Hvor køber i el-artikler - billigst ?

Jeg står og skal bruge en del 230V kontakter + tilsv., og har været forbi Jem&Fix og Harald Nyborg, men synes stadig at prisen er i den høje ene af skalaen, selvom det ellers siges at de skulle være billige.... Så derfor vil jeg høre blandt jer LDS'ere, og i skulle kende til en biligere forhandler af div. el-artikler (230V stik/kontakter) ?

Thomas

Thomas
Jeg står og skal bruge en del 230V kontakter +... Vis hele indlægget
52 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Til alles info er der nu kommet et alternativt til LK stikkontakter.
Serien hedder KENNIG, se www.kennig.dk.
De har det hele og til halv pris af alle andre. De linker på deres hjemmeside til deres forhandlere. Hele serien udvides løbende, siger ham jeg talte med.
Alt passer til grønne dåser og til forfra dåser.

Jeg synes det er fedt design, og så til billig pris. Tak til KENNIG for at bryde det iforvejen dyre marked. Gid der var flere af jer.
Citat fra niels_bo_knudsen

Til alles info er der nu kommet et alternativt til LK stikkontakter.
Serien hedder KENNIG
.


bort set at dit indlæg mest alt minder om reklame for kenn... så har der været alternativere til lk i flere år, og når man endelig skal lave nye kontakter,hvorfor skal de så ligne lk´s fra 70érne?
Citat fra Tp

bort set at dit indlæg mest alt minder om reklame for kenn... så har der været alternativere til lk i flere år, og når man endelig skal lave nye kontakter,hvorfor skal de så ligne lk´s fra 70érne?


Jeg synes nu at deres design er minimalistisk, og ikke 70 ligende. Det jeg mener,er at det er da godt at nogle giver sig i kast med at producerer nogle kontakter til lavpris, istedet for LK´s som koster en krig.
Hvordan søren kan du dreje focus hen på en lysdæmper, når nu Aldi også har trylletusser på tilbud....rolleyes

Yeps godt indlæg du her har hevet op af dybet, jeg er en af dem der kikker hver uge, hvad ALDI nu har af sjove elektriske dimser......

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Gammelt indlæg, men ville også live have min leverandør af elartikler på, da jeg ikke har haft nogle problemer med dem, og derfor syntes andre også skal have glæde af dem.

Jeg køber alle mine elartikler hos el online salg.dk, dog køber jeg vvs dele ved billig vvs

Forsat god weekend, og håber i får lavet en masse derhjemme i disse sommerdage - det gør jeg i hvert fald :)

 Med venlig hilsen
Knud Erik

Jeg var med til at "betateste" hele KENNIG serien dengang de kom til og jeg må blankt erkende at det ikke ligefrem er noget der har fanget mig da de er langt bagud mht. flexibilteten, som LK har mere deres komponenter. Hvis man er meget prisbevist og mildest talt vil skyde sig i foden kan jeg anbefale KENNIG indtil da vil jeg ikke røre ved det.

Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!
Betateste øh, det er da vist noget vrøvl du skriver der. Intet belæg for dette. Til oplysning er Kennig rigtig god kvalitet, oven i købet til en brøkdel af prisen for LK.
Tror ElectricalFreak mener at når man først har vendt sig til LK, så er det svært at skifte til KENNIG.

KENNIG artiklerne har en helt anden montering-teknik end LK har.

KENNIG er langt billigere end LK, men deres sortiment er ikke ligeså stort som LK´s, så hvis installationen engang skal udvides til noget mere teknisk får man problemer.

 Med venlig hilsen
Knud Erik

Der er yderligere 12 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også