Fejl kode B203 Canon pixma TS5050.

Hej til Jer. Som beskrevet så nægtede min printer at printe men viste B203 hjælpe kode.Der stor sluk printeren træk stikket og send den til en reparatør. Ved søgning på YT lader det til at det er printerhovedet den er gal med. Prøvede at ta det ud og vaske det men det hjalp ikke. Et nyt hoved koster ved en hjemmeside kaldet Fyndig Denmark 207kr ved computersalg 777kr Det første lyder for billigt og det dyre så overvejer man at købe en ny printer.   Ved nærmere eftersyn var der rigtig meget sort printerfarve der hvor den pakerer hovedet når den erslukket. Som om den sorte har lækket farve. Hvad sker der med al den farve som bruges til dyserens? Er der nogen som ved noget om emnet den specifikke printer?
På forhånd tak.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Hej til Jer. Som beskrevet så nægtede min printer... Vis hele indlægget
31 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Polobjørn - det er forskelligt, hvem jeg handler med, så derfor kan jeg ikke lave et link, fordi at det vil føre til en bestemt hjemmeside, og det er ikke sikkert, at de sælger patroner til netop din printer til billigste pris. Jeg har også konstateret, e hvis man går direkte ind på de pgl. Firmaers hjemmeside, så er de dyrere, end hvis man handler hos dem via ebay, hvor de er nødt til at presse prisen for at konkurrere med de andre. Så jeg har handlet hos en del forskellige efterhånden. ​Jeg kan lige komme i tanke om Tito og Gorilla, men mange andre. 
Man går ind på ebay.de og søger på printernavn og patronen. Så kommer en masse tilbud. Af hensyn til fragt køber jeg gerne 4 - 6 sæt af gangen, da det også er de mest fordelagtige priser med flere sæt af gangen. Fragtprisen kan være meget forskellig, så husk at lægge købspris og fragt sammen når du sammenligner priser. 
Se ved sælger om ​pgl. Sender til udlandet. Hvis der ikke står fragtprisen, sender pgl. Ikke til dk. ​Jeg vælger altid kun tyske sælgere og er aldrig blevet snydt, selv om jeg har købt på denne måde utallige gange. 
Man kan også se på tilfredsheden med pgl.ved hans sælgernavn. Høj tilfredshed og mange handler er et stort plus.
Bemærk at sælgernavn ikke altid er identisk med firmanavn, idet ikke alle er interesseret i at vise, at de sælger billigere her end via deres hjemmeside.
Slutteligt skal du være opmærksom på, at hvis din printer har mere end 4 patroner, er der ofte nogen som sælger sæt, hvor den ene farve mangler, så den skal købes særskilt. Kan normalt aldrig betale sig. Det sker gerne når patronerne ​også passer til modeller, som kun har fire farver.
Håber at du ud fra ovenstående kan finde det rigtige tilbud.
Ellers kan du skrive hvilken printer du har, så vil jeg gerne prøve at søge, og så kan jeg formentlig lave et direkte link til dig.

Kurt B. Andersen
Min Printer = Cannon Pixma  TS 8350   4 farver + photo black + xl sort patron  takker på fprhånd  

"AUTOELEKTRIKEREN"
Ved søgning får jeg følgende resultater 

Generel søgning 

Og det leder mig så umiddelbart til, at de kan købes billigst hos 

Direkte link 

Ialt ca. 390,00 kr. For 4 komplette sæt incl forsendelse. Det er 16.25 kr. Pr. Patron.
Derudover er det xxl patroner, som har mere end dobbelt indhold i forhold til almindelige patroner.
I en almindelig patron er der 5,6 ml og i den store sorte 11,2 ml. 
I xxl fra Tyskland er der henholdsvis 14 og 28 ml i patronerne.
Svært at finde en undskyldning for ikke at handle der.
Bemærk at hvis du vælger at handle der, så skal du lidt ned på siden for at vælge om det skal være 1-2-3 eller 4 sæt.
Jeg er ret sikker på, at han er en af dem, som jeg på et tidspunkt har handlet med.

Kurt B. Andersen
Hej
Når du køber der hvad er så mest fordelsagtigt med hensyn til betaling ? i danske Kr. eller Euro ??

"AUTOELEKTRIKEREN"
polobjørn skrev den 25-07-2025 12:18:21

Hej
Når du køber der hvad er så mest fordelsagtigt med hensyn til betaling ? i danske Kr. eller Euro ??

Du kan bare vælge at betale med DK, beløbet bliver automatisk omregnet. 

fase
Annonce
S. Fabrin skrev den 25-07-2025 12:22:07

polobjørn skrev den 25-07-2025 12:18:21

Hej

Du kan bare vælge at betale med DK, beløbet bliver automatisk omregnet. 

Som jeg husker giver det til tider en lidt højere kurs, at betale i danske kroner...

Men ikke ret meget det drejer sig om, men der kommer også et lille gebyr på.
Men jo ikke sikkert det er det samme hos alle banker??

Vi prøver igen, i morgen --
Jeg blev afkrævet dette her sidst jeg handlede på Amazon tyskland

De feste banker,(såvidt jeg ved alle danske banker). anbefaler, at når du bruger Dankort, Visa, MC eller andre kort, så skal du betale i den lokale valuta.
Jeg har en PayPal konto, som er koblet sammen med min Ebay konto, så betaler altid via den, og har aldrig bemærket at kursen skulle være ufordelagtig. 
Var ved at blive snydt i en handel for mange år siden , og ​lavede indsigelse til PayPal, som sørgede for, at jeg fik alle pengene retur.

Kurt B. Andersen
Mener bestemt at Paypal tager en højere kurs..
Stoppede med at bruge den, da min ebay konto blev hacket, Paypal kunne/ville ikke gøre noget, heldigvis annullerede sælger den ordre som hackerne havde oprettet, og trak ikke beløbet.

Nu bruger jeg et elektronisk Visa som kommer med en ny kontrol kode hver time. 

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på træbeskyttelse med dækkeevne-garanti med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også