Kommentarer til projekt: 20m2 Isoleret skur på husgavl

Her samles kommentarer til projektet: 20m2 Isoleret skur på husgavl

Kommentarer vises både her og på projektet.
Her samles kommentarer til projektet: 20m2... Vis hele indlægget
28 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ganske alm s60 der er brugt - 300mm
Jbcola skrev den 14-09-2021 22:23:39

Fandt lige tråden, da vi selv går med tanker om
skur i forlængelse af carporten. Er sådan så du ligger inde med en liste over de anvendte materialer ?

 Hej JBcola - her er lidt fra Bygma på alt over gulvet. Murer har slæbt gulv og tag-manden kom med tagpap og inddækning. Det har ca. kostet 55.000 kr. at lave skuret alt i alt. 

Tusind tak! - Det var lige nøjagtig det jeg søgte! - Fedt med pris også. Mange tak 🙏

55k inkl murer til at lave fundament? Satme billigt. Jeg kom af med 50k for 25kvm skur uden hjælp til noget. Der er noget om de her stigende priser..
Annonce
Tillader mig at spørge dig nu her 3 år efter: er du tilfreds stadig, særligt med størrelsen? Hvad ville du have gjort anderledes, hvis du skulle bygge det om igen?
HrT skrev den 27-09-2023 12:31:51

Tillader mig at spørge dig nu her 3 år efter: er du tilfreds stadig, særligt med størrelsen? Hvad ville du have gjort anderledes, hvis du skulle bygge det om igen?

 Bedre sent end aldrig svar ;)

Vi er meget glade for "skuret" som i dag bliver brugt til mange ting. Umiddelbart er der ikke noget jeg ville have lavet om. Et stort ønske kunne dog være at kunne gå ud i det fra huset af! Vi er begyndt at bruge det meget til opbevaring af sæson ting (ski, camping mm.) samt køkken ting mm. man ikke bruger hverdag, så vi er ofte ude i det.

Størrelsen er fint - placering af dør mm. 
bandk1982 skrev den 08-01-2024 15:24:54

HrT skrev den 27-09-2023 12:31:51

Tillader mig at spørge dig nu her 3 år efter: er du tilfreds stadig, særligt med størrelsen? Hvad ville du have gjort anderledes, hvis du skulle bygge det om igen?

 Bedre sent end aldrig svar ;)

Vi er meget glade for "skuret" som i dag bliver brugt til mange ting. Umiddelbart er der ikke noget jeg ville have lavet om. Et stort ønske kunne dog være at kunne gå ud i det fra huset af! Vi er begyndt at bruge det meget til opbevaring af sæson ting (ski, camping mm.) samt køkken ting mm. man ikke bruger hverdag, så vi er ofte ude i det.

Størrelsen er fint - placering af dør mm. 

 Tak :)

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis