Kommentarer til projekt: Let gulvvarme i kontor

Her samles kommentarer til projektet: Let gulvvarme i kontor

Kommentarer vises både her og på projektet.

Udvikling af embedded elektronik til industrielle løsninger: www.FAVetronics.dk

Her samles kommentarer til projektet: Let... Vis hele indlægget
56 svar
 Følg tråden
Der er 50 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
S. Fabrin skrev den 22-03-2021 14:06:03

 Jeg har et spørgsmål, som intet har med Speedys projekt at gøre. Hvorfor er vi kommet så langt at enhver kommentar, der ikke falder i tråd med spørgerens opfattelse, betragtes som nedladende og uvedkommende. Hvorfor kan negativ kritik ikke bruges positivt til at stoppe op og sige til sig selv: "Er der noget i det, jeg kan bruge". 

Fabrin og Rantzau, i er sikkert to gamle rotter i faget, men speedy taler pænt i hele tråden, lige indtil Rantzau bliver nedladende og bla. skriver (så Fabrin du bytter vist rundt på rækkefølgen)

Du har selvfølgelig en videregående uddannelse fra University of Google under ledelse af selveste professor YouTube der overruler alt

Så jeg synes i skulle tale pænt, og forhåbentligt er der plads til eksotiske projekter som dette. Om han bruger jeres råd, må han jo selv om. Personligt glæder jeg mig meget til, at få de første kWh tal.
Stigmand: Du forstår ikke essensen af sarkasme der kan være nødvendig når modtageren er inputresistens i svær grad. Du tager min kommentar uden for kontekst.

Med fare for at fornærme dig vil jeg blot gentage hvad Niels Hausgaard engang sagde: "Folk uden humoristisk sans burde tildeles invalidepension".

Speedy taler ikke pænt - han ignorere eller glider af på alle argumenter. Etablering af tekniske anlæg er ikke en retorisk øvelse, men hardcore håndværk.

Skulle jeg følge tonen som du foreslår, kunne jeg lige så godt, som næste step, anbefale inddragelse af lampeånder og okkulte besværgelser for at få setuppet til at fungerer.  

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Så jeg synes I skulle tale pænt, og forhåbentligt er der plads til eksotiske projekter som dette. Om han bruger jeres råd, må han jo selv om.
Stigmand, selvfølgelig skal der være plads til eksotiske projekter, men det betyder vel ikke, at der kan komme indlæg, som ikke falder i tråd med spørgerens opfattelse af, hvordan tingene skal eller bør laves. Der er ofte involveret økonomi i et eksotisk projekt. Jeg ville ikke have råd til at investere i usikre byggemetoder, det lader jeg forskningscentre om at finde ud af. Endelig har jeg ikke udtalt mig om projektet, men alene om den om sig gribende krænkelseskultur. 

fase
Finder også at barren for hvornår folk føler sig krænket/personligt kritiseret er sænket voldsomt.
For nylig skulle jeg skifte en rude i et veluxvindue. Det havde jeg aldrig prøvet før, så jeg konsulterede både google og youtube for ikke at gøre det forkert og fandt der svar lagt ud af rette fagfolk. Og det er jo dejligt at den relevante rådgivning er så nemt tilgængelig, men det kan også være en faldgrube der inducerer en vis Dunning-Kruger effekt (hvor man på et alt for smalt grundlag tror at man pludselig er ekspert). Det er sådan jeg læser Rantzaus kommentar. 
Tusse67: Det var også sådan det var ment, men naturligvis er ingen forpligtiget ud over deres evner.  

"Den der ingenting ved, tvivler aldrig".   
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej speddy
hvad er status så her efter noget tid?
mvh
mini me
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis