Vi skal have sat køkken op i vores nye kolonihavehus. Så er der lige det med overskabe. Vi har to lag gips på. Hvordan sætter jeg dem op, i forhold til rawplugs? Skal der gøres noget specielt?
Mvh
Flemming Larsen
Vi skal have sat køkken op i vores nye...
Vis hele indlægget