Hvor køber i el-artikler - billigst ?

Jeg står og skal bruge en del 230V kontakter + tilsv., og har været forbi Jem&Fix og Harald Nyborg, men synes stadig at prisen er i den høje ene af skalaen, selvom det ellers siges at de skulle være billige.... Så derfor vil jeg høre blandt jer LDS'ere, og i skulle kende til en biligere forhandler af div. el-artikler (230V stik/kontakter) ?

Thomas

Thomas
Jeg står og skal bruge en del 230V kontakter +... Vis hele indlægget
52 svar
 Følg tråden
Der er 50 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Afb. materiel skal du købe i harald.. det samme med rillerør.. installationsledning skal du købe i silvan da det er bedste kobberkvalitet.. membrandåser og installationskabler skal du købe hos din autoriserede elektriker.. og for alt i verden.. du må ikke købe de der tavler fra harald.. de kommer fra kina, og hvis du har dit og din families liv kært holder du dig langt fra dem.. har set sådan en hvad det er lavet af.. men husk på, billigst er ikke bedst.. og El er et af de få steder hvor man virkelig ikke må spare..

today is born, the seventh one.. born of woman the seventh son..

Med mindre at HN's rilleroer har aendret sig siden jeg brugte det engang, saa er det ikke noget vaerd. Hvis det skal mures ind er det ok men ellers er det noget lort. Det er saa bloedt at du faar 100 meter ud af en rulle paa 50 meter.

Installationsledning er ogsaa meget bedre hos el grossisten. Det er tyndere end det der saelges andre steder. Men hvis man ikke traekker mere end 3-4 ledninger i roeret er det ok.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også