser håbløst ud...

:wink: Hva' gør man når banken har lukket i for muligheden for at låne nogle penge så man kan komme på fode igen...

:wink: Hva' gør man hvis man er udbrændt - og godt og grundig træt af sit job, men ikke kan undvære pengene, og der ikke rigtig er andre valgmuligheder end at tage sig sammen og komme afsted...

:wink: tja... egentlig kunne jeg blive ved med at stille spørgsmål, som rør' sig i mit liv....

:?: Ja men er der så reelt nogle muligheder, som vi ikke kender til...

:idea: Ja, for nogen er der, og det er for dem, som virkelig leder efter noget...
Det gjorde jeg selv for år tilbage, og pussigt nok var der lige pludselig en venlig sjæl, som gav mig et godt og spændende "vink med en vognstang"...

For første gang i mit "lange" liv, blev jeg præsnteret for en ide, hvor jeg kunne bygge en forretning op stille og roligt i min fritid...

Nååå, tænkte jeg hvordan mon det kan lade sig gøre???

Jeg blev inviteret til et møde hvor jeg kunne få syn for sagen...

Og jeg var både "sulten" og ret "nysgerrig" - men samtidig var jeg også meget skeptisk..., for som jeg tænkte "der er ikke nogen der skal komme og tage mig i bagdelen, fordi mit liv har slået en koldbøtte"...

Men jeg så en mulighed for mig selv... og jeg tænkte i mit stille sind... "Det er bare en genial ide, og jeg er vist godt tosset hvis jeg ikke går med", så må det tage den tid det tager...

Og det gjorde jeg så, og har fået rigtig mange gode oplevelser undervejs
også...

:? Måske er du også et sted i dit liv, hvor du kunne bruge et "alternativ", men ikke kan regne ud hvad det skulle være...

biggrin Men så skal du være velkommen til at skrive til mig, for netop fredag d. 10. juni , bliver der en kæmpe happening i Danmark/ Kbh. med mellem 8-10.000 deltagere.

:arrow: Hvor du vil få mulighed for GRATIS og UFORPLIGTENDE adgang vha. af nærnere aftale med mig :!: ...

:!: Man får en stor indsigt i hvordan man bygger noget op for sig selv men ikke alene, men i samarbejde med andre, som har erfaring og gerne vil hjælpe...

Nøgleord: Du får adgang til at spare penge..., hjælpe andre til at gøre det samme på udgifter man har hver eneste dag / altså reducere udgifter...
Samt tjene ekstra penge og hjælpe andre til samme mulighed...

Man kan opbygge de i sit nærområde - i hele landet - i udlandet...
vi er pt. i 18 lande og på 3 kontinenter..., så muligheder er der nok af...

Men jeg kan lige så godt her sige, at det kræver både mod / iværksætterånd / udholdenhed / evnen og lysten til at modtage hjælp og oplæring fra allerede erfarende ledere i branchen / du må kunne sætte dig mål... / du må være ret meget selvmotiverende og vil noget med din indsats... / du må være ansvarlig både overfor dig selv og dine samarbejdspartnere / du må have stor lyst til at hjælpe andre / lede og motivere på en positiv og imødekommende måde... mm.

:!: Du skal ikke være "super-sælger" / du skal ikke være dybt konservativ og gå med "livrem og seler" / du skal ikke tro at dette er "at blive rig i en fart system" / her kan man ikke snyde sig til succes og resultater / man skal have moralen og etikken i orden / man skal have bil, computer, telefon...

smile Da jeg selv tager dette meget seriøst, vil jeg også sætte stor pris på at de henvendelser jeg får, også er med en seriøs interesse, og jeg håber inderligt I er med på den...

biggrin Må dine valg give dig det i livet som, gir' dig det du sætter pris på...

De bedste hilsner fra... mig som syntes dette er en fin ide, og som gerne giver plads til andre... biggrin

kreative have-ideer, er altid interessante.
mv-have hilsen
Siff
Hej med dig i "æteren"... Det er jo lige... Vis hele indlægget
54 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
AK ja.........så blev endnu et forum udset til hverveplads for MLM folk.

Jeg har selv arbejdet med MLM i mange år og ved hvad der skal til for at få success. Bornholmerpigen Z har været inde på den del, men jeg kan så tilføje, at for at du havner på scenen med et guldur og en masse klapsalver fra håbefulde MLM'ere, skal du have tilsidesat god opførsel overfor alle du kender og møder på din vej, og kun tænkt og talt MLM i årevis.

Jeg har valgt dette liv fra og må så nøjes med en beskeden bonus hver måned (som dog trofast dukker op måned efter måned, år efter år).

Alle folk med lidt omløb i hovedet vil straks identificere ACN som noget der ligger på kanten af pengespil. Når man betaler er relativt højt beløb for et-eller-andet fiktivt, her er det retten til at sælge/hverve, uden at modtage rigtige produkter (videobånd og mapper tæller ikke i den sammenhæng), ja så er det pengespil.

Jeg har været til flere ACN møder og hørt om folk som tjener penge på deres forretning, men de tjener dem alle på at starte andre forhandlere og træne disse. Hvem gider knokle med at skaffe kunder, når man kun modtager ½-5 % af deres telefonregning? Folks telefonregninger på fastnet er som regel så lave, at 5% af næsten ingenting er ..........ingenting. Personligt holder jeg mig ikke tilbage med at snakke telefon, men samtaledelen udgør beskedne 300 kr. pr. kvartal.

De sidste mange år har ACN kun haft fastnettelefoni at tilbyde, men både mobil og internet er "lige om hjørnet". Om det hjørne er rundet ved jeg ikke, men det vil ikke undre mig om det stadig er rundt om hjørnet.

MLM er en fin måde at sælge produkter på, men det kræver en kæmpe indsats og tilsidesættelse af god moral. Jeg kender personligt flere som har tjent millionen bogstavligttalt, men de er alle (pånær een enkelt) gået fra "flink fyr" til "klamt røvhul". Er det prisen som er værd at betale? Det må man gøre op med sig selv.

Held og lykke med forretningen.

/Lars

Lars

-------------------------
Som sagt tidligere kender jeg ikke alle koncepter. jeg kan blot sige at for mit eget vedkommende har jeg folk langt nede i min downline, som tjener betydelig flere penge end jeg gør, og det udelukkende fordi de er mere flittige end jeg har været, og det syntes jeg er super reelt....

Her handler det ikke om hvor i strukturen man er placeret, men hvor megen indsats man kan og vil lægge i det,. og det syntes jeg er fair play, folk som ikke investere noget særligt bør jo heller ikke høste på andres indsats...

Og det gør vi heller ikke, ingen indsats = ingen indkomst, så simpelt er det...

kreative have-ideer, er altid interessante.
mv-have hilsen
Siff
Man har i to mails (afsender og ordlyd er fortrolige, da de holder sig indenfor lovens rammer) forsøgt at vende min egen - med lidt højtidelige ord - næstekærlighed og logik imod mig, efter at jeg har vist denne debat interesse.

Dertil vil jeg godt have lov til at sige, at jeg ikke besvarer den slags henvendelser, som kun har interesse i fuld offentlighed. Lignende private henvendelser har jeg også modtaget tidligere, hvor jeg har debatteret andre MLM-firmaers koncept.

Bortset fra, at jeg vil kalde MLM for en effektiv og ikke fin måde, så har jeg meget stor respekt for manden bag nedenstående citat. Han er en af de få, jeg har "mødt", som står frem med andet end uhåndgribelige drømme.

Citat fra foulum

MLM er en fin måde at sælge produkter på, men det kræver en kæmpe indsats og tilsidesættelse af god moral. Jeg kender personligt flere som har tjent millionen bogstavligttalt, men de er alle (pånær een enkelt) gået fra "flink fyr" til "klamt røvhul". Er det prisen som er værd at betale? Det må man gøre op med sig selv.
Sådan med lidt henvisning til denne debat ligner de to banner reklamer øverst på siden noget med MLM (alternativ indtjening, uden man egentlig kan se hvad det går ud på).
Citat fra Ham Selv

Sådan med lidt henvisning til denne debat ligner de to banner reklamer øverst på siden noget med MLM (alternativ indtjening, uden man egentlig kan se hvad det går ud på).


Det er reklame for "Herbalife"

Mvh. Birger

Hvis øl er sundt, så må meget øl, være meget sundt. §;-)

www.baekhus.dk
Annonce
.. er jo et godt forum, også her... der tages jo mange gode snakke over hækken også med naboen, hvor vi vender mange af livets ting, og heldigvis kan vi stadig tale sammen på kryds og tværs, med de forskellige holdninger vi alle har med os...

Jeg er netop vendt hjem fra mit 10' ACN Event som for første gang blev afholdt i Danmark, det var dejligt at se, at så mange mennesker havde lyst til at deltage...

Og rigtig mange nye er kommet til...

Jeg vil gerne slå fast, at jeg skriver ikke i dette forum med det motiv at overbevise nogen, for det ønsker jeg slet ikke - men jeg er gerne "dør-åbner" for den del af befolkningen, som kunne tænke sig noget andet...

Som information, kan jeg sige at de 5 som er Grundlæggere for ACN, havde på ingen måde lyst til at "nyde noget i noget nyt NM", for de havde alle brændt sig godt og grundigt få andre MLM / NM - men de kunne lide tanken, og satte sig derfor sammen og forsøgte at skabe noget alle mennesker kunne få glæde af...

Og det er lykkedes med meget hårdt arbejde, jeg ville under ingen omstændigheder være i deres sko, for de har virkelig stået model til multi mange øretæver - nederlag - forhindringer mv., men de har holdt ud...

De har skab en mulighed som vi "uvidende om branchen kan plugge ind på"...

Jeg har set dette foretagende vokse, til højder, jeg slet ikke havde fantasi til at tro kunne være muligt....

Og jeg kan via en licens købe mig ind i dette firma og trække på deres know-how, for den lille sum af 3000,- kr + moms, kan jeg trække på ufattelige ressourcer, i dette firma...

For de småpenge kan jeg få adgang til hele ACN's support system, der er medarbejdere der servicere mig, mens jeg bygger min forretning, der er alle de træninger jeg vil ofre tid på at deltage i - der er medarbejdere som servicere vores kunder....

Et kæmpe "maskineri er stillet til vores rådighed" - nogle vælger så at ofre rigtig meget på sagen, dvs. gå i marken og yde en indsats, sammen med sin sponsor, og andre tænker "nu har jeg tegnet op så kommer det nok" - men det gør det altså ikke, tegne op uden at gøre det der skal til, er som at smide pengene ud af vinduet, så det kan jeg slet ikke anbefale ..

Hvis folk vil have "hurtige penge" kan de jo "drømme i lotto-butikken" 2 gange om ugen, det er jo ikke svært....

For dem som, reelt kunne tænke sig at vide mere, er der faktisk mange muligheder, én af dem er at plugge sig ind på denne...

website: http://www.changeyourlifestory.com/learn.htm
Dér vil du ikke kunne se hvordan man laver pengene, men det vil jeg gerne åbne op for hvis du syntes...

Folt at I er åbne for en dialog!!! biggrin

Hvis der er yderligere jeg kan bidrage med, så vil jeg gerne det, men du bestemmer...

Meddel mig hvis der er noget jeg kan gøre...

For nu blev jeg forstyrret igen igen...

Hav' en god dag...

kreative have-ideer, er altid interessante.
mv-have hilsen
Siff
Jeg vil gerne slå fast, at jeg skriver ikke i dette forum med det motiv at overbevise nogen, for det ønsker jeg slet ikke


Hva.....hvad så med de næste 47 linier hvad handler de om????

Jeg kan høre mig selv i din uendelige rallen "fakta" af......sådan lød jeg dengang for 7 år siden og MLM nåede til Køge.

Tro mig, det går over og du vil om nogle år se tilbage på indlæg som det du her skriver, med et smil på læben.

Jeg vil ikke tage modet fra dig, for du er så tændt at det vil være spildt krudt, men kald nu bare en spade for en spade. Du vil gerne have at alle som læser dine ACN indlæg kontakter dig og bliver kunder og forhandlere.

Sådan er det.

Lars

-------------------------
Ja -selv om jeg er (til tider for) meget liberal, så bragte du sq lige mit p... i kog, Siff.

Problemet med nogle af disse MLM-koncepter er, at I minder om et indspist broderskab. Se hvor lækkert det her er, se hvor mange penge du kan tjene..... men du får først at vide, hvad det er, når skødet er skrevet og gælden er din! (sådan lidt groft sagt)

Hvorfor alt det hemmelighedskræmmeri? Du skriver side op og side ned uden at komme til sagens kerne.
Nævn da firmanavnet, navngiv produkterne og rationalet bag afsætningen - og lad os forholde os til det. Hvis man ikke tør stå bag sine forretningsmetoder og produkter, så er der vel en grund til det!

Mvh.

Jan R.
Hvad er det helt precist I vil ha'???...

Nogle at skælde ud på???, eller insighter viden???

Hvis I når dertil hvor I ønsker at få insigher viden, så meld dog det ud, så kan vi ta' den derfra, det er det bedste jeg kan tilbyde...

Jeg hverken kan eller vil forsvære firmaer som jeg ikke kender til, så undlad at forlange det af mig - LDS aner jeg ikke hvad indeholder, jeg operere ikke med produkter, for det gider jeg slet ikke...

Her operere vi med tilbagevende indkomst for et stk. arbejde vi har gjort én gang, men får afkast lige så længe vores kunder benytter vores service..., så her nytter det ikke noget at være en plattenslager, det holder ikke - her må du have et reelt motiv, og stå model til det du har sat igang - dvs. service og opbakning mv...

Mange mennesker er meget fortørnet over at toppen tjener kassen, mens bunden aldrig får en chance...

jeg kan da informere om at Mr. Dyremose som er Topleder for TDC henter en løn på ca. 8.400.000 årligt + en minister pension på 211.000, så der er ikke noget at sige til at folk syntes det er træls at toppen tjener pengene - men sådan er det bare ikke i NM, her han folk hente en rigtig god indtjening på hvilket som helst niveau...

Og nogle gør det virkelig og nogle brokker sig, jeg VED at pengene er der for dem der går efter dem....

Nogle mennesker har bare brug for en "plan B" i deres liv om det er via ACN eller andre kanaler, er jo helt op til folk selv,IK'...

God sommer over hækken...

kreative have-ideer, er altid interessante.
mv-have hilsen
Siff
Citat fra siff


Mange mennesker er meget fortørnet over at toppen tjener kassen, mens bunden aldrig får en chance...

Folk må gerne tjene penge for min skyld (også toppen af TDC). Du (eller rettere konceptet) skyder mig den holdning i skoene.

Og det er sjovt nok den argumentation, der gang på gang dykker op i debatsammenhæng. Men debatten om etikken i hvervning og salg ignoreres ofte - og uddybes ihvertfald "aldrig". I bedste fald ledes snakken over på almindelige (STORE) firmaers salgsetik istedet for at forholde sig nøgternt til kritikpunkterne.

Skiller ACN sig ud fra MLM/NM mængden ved ikke at henvende salg og hvervning til nære relationer?
Der er yderligere 24 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også