Robotstøvsuger

Jeg vender snarligt tilbage til debatterne...

Men jeg har for en gangs skyld fået noget "legetøj" - en Roomba, robotstøvsuger :lol: Såååe den skal lige prøves lidt.

Er der forresten nogen her, der allerede har erfaring med sådan en lille hushjælper?
48 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg undersøgte markedet, da jeg er helt syg efter sådan en, men de "billige" finder ikke selv opladerstationen, så man skal lede efter den når den er gået i stå, og den kan ikke klare hvis der er et hul til trappen til kælderen, da den vil falde ned.
Den dyre (Elektrolux) kan bare det hele, men koster vist også 14 t.kr. så det bliver ved drømmen, til prisen kommer ned.
Men alligevel er jeg smadder misundelig, selv om jeg aldrig støvsuger, men vi drenge elsker jo legetøj med et stik i enden - og så en robot..... tongue

Mvh. JørgenE
Nu er jeg jo kun lige begyndt at teste den... Jeg havde aldrig troet, at støvsugning kunne være underholdning, som var svær at løsrive sig fra :lol: :lol:

Den blev testet på køkkengulvet idag. Det er lidt af en udfordring - og nok der den vil blive brugt mest. Køkkenet er samtidig et slags allrum og de fleste bruger indgangen der foruden at hunden har sin kurv og mad der. Med andre ord, gulvet bliver brugt meget :!:

Det klarede den i flot stil, selvom jeg havde sparet 3 dages arbejde op til den. Jeg vaskede gulvet bagefter - og vandet var ikke mere beskidt end ellers.

Så jeg er glad og tilfreds med min lille, nye hushjælp idag - og den er altså sød :lol: Hunden var dog meget skeptisk...

Det generer mig ikke særligt, at jeg skal fragte den til opladning selv. Men jeg vil nu nok ønske mig et ekstra batteri i fødselsdagsgave - altid rart med lidt ekstra power, så man får mere fra hånden på en gang.

Imorgen skal den så afprøves på gulvtæppe.
Ja, nu forstår jeg - det er da en pris der trækker tænder ud. Mit udgangspunkt har nok været forkert - start svinet, og hele hytten er ordnet (næsten).

Men hellere give 2 t.kr. og så bruge lidt tid til hvor den kan gøre nytte, end et langt større beløb, og så er man fri.

Tillykke med den. Håber du vil give os en objektiv bedømmelse om et par måneder, når den er blevet naturlig i hverdagen. Hvad er godt og hvad er skidt, og hvad ville du lægge vægt på, hvis du skulle vælge igen. Jeg er lutter øre, for vi skal skifte støvsuger inden for alt for lang tid, og der er ingen af os der nyder arbejdet.

Mvh. JørgenE
Såååå lang en pind har jeg ikke, men jeg skal nok huske dig på det smile

Mvh. JørgenE
Haløjsa for en lille fyr.......
Venter spændt på din bedømmelse af den, for jeg har vist forelsket mig....
hvor er den nuttet,lige en jeg gerne vil lege med
Hilsner
Sniffer

Sniffer  
Hej sniffer.

Det var også kærlighed ved første blik her :lol: Jeg håber, det varer ved...

Forhandleren skrev andetsteds, at de selv havde haft den derhjemme i 3 mdr. stort set uden at bruge deres alm. støvsuger. Men nu må vi se.
Jeg har i noget tid kigget på den, men ikke selv turdet kaste mig (eller rettere mine penge) ud i at teste den! Nu har en kollega købt en, og han er meget begejstret - han har stadig den samme "nyt-legetøjs-glæde", som dit indlæg lyser af, så jeg er ved at være overbevist smile
Så når jeg har 2000 kr., jeg ikke ved hvad jeg skal bruge til, så får jeg mig en Roomba biggrin

Mvh
Thomas

Hvis bare alt GDS var som LEGO...
Det ser bare rigtig spændende ud, jeg glæder mig til at læse anmeldelsen efter lidt længere tids brug!

Kommer den helt ind i hjørnerne?

Hvad med rundt om stole og andre "løse" genstande på gulvet? Skal de flyttes før man starter den?

Men vi slipper vist ikke for selv at støvsuge trappen, vel?

TS
Der er yderligere 38 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også