"Alternativ" indtjening...

Hej med dig i "æteren"... smile

Det er jo lige vejr til at sidde her ved computeren, efter en ordentlig gang regn..., det er jo lige før man skal have både kajak og vaders hvis man kunne tænke sig at komme i haven :roll: , så det må vente...

Så derfor var der lige noget jeg blev fristet til at "kaste i æteren" på denne regnvejrsdag...

:wink: Er der mon også nogen af jer, der syntes at regningerne tager lidt for meget af ens surt opsparede skillinger...

:wink: Eller hænger sommerferien i "en tynd tråd" fordi der lige er noget der skal fixes hjemme på matrikkelnummeret...

:wink: Eller hvordan mon man finder overskud til at få sig en fornuftig opsparing, så man ikke skal risikere at arbejde til man bliver 90, hvis man ikke har så mange penge at lægge tilside her og nu...

:wink: Hva' søren gør man, når man har søgt job for 117' gang, og ingen tilsyneladende kan bruge en, på trods af at man har været ret aktiv og stadig ønsker at være det...

:wink: Hva' gør man dog hvis man er så uheldig, at være gået konkurs, og sidder med en skyhøj gæld, og alting ser håbløst ud...

:wink: Hva' gør man når banken har lukket i for muligheden for at låne nogle penge så man kan komme på fode igen...

:wink: Hva' gør man hvis man er udbrændt - og godt og grundig træt af sit job, men ikke kan undvære pengene, og der ikke rigtig er andre valgmuligheder end at tage sig sammen og komme afsted...

:wink: tja... egentlig kunne jeg blive ved med at stille spørgsmål, som rør' sig i mit liv....

:?: Ja men er der så reelt nogle muligheder, som vi ikke kender til...

:idea: Ja, for nogen er der, og det er for dem, som virkelig leder efter noget...
Det gjorde jeg selv for år tilbage, og pussigt nok var der lige pludselig en venlig sjæl, som gav mig et godt og spændende "vink med en vognstang"...

For første gang i mit "lange" liv, blev jeg præsnteret for en ide, hvor jeg kunne bygge en forretning op stille og roligt i min fritid...

Nååå, tænkte jeg hvordan mon det kan lade sig gøre???

Jeg blev inviteret til et møde hvor jeg kunne få syn for sagen...

Og jeg var både "sulten" og ret "nysgerrig" - men samtidig var jeg også meget skeptisk..., for som jeg tænkte "der er ikke nogen der skal komme og tage mig i bagdelen, fordi mit liv har slået en koldbøtte"...

Men jeg så en mulighed for mig selv... og jeg tænkte i mit stille sind... "Det er bare en genial ide, og jeg er vist godt tosset hvis jeg ikke går med", så må det tage den tid det tager...

Og det gjorde jeg så, og har fået rigtig mange gode oplevelser undervejs
også...

:? Måske er du også et sted i dit liv, hvor du kunne bruge et "alternativ", men ikke kan regne ud hvad det skulle være...

biggrin Men så skal du være velkommen til at skrive til mig, for netop fredag d. 10. juni , bliver der en kæmpe happening i Danmark/ Kbh. med mellem 8-10.000 deltagere.

:arrow: Hvor du vil få mulighed for GRATIS og UFORPLIGTENDE adgang vha. af nærnere aftale med mig :!: ...

:!: Man får en stor indsigt i hvordan man bygger noget op for sig selv men ikke alene, men i samarbejde med andre, som har erfaring og gerne vil hjælpe...

Nøgleord: Du får adgang til at spare penge..., hjælpe andre til at gøre det samme på udgifter man har hver eneste dag / altså reducere udgifter...
Samt tjene ekstra penge og hjælpe andre til samme mulighed...

Man kan opbygge de i sit nærområde - i hele landet - i udlandet...
vi er pt. i 18 lande og på 3 kontinenter..., så muligheder er der nok af...

Men jeg kan lige så godt her sige, at det kræver både mod / iværksætterånd / udholdenhed / evnen og lysten til at modtage hjælp og oplæring fra allerede erfarende ledere i branchen / du må kunne sætte dig mål... / du må være ret meget selvmotiverende og vil noget med din indsats... / du må være ansvarlig både overfor dig selv og dine samarbejdspartnere / du må have stor lyst til at hjælpe andre / lede og motivere på en positiv og imødekommende måde... mm.

:!: Du skal ikke være "super-sælger" / du skal ikke være dybt konservativ og gå med "livrem og seler" / du skal ikke tro at dette er "at blive rig i en fart system" / her kan man ikke snyde sig til succes og resultater / man skal have moralen og etikken i orden / man skal have bil, computer, telefon...

smile Da jeg selv tager dette meget seriøst, vil jeg også sætte stor pris på at de henvendelser jeg får, også er med en seriøs interesse, og jeg håber inderligt I er med på den...

biggrin Må dine valg give dig det i livet som, gir' dig det du sætter pris på...

De bedste hilsner fra... mig som syntes dette er en fin ide, og som gerne giver plads til andre... biggrin

kreative have-ideer, er altid interessante.
mv-have hilsen
Siff
Hej med dig i "æteren"... Det er jo lige... Vis hele indlægget
54 svar
 Følg tråden
Der er 50 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra siff

Nogle spørger sin veninde hvor hun har fået den ex. "Flotte plante fra", og hun deler da gerne sin glæde ved at sige, jeg fik den XXXXXX, ...det er NM.


Sludder, det er N (network), men ikke M (marketing)!!! Det ligger i begrebet marketing, at der er tale om en aktiv, målrettet indsats for at sælge noget.


Eller man skal holde en fest, hvor finder man nogle gode faciliteter? - ja men hvem er nærmest at spørge end sine venner, for når det er rigtige venner, elsker de jo at hjælpe hvor de kan, det er NM.


Nej, det er igen kun N. Og hvis man spørger en ven, der har et udlejningslokale, så forventer man ikke at få uvildig rådgivning (med mindre han tilbyder at man kan låne det gratis...), og man er derfor nødt til selv at undersøge, om der er billigere/bedre alternativer - altså ryger netværksfordelen, så snart der kommer penge ind i billedet...


Eller man vil på ferie, hvor er godt at tage hen, ... vi anbefaler gerne vores venner et sted vi selv har syntes godt om, det er også NM.


Igen kun N, intet M. Jeg "sælger" også telefonabonnementer til venner og bekendte, for jeg har fundet et rigtig godt og billigt teleselskab, som jeg anbefaler til de af mine bekendtskaber, jeg tror kunne få gavn af det - hvilket langt fra er alle, da det er et "nørdeprodukt". Men jeg tjener ikke penge på det, og jeg er derfor heller ikke farvet i min anbefaling af dette produkt. Det betyder også, at jeg ikke mister noget, hvis de vælger et andet selskab, og jeg anbefaler derfor også ofte at de ikke vælger det pågældende selskab.


Men det kunne jo være interessant at spørge sig selv, "Hvis jeg blev alvorligt syg - hvorlænge kunne jeg så opretholde vores livsstandart med de midler vi har til rådighed?


Ja, men hvad har det med NM/MLM at gøre???


jeg har det ikke så fedt med at kolk konkludere ud fra "noget de har hørt hist og pist"....


Det er jo både forståeligt og rimeligt, men i stedet for at informere sagligt om konceptet bliver du alligevel ved med at snakke i floskler og tvivlsomme statistikker om, hvor dårligt vi alle sammen har det, og lokke med, hvor nemt det er at tjene "et par tusinde ekstra om måneden" - det lyder let, men der er altså meget få (lovlige) måder at tjene et par tusinde ekstra om måneden uden at arbejde for dem på, så al din snak om at opretholde levestandard ved sygdom o.s.v. har jeg svært ved at se som andet end salgsgas, der skal lokke naive mennesker ind i din "downline".


2. Vi er i Telebranchen og det betyder at vi hjælper mennesker med at spare på deres månedlige telefonregning.


Nej, det betyder, at I tjener jeres penge på at sælge folk et teleprodukt. At der er andre i branchen, der har højere priser ændrer ikke på det faktum.


(Men ja, nogle vil hellere sørge for at Dyremose og hans aktionære tjener gode penge - men der er også andre der er lidt mere "egoistiske", og syntes det er lidt sjovere at spare lidt penge, og kunne bruge dem i deres egen dagligdag, det er nemlig både gratis og uforpligtende at prøve vores service...


Ja, men man kan jo også bare vælge et af de mange andre selskaber, der har lavere priser - med mit forbrug siger teleprisguiden fx, at jeres bedste tilbud kun kommer ind som nr. 15 - TDC ligger nr. 14... Og så er det i øvrigt ca. 450 kroner dyrere i kvartalet end min nuværende IP-telefoni biggrin

3. så alt hvad man gør som nystartet er at spørge 20 mennesker som har en telefon, og de kunne tænke sig at... dels at gøre en en STOR tjeneste, og prøve vores service, og spare lidt penge...., og for at bygge sig et netværk skal man i første omgang finde bare 2 samarbejdspartnere, som vil være intr. i at lave lidt ekstra penge....

Så er man godt i gang, og vil få adgang til 5 yderliger indtægtskilder pr. mdr...


Jeg ved ikke, hvorfor 2 sælgere og 20 kunder giver 5 indtægtskilder, men det gør det åbenbart (så er det næste interessante spørgsmål jo, hvor store de er - jeg kan jo også samle flasker og derved skabe en ekstra indtægtskilde :wink: ). På grund af pyramidestrukturen er det i øvrigt stærkt begrænset, hvor mange gange den fidus kan lade sig gøre, før der er rigtig mange, der sidder som sidste led, der ikke kan finde kunder - og ikke kan "netværke" sig ud af det, med mindre man kan krydsrekruttere tongue ...


Men jeg VED, at der sidder mennesker "derude", med alverdens skæbner
som kan bruge et eller andet, som de egentlig ikke selv ved hvad kunne være for noget...


Ja, og hvis man lige kunne lave en skilling på dem ville det jo ikke være dårligt. Folk, der søger "noget", er jo ofte nemme ofre.

Hav en super god aften allesammen!!!


Lidt forsinket, men i lige måde smile
Gosh - der er gået politiker-uld-i-mund i denne tråd.
Skal vi ikke blot konstatere, at Siff har rekorden for "antal tastatur-tryk pr. tråd" og lande den her........ :wink:

Mvh.

Jan R.
Min holding er, hvis man er flitig, så kommer resultatet, dog skal man være vågen, min personlig mening om dyre systemer er at de er useriøse, det handler tit om at lave en hulens masse penge på no time, det er ikke alle som har råd til at tabe mange penge på systemer der er hurtige og uoverskuelige. jeg har selv prøvet mange systemer i min tid, nogen har givet noget, men ikke noget stort, jeg arbejder nu på et nemt system, det koster lidt, men man får video info og trænning + tilgang til div. gaver til evt nye kunder. ligeledes div. online E-bøger.
smut ind på denne side, det koster intet at få info og man kan tilmelde sig et nyhedsbrev før man evt. tilmelder sig.

Redaktør: Linket er slettet. LDS er ikke en reklameside.
Det der reklamebras, kan du godt holde for dig selv smile

 

Christian

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også