Fejl kode B203 Canon pixma TS5050.

Hej til Jer. Som beskrevet så nægtede min printer at printe men viste B203 hjælpe kode.Der stor sluk printeren træk stikket og send den til en reparatør. Ved søgning på YT lader det til at det er printerhovedet den er gal med. Prøvede at ta det ud og vaske det men det hjalp ikke. Et nyt hoved koster ved en hjemmeside kaldet Fyndig Denmark 207kr ved computersalg 777kr Det første lyder for billigt og det dyre så overvejer man at købe en ny printer.   Ved nærmere eftersyn var der rigtig meget sort printerfarve der hvor den pakerer hovedet når den erslukket. Som om den sorte har lækket farve. Hvad sker der med al den farve som bruges til dyserens? Er der nogen som ved noget om emnet den specifikke printer?
På forhånd tak.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Hej til Jer. Som beskrevet så nægtede min printer... Vis hele indlægget
31 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Korrekt, PayPal ​bruger vekselkurs fra min bank, og lægger så et lille gebyr på. Men væsentlig billigere end hvis man får betalt med danske kroner i udlandet 

Kurt B. Andersen
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på træbeskyttelse med dækkeevne-garanti med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også