Hvor køber i el-artikler - billigst ?

Jeg står og skal bruge en del 230V kontakter + tilsv., og har været forbi Jem&Fix og Harald Nyborg, men synes stadig at prisen er i den høje ene af skalaen, selvom det ellers siges at de skulle være billige.... Så derfor vil jeg høre blandt jer LDS'ere, og i skulle kende til en biligere forhandler af div. el-artikler (230V stik/kontakter) ?

Thomas

Thomas
Jeg står og skal bruge en del 230V kontakter +... Vis hele indlægget
52 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
niels_bo_knudsen,

Min gamle arbejdsgiver havde god kontakt til grossisten og i den anledning fik vi lov til at teste produktet og give dem ris og ros, hvilket jeg fik æren af at gøre, men produktet har ændret sig meget siden, så det ville være svært at trække kontraster til det gamle produkt.

Det er kun prisen der tiltrækker mig af KENNIG og absolut ikke sortimentet eller stilen de har valgt.

Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!
For at bringe tråden tilbage til det oprindelige. Altså hvor man køber billigst, så er der næsten ingen forskel på kenning hos jem&fix og lk hos onkel harald. og de er de billigste steder. Jeg har ikke set noget netshop der er billiger. Sidst jeg fik lavet el, købte jeg selv stik mm. da min aut.installatør ikke kunne købe billiger. Og det var enda hos http://www.greenline.dk/ onkel H er lidt billiger. Men det er kun på fuga.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

FWM,

Ja det er sandt nok LK produkter har tendens til at være billigere hos Harald Hongkong, specielt når de køre tilbud på stikkontakter kan min grossist ikke engang følge med, medmindre jeg køber en palle.

Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!

Men er der noget med at de LK produkter man køber hos Harald er af en dårligere kvalitet i forhold til dem man køber af sin elektriker?
Det har jeg ihvertfald fået af vide af min elektriker sidst han var her.

ame

JA også køber vores Onkel meget større partier ad gangen end de andre der køber løbende.

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Husk at det kun er fuga, han har. OPUS eller hvad det ellers hedder koster .

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Harald Nyborg koeber ikke LK materialer direkte hos Lauritz Knudsen men hos en af DK's stoerste elgrossister.
Der er ikke den store avance og som der bliver skrevet tidligere har HN heller ingen avance paa stik og afbrydere. Dog paa alt andet ( rammer og daaser) saa er det der de tjener penge. 
Når nu tråden er oppe igen, så vil jeg sige at jeg har handlet en del ved elvvs.dk. De har det meste i webshoppen og ellers kan man maile og så opretter de det.
Da de har prisgaranti så matcher de også priserne fra HN og alle andre webshops - det har sparet mig for mange penge.

Christian
Den med onkel harald og sideproduktion hos LK hopper jeg nu ikke på. Vores elektrikkere her på stedet bruger kun produkter fra solar. Jeg havde så snakken med dem om det, og de havde hørt det samme. En ting jeg oplever med produkterne fra HN er at de hvide enheder gulner forskelligt, det var en måde at se kvalitetsforskellen på sagde de. Nu har jeg været en del rundt på vores afdelinger, her er det nøjagtig det samme, rammen gulner på en måde, tangenterne på en anden og underlaget på en tredie. Så nej der er heller ikke forskel her.
Jeg tror det er lidt ligesom Ren Pilsner i Fakta og Alm. Carlsberg. Det er samme produkt, men med meget svingende avance.
Kunne ønske der kom pant på pap, for det der pap der sidder på detail pakningerne er godt nok dyrt, op til 100 kr. nogen gange.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også