"Alternativ" indtjening...

Hej med dig i "æteren"... smile

Det er jo lige vejr til at sidde her ved computeren, efter en ordentlig gang regn..., det er jo lige før man skal have både kajak og vaders hvis man kunne tænke sig at komme i haven :roll: , så det må vente...

Så derfor var der lige noget jeg blev fristet til at "kaste i æteren" på denne regnvejrsdag...

:wink: Er der mon også nogen af jer, der syntes at regningerne tager lidt for meget af ens surt opsparede skillinger...

:wink: Eller hænger sommerferien i "en tynd tråd" fordi der lige er noget der skal fixes hjemme på matrikkelnummeret...

:wink: Eller hvordan mon man finder overskud til at få sig en fornuftig opsparing, så man ikke skal risikere at arbejde til man bliver 90, hvis man ikke har så mange penge at lægge tilside her og nu...

:wink: Hva' søren gør man, når man har søgt job for 117' gang, og ingen tilsyneladende kan bruge en, på trods af at man har været ret aktiv og stadig ønsker at være det...

:wink: Hva' gør man dog hvis man er så uheldig, at være gået konkurs, og sidder med en skyhøj gæld, og alting ser håbløst ud...

:wink: Hva' gør man når banken har lukket i for muligheden for at låne nogle penge så man kan komme på fode igen...

:wink: Hva' gør man hvis man er udbrændt - og godt og grundig træt af sit job, men ikke kan undvære pengene, og der ikke rigtig er andre valgmuligheder end at tage sig sammen og komme afsted...

:wink: tja... egentlig kunne jeg blive ved med at stille spørgsmål, som rør' sig i mit liv....

:?: Ja men er der så reelt nogle muligheder, som vi ikke kender til...

:idea: Ja, for nogen er der, og det er for dem, som virkelig leder efter noget...
Det gjorde jeg selv for år tilbage, og pussigt nok var der lige pludselig en venlig sjæl, som gav mig et godt og spændende "vink med en vognstang"...

For første gang i mit "lange" liv, blev jeg præsnteret for en ide, hvor jeg kunne bygge en forretning op stille og roligt i min fritid...

Nååå, tænkte jeg hvordan mon det kan lade sig gøre???

Jeg blev inviteret til et møde hvor jeg kunne få syn for sagen...

Og jeg var både "sulten" og ret "nysgerrig" - men samtidig var jeg også meget skeptisk..., for som jeg tænkte "der er ikke nogen der skal komme og tage mig i bagdelen, fordi mit liv har slået en koldbøtte"...

Men jeg så en mulighed for mig selv... og jeg tænkte i mit stille sind... "Det er bare en genial ide, og jeg er vist godt tosset hvis jeg ikke går med", så må det tage den tid det tager...

Og det gjorde jeg så, og har fået rigtig mange gode oplevelser undervejs
også...

:? Måske er du også et sted i dit liv, hvor du kunne bruge et "alternativ", men ikke kan regne ud hvad det skulle være...

biggrin Men så skal du være velkommen til at skrive til mig, for netop fredag d. 10. juni , bliver der en kæmpe happening i Danmark/ Kbh. med mellem 8-10.000 deltagere.

:arrow: Hvor du vil få mulighed for GRATIS og UFORPLIGTENDE adgang vha. af nærnere aftale med mig :!: ...

:!: Man får en stor indsigt i hvordan man bygger noget op for sig selv men ikke alene, men i samarbejde med andre, som har erfaring og gerne vil hjælpe...

Nøgleord: Du får adgang til at spare penge..., hjælpe andre til at gøre det samme på udgifter man har hver eneste dag / altså reducere udgifter...
Samt tjene ekstra penge og hjælpe andre til samme mulighed...

Man kan opbygge de i sit nærområde - i hele landet - i udlandet...
vi er pt. i 18 lande og på 3 kontinenter..., så muligheder er der nok af...

Men jeg kan lige så godt her sige, at det kræver både mod / iværksætterånd / udholdenhed / evnen og lysten til at modtage hjælp og oplæring fra allerede erfarende ledere i branchen / du må kunne sætte dig mål... / du må være ret meget selvmotiverende og vil noget med din indsats... / du må være ansvarlig både overfor dig selv og dine samarbejdspartnere / du må have stor lyst til at hjælpe andre / lede og motivere på en positiv og imødekommende måde... mm.

:!: Du skal ikke være "super-sælger" / du skal ikke være dybt konservativ og gå med "livrem og seler" / du skal ikke tro at dette er "at blive rig i en fart system" / her kan man ikke snyde sig til succes og resultater / man skal have moralen og etikken i orden / man skal have bil, computer, telefon...

smile Da jeg selv tager dette meget seriøst, vil jeg også sætte stor pris på at de henvendelser jeg får, også er med en seriøs interesse, og jeg håber inderligt I er med på den...

biggrin Må dine valg give dig det i livet som, gir' dig det du sætter pris på...

De bedste hilsner fra... mig som syntes dette er en fin ide, og som gerne giver plads til andre... biggrin

kreative have-ideer, er altid interessante.
mv-have hilsen
Siff
Hej med dig i "æteren"... Det er jo lige... Vis hele indlægget
54 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Lad dog denne tråd dø en naturlig død.
Det er ikke værd at hidse sig op over andres måde at tjene til dagen og vejen, så længe at du selv kan se dig selv i øjnene.
Nogle ludere er glade for deres arbejde, derfor betyder det ikke at jeg selv vil på gaden.

Green

Det er jo tydeligt, at der er lige så mange meninger, som dér er mennesker...

Og det er ret spændende, at lytte til lidt af hvert...

Selvom, jeg har svært ved at genkende mit budskab i meget af det - viser jo tydeligt, at vi er meget forskellige steder i tilværelsen, er det egentlig ikke OK'?...

Det er jo heller ikke hele Danmark der stemmer på ex. Pia Kærsgård, eller Anders Fogh... eller ...

Og nu hvor snakken også har bevæget sig ind i "prostitition", jeg ved ikke lige om man sidestilles med prostituerede, fordi man har fundet et NM-selskab som man bryder sig om, og som matcher ens ønsker for fremtiden... øhhh

Man KAN bare ikke sammenligne hele MLM/NM-industrien over én kam, for også i den "verden er der kolosale forskelle... det vil svare lidt til at sammenligne en frisør med en smed, det har vi jo lært at se forskel på...

Men når der tales MLM/NM, har folk det med at "rode alt sammen i én pærevælling" - til gavn for hvem mon?

Ingen i Kongeriget Danmark, kan jo eksistere uden en hvis form for indkomst - vel...

Som tidl. både selvstændig erhvesdrivende og lønmodtager, har jeg da ind i mellem følt mig som en slags "prostutuderet" - fordi man får "trukket noget ned over ørene, man slet ikke bryder sig om" - men hvis man vil have sin løn, må man enten udføre det der nu er tale om eller forlade skuden...

Som Netvorker, kan jeg snildt få øje på adskillige andre fordele...
* Samarbejde med mennesker man er på bølgelængde med.
* Realisere en fremtid, som ikke mange andre har at tilbyde.

Men så længe livet og toget køre, er der jo ikke mange der tænker ret langt frem, men hvis man pludselig står med "håret i postkassen" ... hva' gør man så?

OK - mange havner på dagpenge - sygepenge, hvem kan leve af det når man er vandt til betydelig større indkomst?
Og endnu værre - kontanthjælp, et er helt sikkert, det kan man ikke holde hus for...

Og vi kan bare ikke lukke øjnene for, ar livet "skrider" for en del mennesker, men det er bare ikke noget vi taler om, vel...

Derfor er det ikke fair, at negligere MLM/NM, for det giver rent faktisk en del mennesker en "ny chanche"...

Et meget godt citat af Emilie Zola 1840-1902:

En sag har ofte 3 stadier...

* Først bliver den latterliggjort...
* Så bliver den modarbejdet...
* for til sidst at være en selvfølge...

I Danmark befinder vi os stadig i de to første stadier, sådan er det bare...
Så det er kun de RIGTIG seje, der har hvad der skal til - eller finder ud af hvad der skal til, og derfor sætter sig ind i deres egne muligheder...

Men selvfølgelig skal vi da ikke alle være Netvorkere, jeg mener blot det er en "niche - et alternativ", for en %-del af befolkningen...

At du har dit på det tørre, fedt for dig, og nyd det endelig!!!

Men desværre er alle mennesker ikke i den situation - men i årevis har vi set ned på mennesker som er røget ud af arbejdsmarkedet - rigtig mange er gået helt i stykker, har glemt de rent faktisk kunne noget engang...

Det har vi andre som har været i gang, set skævt til, og overladt det til samfundsøkonimien, som i sidste ende også er os...

Jeg syntes det er ekstremt vigtigt, at vi værdsætter den enkeltes indsats her i livet, så alle kan bidrage med det de har med sig...

For en ting er ikke ret svær at få øje på, der bliver flere og flere på B-holdet som skal forsørges af A-holdet, som så bliver nødt til at knokle endnu hårdere...

Så hvis nogle kan få en ny eksistens op at stå vha. MLM/NM, gavner det jo i sidste ende os alle sammen...

Hvis nogle har specifikke spørgsmål, så kan jeg ikke besvare dem i æteren, men det er OK' for mig, at sende en mail til mig...

Hvor du end er i dit liv, vil jeg ønske dig det bedste, OK'

kreative have-ideer, er altid interessante.
mv-have hilsen
Siff
Citat fra siff

Et meget godt citat af Emilie Zola 1840-1902:

En sag har ofte 3 stadier...

* Først bliver den latterliggjort...
* Så bliver den modarbejdet...
* for til sidst at være en selvfølge...

I Danmark befinder vi os stadig i de to første stadier, sådan er det bare...
Så det er kun de RIGTIG seje, der har hvad der skal til - eller finder ud af hvad der skal til, og derfor sætter sig ind i deres egne muligheder...

Men selvfølgelig skal vi da ikke alle være Netvorkere, jeg mener blot det er en "niche - et alternativ", for en %-del af befolkningen...

Og her er så et lille citat af Dorte R.M. Hansen 1971-

Ikke alt nyt er et fremskridt...

MLM/NM er et tilbageskridt for troskyldighed og tillid i de nære relationer, som bliver omdannet til et varmt marked. Et varmt marked som udvides med div. internetfora, hvor halve sandheder kan fiske svage og ulykkelige mennesker op for at optage dem i et nyreligiøst forbrugernetværk for de rigtig seje.

Jo mere de nære relationer bliver udsat, desto større behov bliver der nok for den slags selvfølger...

Jeg tror, jeg takker for debatten her.
Ja Ja Green. Det var ikke undertegnede, eller Zephirine, der fik gang i Siff igen :lol: :lol: . Hvad er der egentligt galt med en kortvarig og saglig debat ???????????? , og Zephirine, som du kan er der gang i hortensiaerne. mvh Benny.

Benny N.
Annonce
Kom nu Benny, sig nu hvor du har været på ferie henne dit heldige asen :wink:
Og jeg kan kun tilslutte mig - vi "kender" hinanden mange af os på LDS efterhånden, og skulle jeg så slette et indlæg der går imod strømmen. Nej vel. Lad os dog får en god saglig debat, for man kunne jo tage fejl af ens forudfattede mening.

Derfor er det at tale sammen bedre end at tie og oparbejde en vrede, som jeg opfatter mange har mht. indvandrere. Tal med dem i stedet og find ud af hvad der trykker. I stedet nøjes man med den ensformige presse. Vi er mennesker der er vidt forskellige, men vi kan garanteret lære noget af hinanden, hvis vi lytter til hvad den anden siger, og han lytter til hvad vi siger, men det sker desværre sjældent. For vores fordomme udelukker ofte at vi lytter, men i stedet bruger vores hjerne til at forberede et nyt angreb uden at at hørt argumenterne.

Lad mig lige sige jeg taler generelt og ikke om emnet.

En god sober debat kan kun give viden og det var denne her synes jeg, så tak for det til alle indlæggene - en flot LDS-stil igen, igen.

Mvh. JørgenE
Hej Zephirine: Her sender jeg dig nogenlunde havebilleder, og så sender du mig et billede af en gammel bil og en masse ukrudt, hvad har jeg gjort ?????????? , husk at blive inde iaften så du ikke bliver sendt til Bl........ :lol: :lol: :lol: :lol: vedlagt igen et billede fra min egen have, brumbasserne elsker at ligge og bade nede i dem. mvh Benny

Benny N.
Det er da heldigvis længe siden, man er holdt op med at brænde kloge koner gnækgnækgnæk
Zephirine skrev flg.:

Og her er så et lille citat af Dorte R.M. Hansen 1971-

Ikke alt nyt er et fremskridt...

MLM/NM er et tilbageskridt for troskyldighed og tillid i de nære relationer, som bliver omdannet til et varmt marked. Et varmt marked som udvides med div. internetfora, hvor halve sandheder kan fiske svage og ulykkelige mennesker op for at optage dem i et nyreligiøst forbrugernetværk for de rigtig seje.

Jo mere de nære relationer bliver udsat, desto større behov bliver der nok for den slags selvfølger...


Citat: "Ikke alt nyt er fremskridt", det er der nok rimeligt meget om" - men hvis det nu er MLM/NM der har er tale om, er det jo et el-gammelt handelsfænomen, som de færreste af os engentilig har tænkt over...

Men i århundrede har folkeslag udvandret til - "nye græsgange i håb om at kunne etablere et bedre liv end dér hvor de kom fra, af utallige grunde", og MLM/NM har egentlig været her i flere århundrede, vi har bare ikke tænkt på det sådan...

Selv Pælsjægerne brugte denne "forretningsform"... "Hvem kender nogen der kan bruge det jeg har"?, der er altid nogen der kender nogen der har et "billed af Kongen/ kan bringe en søgende videre"...

Ingen af os lever jo ret fedt uden et Netværk, som man bruger på rigtig mange måder...

Nogle spørger sin veninde hvor hun har fået den ex. "Flotte plante fra", og hun deler da gerne sin glæde ved at sige, jeg fik den XXXXXX, ...det er NM.

Eller man skal holde en fest, hvor finder man nogle gode faciliteter? - ja men hvem er nærmest at spørge end sine venner, for når det er rigtige venner, elsker de jo at hjælpe hvor de kan, det er NM.

Eller man vil på ferie, hvor er godt at tage hen, ... vi anbefaler gerne vores venner et sted vi selv har syntes godt om, det er også NM.

Men det store tema i vores samfund, har ikke ret meget med hjælpsomhed at gøre længere, og dér har vi mistet en nær og god livskvalitet...

Vi vil helst "pynte lidt ekstra på os selv - og skilte med ... "Jeg har sandelig ikke noget problem" - men hvor ærlig og ægte er man så???

Der bliver jo lavet undersøgelser på alverdens ting, og danskerne trives bare ikke så godt som de vil give det useende af...
8 ud af 10, har en elendig økonomi, og et job de ikke er særlig vilde med...
Gyser??? ja..., men vi lukker stadig øjnene, og giver andre skylden...

Rigtig mange mennesker siger "Ja.., Ja..., det er godt med dig - men penge er jo ikke alt...

Nej, til en hvis grad har de ret - især hvis man er gældfri, og har rigtig godt på kistebunden...

Men det kunne jo være interessant at spørge sig selv, "Hvis jeg blev alvorligt syg - hvorlænge kunne jeg så opretholde vores livsstandart med de midler vi har til rådighed?

Nogle ville være "på dén inden for den første måned"...
Andre ville måske holde lidt længere tid, for de måtte sadle om...

Men jeg kender INGEN der har et alm. job, eller er selvstændig erhvsdrivende, der kan trække stikket ud - og gøre hvad der passer dem bare i et halvt år...

Og hvis jeg gjorde, kan je gjo ikke leve af deres indsats, men jeg kan gøre min egen indsats i en industri, som vokser med lynets hast...

Mest fordi, jeg heldigvis formåede at lægge mine fordomme til side, og tage et reelt og åbenhjertet kik på tingene, jeg kunne li' hvad jeg så..., men det er jo ikke sikkert du gør, men jeg kan kun opfordre dig til at tage et reelt kik, der hvor menneskerne som får det til at virke, giver informationer...
¨
Vi æder altså ikke folk - vel...
Det er ganske gratis og uforpligtende at få adgang til førstehåndsinformationer, og det vil jeg gerne formidle...

OG jeg vil lige mane en stor pæl igennem endnu en myte, jeg tjener ikke en pind på, at du får den information...

Min eneste intention er at vise folk, denne mulighed, for jeg aner ikke hvad folk går og tænker på...så se det, og vurder - tænk over det... mv.

jeg har det ikke så fedt med at kolk konkludere ud fra "noget de har hørt hist og pist"....

Man går jo heller ikke ind til sin veninde og spørger hende hvordan man best laver en ex. hjemmeside, hvis hun dårlig nok ved hvordan man sender en mail, hvis man vil vide går man da til én der ved nopget om tingene...

Det er altså slet ikke så svært, eller farligt som nogle stadig gør det til...

SÅ du kan jo i dit stille sind spørge dig selv:?

"Hvis jeg kunne tjene nogle ekstra tusind kroner om måneden - ku' jeg så bruge dem? - hvis det var til at finde ud af...

1. Du skal ikke lave om på dig selv - du har jo allerede det i dig, at du anbefaler noget til nogle EX. anbefaler en god campingplads, denne LDS website er jo et klingende godt eksempel, alle er jo utrolig hjælpsomme, når man står med et tema man ikke lige selv kan løse, og der gør ikke ret lang tid for der er én der øser ud af sin viden, tju haj for det... Sådan hjælper vi også hinanden i ACN...

2. Vi er i Telebranchen og det betyder at vi hjælper mennesker med at spare på deres månedlige telefonregning. Og det er også muligt for vores kunder at tale gratis sammen...

(Men ja, nogle vil hellere sørge for at Dyremose og hans aktionære tjener gode penge - men der er også andre der er lidt mere "egoistiske", og syntes det er lidt sjovere at spare lidt penge, og kunne bruge dem i deres egen dagligdag, det er nemlig både gratis og uforpligtende at prøve vores service...

Nogle er super skeptiske, og prøver det så af nogle få mdr. og 80% af vores kunder, ser en betydelig besparelse, og bliver derfor hængende...

3. så alt hvad man gør som nystartet er at spørge 20 mennesker som har en telefon, og de kunne tænke sig at... dels at gøre en en STOR tjeneste, og prøve vores service, og spare lidt penge...., og for at bygge sig et netværk skal man i første omgang finde bare 2 samarbejdspartnere, som vil være intr. i at lave lidt ekstra penge....

Så er man godt i gang, og vil få adgang til 5 yderliger indtægtskilder pr. mdr...

Hvis man gør det indenfor de første 30 dage, hvor man har tegnet kontrakt med ACN, får man sin investering tilbage + ca. 1850,- kr. lige nu, og så har det ikke kostet dig en pind at gå igang...

Folk som ser på forretningen, kan selvfølgelig føle sig revet med, men så kommer de hjem til skideballen og får måske kolde fødder, derfor er det muligt at komme ud af aftalen indenfor de første 14 dage, og man får sine penge retur = fortrydelsesgaranti...

Jeg vil igen sige, at det er ikke min intention at pådutte nogen noget som de er ved at kaste op over, og sorry hvis jeg har fornærmet nogen af jer!!!
Men jeg VED, at der sidder mennesker "derude", med alverdens skæbner
som kan bruge et eller andet, som de egentlig ikke selv ved hvad kunne være for noget...

Og JørgenE...

Tak for din super åbne holdning, og at du er med til at åbne op for noget som ret mange mennesker slet ikke kender noget til overhovedet...

Øv, jeg må smutte nu.. Sct. Hans kalder...

Hav en super god aften allesammen!!!

kreative have-ideer, er altid interessante.
mv-have hilsen
Siff
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også