Når jeg søger på denne fejlkode på YT, så får jeg udover printhovedproblem også en masse andre problemer, som det kan være. Jeg har kun lige skimmet et par stykker, og den ene nævnte slet ikke printhovedet, men 3 andre fejl, og den anden nævnte printhovedet, men også andre muligheder.
YT fejlkode B203 Jeg har selv for mange år siden forsøgt mig med køb af diverse reservedele til Canon printere, ud fra fejlkoder, og har haft særdeles begrænset succes med det. En enkelt gang virkede udskiftning af printhovedet - men det holdt så kun en måned, hvorefter der igen var fejl.
Tag tyren ved hornene og køb en ny printer i stedet for. Bare husk at det skal være en med separate printpatroner for hver farve, da printere med 3 farver i en patron er hamrende dyre i drift. Allerede første gang man køber nye patroner, vil man samlet ofte med fordel kunnet købe en dyrere med særskilte patroner.
Jeg har i 25-30 år udelukkende brugt uoriginale patroner, som jeg bestiller fra Tyskland, og det har altid fungeret for mig (plus de venner og bekendte, som jeg også køber hjem til).
Men jeg er fuldt ud klar over, at der også er nogen, som mener at uoriginale patroner er roden til alt ondt. Men det er altså ikke min erfaring.
På min nuværende Canon printer med 6 separate patroner, har jeg anslået indtil videre brugt ca. 100 uoriginale patroner.
P.t. giver jeg ca. 14 kr. pr. patron incl. forsendelse, og da det samtidig er xxl indhold, er det mange penge at spare, når originale koster ca. 140 kr. stykket - samtidig med at der er mindre blæk i dem.