Rygepolitik

Afstemning om Brøndby Kommunes ny rygeforbud. Det er ikke et spørgsmål om man er ryger eller ej, men om man finder det korrekt at man politisk bestemmer noget sådant.

Mvh. JørgenE
Afstemning om Brøndby Kommunes ny rygeforbud. Det... Vis hele indlægget
36 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Anders.
Det jeg mener er, at intet og alt kan sammenlignes!! Mere og mindre heldigt, ligemeget hvordan du gør. Det er for og imod alt. Gulerødder er sunde--tungmetaller??--hvor længe lever kaniner?? o.s.v.
Jeg må absolut have forbudt mandlige billister, for hvad har det ikke kostet samfundet, at en sådan har "banket" mig ned?? Den samlede regning bliver på mange millioner. Og tænk--mange må betale for det, fordi det skvadderhoved vil da aldrig kunne betale regningen fra forsikringsselskabet. (Jeg siger ikke hvilket selskab det er. for så er der nogle der vil ærgre sig.) Lungekræft plejer vel at gå lidt hurtigt, så hvor dyrt er det? Ja, jeg er jo bare indvalid lommefilosof uden den store indsigt.

Sniffer  

Det burde forbydes at være fed. I det mindste burde de fede betale vægtafgift.

Det var da noget af en gammel tråd at genoplive, og det har da intet med emnet at gøre.

Søren O

Du er inde på noget koba. Hvorfor skal min datter betale for to kg. overvægt i flyveren på en kuffert, hun vejer 58 kg. Så står jeg der ved siden af og vejer 100 kg. jeg skal ikke betale noget, selvom det er mig der vejer 20 kg. for meget. Lav nu en totalvægt for en hel familie. Lad de tunge betale....

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

PeterR skrev den 09-04-2019 15:21:46

Du er inde på noget koba. Hvorfor skal min datter betale for to kg. overvægt i flyveren på en kuffert, hun vejer 58 kg. Så står jeg der ved siden af og vejer 100 kg. jeg skal ikke betale noget, selvom det er mig der vejer 20 kg. for meget. Lav nu en totalvægt for en hel familie. Lad de tunge betale....

Hvis man skulle følge den logik, så ville det jo gå ud over enlige der flyver... og hvor mange mennesker skal der til en familie ? jeg kender en familie med 2 voksne og 8 børn   

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...

Samlet Kg skal selvfølgelig deles med antal personer. Så hvis alle er sådan nogle kost orienteret typer, så kan de have mere baggage med. Det er bare gas, men syntes egentlig godt om tanken. Bemærk jeg skrev jeg vejer 0.1 ton selv. 

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis