Robotstøvsuger

Jeg vender snarligt tilbage til debatterne...

Men jeg har for en gangs skyld fået noget "legetøj" - en Roomba, robotstøvsuger :lol: Såååe den skal lige prøves lidt.

Er der forresten nogen her, der allerede har erfaring med sådan en lille hushjælper?
Jeg vender snarligt tilbage til debatterne...... Vis hele indlægget
48 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Kære "Wupti"

Det er ikke tilladt at reklamere erhvervsmæssigt på vores side. Kun fordi jeg selv er så glad for min Roomba, og kan bekræfte dine informationer, har jeg undtagelsesvist ladet din reklame stå.

Dog skal jeg til eventuelle købere oplyse, at den lille børste der tager hjørner er ret sårbar. Børsten består af 6 minibørster, og der smutter en af og til, når den kommer i klemme, så man skal regne med at købe flere af disse hvert år. Den fungerer dog fint indtil der kun er et par minibørster tilbage.


Mvh. JørgenE
Denne smutter den over fordi den har den runde kant. Havde listen ikke været der, ville den ikke kører over dørtrinnet.
Jeg kan se, at det er på tide at den kører sig en tur netop her

Mvh. JørgenE
Nu er jeg jo nok en robotstøvsuger entusiast! Har testet en del modeller og min klare favorit er Roomba 581.

Jeg har endda lavet en blog omkring robotstøvsugere på www.robotstovsuger-guiden.dk

Håber den kan hjælpe med at nogle i deres søgen efter robotstøvsugere!
Min Roomba kan fint køre over dørtrinene i vores hus. De er mellem 2 og 3 cm høje. Der sker dog at den kommer skævt op over og dermed sidder fast, men det sker kun yderst sjældent!

Vi har også ét dørtrin der er noget højere, men der har jeg sat en lille skrå liste på, så den har noget at køre op af.
Annonce
GAB... tråden har sovet i over 9 måneder... vender mig lige om og sover videre

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Jeg overvejer meget at anskaffe en robotstøvsuger.
Er der nogen der har erfaringer de vil dele med et nyt medlem?
Venlig hilsen
Mågen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også