Timer lys

Hej  jeg er ved at montere en udendørs lampe. Som jeg har tænkt at tag strøm fra en forgreningdåse i garagen. Jeg vil  føre en kabel fra forgreningsdåsen til en ny forgreningsdåse. Og så koble lampen der i. Men problemet er at jeg vil gerne have en timer på den lampe som skal være udenfor. Og der er jeg  lidt i tvivl hvordan det bedst vil være. Og findes der en timer der kan være i  forgreningdåse som man kan justere uret på
56 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
I stedet for den nye forgrenings dåse. vælger du en 2 modul afdækning LINK Så har du alle de muligheder som kan tænkes.  Denne skal naturligvis sidde indendørs. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Jeg skrev:  I stedet for den nye forgreningsdåse"
Og i garage er fint hvis det er normalt tør.  

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Hvis det var mig der skulle lave sådan en løsning, ville jeg også gå "SmartHome"-vejen, som GodeVen også nævner.

Noget ala dette måske ...

https://www.philips-hue.com/da-dk/p/hue-outdoor-sensor/8719514342262
Annonce
Er den  her beregnet til el tavlen eller kan den side ved siden en forgreningdåse?  Hager Gamma afdækning 2 modul med PE-klemme GD102E, UG1? Der står ikke noget at man kan justere tiden

Den Hager Gamma du nævner 25/10 kl. 20,30 er en afdækning Altså en kasse som du kan montere f.eks. et ur i. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Findes der en timer som man kan montere ved siden en forgrenigsdåse og så videre.  Og ikke i en eltavle. Findes der overhoved sådan en? Hvis ikke har du en anden ide hvordan jeg kan tag en udendørs lampe og sætte en timer på til en forgreningsdåse? På forhånd tak
Du skal have fat i en forgreningsdåse hvori der kan  monters en dinskinnne, på denne sætter du så et ganske alm tænd/slukur, eller et astrour.

Har du en link til to? Så jeg er sikker på hvad jeg skal bruge
Der er yderligere 46 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis